Урок "Таблиця множення чила 3. Знаходження значення виразів на дії різного ступеня".

Про матеріал
Розробка уроку на вивчення таблиці множення числа 3 за допомогою методу Ейдетики "Подорож до країни Уявляндії". Цей метод допомагає учням з легкістю і цікавістю вивчати засвоювати новий матеріал.
Перегляд файлу

Математика

2 клас

Тема. Таблиця множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів. Розв'язування задач

 Мета: Формування ключових компетентностей : вміння вчитися –організовувати своє робоче місце, планувати свої дії ;доводити роботу до кінця; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі; громадянської– усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ; здоров’язбережувальної - володіти навичками особистої гігієни і самообслуговування; предметних компетентностей - ознайомити учнів з таблицею множення числа 3 та її практичним застосуванням; формувати вміння знаходити значення виразів на дії різних ступенів, розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність.

Обладнання: картки для усного рахунку, таблиця множення на 3, картки з малюнками для методу Ейдетики.

Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Продзвенів дзвінок

Починаємо урок.

Один одному всміхніться

До роботи всі візьміться!

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Гра «хто швидший?»

Грають 3 команди.

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2_2/mathematics2_2.files/image001.jpg

2. Порівняйте

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2_2/mathematics2_2.files/image002.jpg

3. Усне розв'язування задач

1) На столі стояли 4 тарілки, з двома яблуками у кожній. Скільки було всього яблук?

2) По тарілочках розклали 6 цукерок, по 2 цукерки на кожну. На скільки тарілочок вистачило цих цукерок?

3) Діти для прогулянки вишикувалися парами. Вийшло 9 пар. Скільки дітей вийшли на прогулянку?

4) До танцювального ансамблю записалося 17 учнів, а до хору — 35. На скільки більше учнів записалося до хору, ніж до танцювального ансамблю?

4. Хвилинка каліграфії

— Продовжіть ряд чисел: 3, 6, 9… 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Ви вже знаєте, що для швидкого додавання однакових доданків ми вивчаємо таблиці множення чисел. Ми вже вивчили з вами таблицю числа 2 легким і швидким способом. Сьогодні на уроці ми вивчимо таблицю множення числа 3 та навчимося її застосовувати на практиці.

 IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Метод Ейдетики «Подорож до країни Уявляндії».

- Використовуючи уже відомі нам малюнки, давайте складемо історії, які допоможуть нам швидше вивчити таблицю множення числа 3. «Уявіть собі…»

1 - Буратіно

                       2 – лебідь

                       3 -  верблюд

                       4 - стілець

                       5 -  яблуко

                       6 -  чайник

                       7 -  прапорець

                       8 -  окуляри

                       9 -  кит фонтан

  0 – бублик

  1. Складання небувалих історій.

3*2=6 Верблюд (3) до лебедя(2) прийшов, випив чаю(6) та й пішов.

3*3=9 Здибався верблюд (3) з верблюдом(3) подивитись на кита(9)

3*4=12 Верблюд(3) сховався за стілець (4), Буратіно(1) лебідь(2)ущипнув за кінець.

3*5=15 Верблюд(3) яблуко(5) приніс, Буратіно(1) всунув в нього(5) ніс.

3*6=18 Верблюд(3) ніс чайник(6) на горбі, Буратіно(1) окуляри(8) вдягнув собі.

3*7=21 Верблюд(3) прапорець(7) забув, лебідь(2) Буратіно(1) ущипнув.

3*8=24 Верблюд(3) окуляри(8) одягнув, лебедя(2) на стільці(4) забув.

3*9=27 Верблюд(3) до кита(9) пішов, лебедя(2) з прапорцем(7) знайшов.

  1. Робота в парах.

- Розкажіть один одному, що ви запам’ятали.

2. Робота за підручником (с. 81-82)

Завдання 516. Колективне опрацювання матеріалу

   Прочитай рівність 3 ∙ 5 = 15. Що показує другий множник? Як перевірити, що 3 ∙ 5 = 15?

Завдання 517. Колективне опрацювання матеріалу

Учні пояснюють, як склали таблицю множення числа 3.

— Що цікавого ви помітили?

— Як можна одержати наступний добуток з попереднього?

— Вивчіть таблицю напам'ять.

Завдання 518

Учні «ланцюжком» обчислюють вирази, користуючись таблицею. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

Завдання 519

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв'язання. Після цього учні самостійно записують розв'язання. Учитель перевіряє.

Завдання 520. Коментоване розв'язування задачі

Завдання 521. Колективне розв'язування задачі Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.

Було — ?

Витратили — по 3 м 6 с.

Залишилося — 9 м.

 2. Фізкультхвилинка

 V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Обчислення значень виразів

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2_2/mathematics2_2.files/image003.jpg

 VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Що  нового  дізналися  на  уроці?  (  Склали  і  вивчили  таблицю  множення числа 3).

-Для  чого  ми  це  робили? (Щоб  швидко  рахувати  і  раціонально  використовувати  час  на  уроці.)

-Що  допомогло  вам  швидко  запам'ятати  таблицю?

-Який  настрій  у  вас  після  уроку?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 82, завдання 522; 523. Розкажіть батькам небувалі історії верблюда.

 

docx
Додано
28 січня 2019
Переглядів
3241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку