Урок "Таблиця множення числа 4. Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4".

Про матеріал
Розробка уроку математики на вивчення таблиці множення числа 4. В розробці уроку зібрані цікаві завдання на складання та засвоєння таблиці множення на 4. Зокрема, використаний метод Ейдетики "Подорож до країни Уявляндії", за допомогою якого дітям швидше і цікавіше вивчати таблиці множення.
Перегляд файлу

Математика

2 клас

Тема: Таблиця множення числа 4. Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4

Мета: Формування ключових компетентностей : вміння вчитися –організовувати своє робоче місце,планувати свої дії ;доводити роботу до кінця; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших,продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі; громадянської– усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ; здоров’язбережувальної- володіти навичками особистої гігієни і самообслуговування;предметних компетентностей- ознайомити учнів з таблицею множення числа 4; удосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати почуття взаємодопомоги, працьовитість.

Обладнання: таблиця множення числа 4, предметні картки.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

1.Привітання

Вставайте дружно кожен раз,

Коли учитель входить в клас!

Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ти часу не гай,

Працювати починай!

Спитає вчитель, треба встать,

Дозволить сісти – тихо сядь.

Сказати хочеш – не кричи,

А тільки руку підніми.

- Сьогодні ми всі веселі, бадьорі і я сподіваюся будемо

працювати старанно, гарно, на радість усім.

- Поверніться, будь-ласка, один до одного і подаруйте

сусідові щиру посмішку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Дорогі, діти! Сьогодні в нас незвичайний урок математики. Ми вирушаємо з вами до країни Уявляндії, де будемо придумувати небувалі історії вже з відомими нам героями.
  • Сьогодні на уроці ми з вами пригадаємо вивчені таблиці множення і ознайомимося з таблицею множення числа 4.

ІІІ. Каліграфічна хвилинка

  1. Хвилинка каліграфії.
  • Які таблиці множення ми з вами вже вивчили? ( 2 і 3)

Отже, ці дві цифри ми сьогодні і пропишемо в каліграфічну хвилинку. А скажіть мені, будь ласка, які числа можна утворити, використовуючи ці дві цифри? ( 2, 3, 22, 23, 32, 33)

Які з них двоцифрові, а які – одноцифрові?

2. Усний рахунок

2.1. Гра. Вчитель показує картку з числом, діти називають приклад на множення з такою відповіддю ( 9, 12, 8, 21, 18, 6)

- Далі відповідь ?

2.2. Обчислити ланцюжок

27 – 3 – 7 – 2 – 3 – 12 – 3 = ( 4 )

І саме таблицю множення числа 4 ми сьогодні і вивчимо.

ІV. Підготовка до сприймання нового матеріалу.

(На дошці таблиця множення числа 4 без відповідей.)

1.Погляньте і скажіть, застосовуючи перествавний закон множення, які приклади ми вже можемо розвязати?

4 * 1 = 4

4 * 2 = 8

4 * 3 = 12

V. Вивчення нового матеріалу

5.1. Робота з підручникомс.94. Знайомство з таблицею множення числа 4.

5.2. За допомогою дітей , вчитель записує відповіді у таблицю на дошці.

Гра «Подорож до країни Уявляндії».

«Уявіть собі!»:

     1 - Буратіно

                       2 – лебідь

                       3 -  верблюд

                       4 - стілець

                       5 -  яблуко

                       6 -  чайник

                       7 -  прапорець

                       8 -  окуляри

                       9 -  кит фонтан

        0 – бублик

4*2=8 лебідь(2) плив до стільця(4), та й побачив окуляри здаля.

4*3=12 Верблюд (3) схопився за стілець(4), Буратіно(1) лебідь(2) ущипнув за кінець.

4*4=16 Стілець(4) біля стільця(4) стояв, Буратіно(1) з чайником(6) тікав.

4*5=20 Стілець(4) з яблуком(5) стояв, лебідь(2) з бубликом(0) гуляв.

4*6=24 Чайник(6) на стільці(4)стояв, лебідь(2) стільчика(4) украв.

4*7=28 На стільці(4) прапорець(7) лежав, лебідь(2) здаля окуляри(8) вдягав.

4*8=32 На тільці(4) висіли окуляри(8), верблюд(3) з лебедем(2) їх шукали.

4*9=36 Кит(9) із стільчиком(4) гуляв, верблюда(3) з чайником(6) гукав.

5.3. Робота над задачею ( колективно )

До шкільної їдальні принесли 5 глечиків з водою. У кожному по 4 л. Скільки всього літрів води принесли в їдальню.

Зверніть увагу, що нагадує розв’язок цієї задачі ( приклад із таблиці множення 4 * 5 = 20).

5.4. Робота з підручником с.94 № 612

5.5. Задача.

В магазині було 6 ящиків яблук по 4 кг у кожному. Привезли ще 4 кг. Скільки кг яблук стало в магазині? ( складаємо умову – на екран – розв’яжіть колективно- на екран)

Відповідь- 28

5.5 Задача. Давай збільшемо на екран.

На квітникові росло 4 троянди. Діти посадили ще 7 рядів по 4 троянди в кожному. Скільки троянд стало на квітникові?

( учень розв’язує біля дошки)

VІ. Узагальнення вивченого

6.1. Геометричний матеріал. Накреслити квадрат зі стороною 4 см. Обчислити його периметр.

(самостійно і перевірити відповідь)

6.2. Знайти відповіді таблиці множення числа 4.( 2, 4, 8, 16, 18, 19, 24, 26, 28, 32, 35, 36, 38, 40) Яких не вистачає? ( 12 і 20)

VІІ. Підсумок уроку

  • Що вивчали?
  • Що сподобалось?

VIІI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 97, завдання 614. Розкажіть батькам небувалі історії про стільчика.

 

docx
Додано
28 січня 2019
Переглядів
7466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку