Урок "ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 2. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА МНОЖЕННЯ"

Про матеріал
Ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 і її практичним застосуванням; формувати вміння розв'язувати задачі на множення; розвивати логічне мислення і творчу уяву, пам’ять, увагу, спостережливість учнів; виховувати працелюбність, наполегливість, старанність.
Перегляд файлу

Тема: ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 2. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА МНОЖЕННЯ

 

Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 2 і її практичним застосуванням; формувати вміння розв'язувати задачі на множення; розвивати логічне мислення  і творчу уяву, пам’ять, увагу, спостережливість учнів; виховувати працелюбність, наполегливість, старанність.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання

- Доброго ранку, доброго дня,

Доброго сьогодні, доброго щодня!

2. Перевірка готовності учнів до уроку.

Чи все необхідне до уроку ви приготували?

Голова-щоб слухати.

Вуха-щоб чути.

Очі-щоб усе бачити.

Руки-щоб їх піднімати.

Серце-щоб усе відчувати і сприймати.

Всі готові до роботи? Молодці!

Отож, вперед!

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Мозковий штурм.

  • Як називаються числа при: додаванні, відніманні, діленні, множенні?
  • Як знайти невідомий доданок, зменшуване, від’ємник?
  • Скільки в 1м., дм.,см.?
  • Скільки в 1 добі годин?
  • Як знайти периметр?
  • Які дії виконуємо, якщо в задачі сказано на більше, на менше, у більше, у менше?

 

2.  Математичний диктант.

  • Записати число 2.
  • Запишіть число в якому 2 дес. 2 од.
  • Зменшити число на 6.
  • Запишіть число, яке менше від 20 на2.
  • Яке число вийде. Якщо поміняти цифри у числі місцями.
  • Зменшити число на 8 дес.
  • Додати 7 одиниць.
  • Перевірте математичний диктант.

3. Усна лічба

C:\Users\PC\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\63DBF7D6.tmp2+2+2+2=8         2*4=8

4.  Робота в зошитах.

Я свій зошит відкриваю,

Навскоси його кладу.

Сяду рівно, не зігнуся,

До роботи я беруся.

Хвилинка каліграфії з логічним завданням.

 — Повторимо склад числа!

 11 — це 6 і             13 — це 7 і                 15 — це 8 і            

-   Подивіться на перші числа кожного виразу. Яку закономірність ви

помітили тут? (Кожне наступне число збільшується на 2)

       Два складається з верхнього правого заокруглення, дов­гої прямої похилої

лінії та хвилястої горизонтальної лінії.

-         Напишіть каліграфічно  цифру 2 стільки разів, скільки разів на вашу

думку повинна їсти людина протягом дня,  а в другому рядку – числа третього десятка (21,22,23,24…).

– Які числа записали?

-  Харчуватися треба 4-5 разів протягом дня в один і той самий час.

Головне, не переїдати.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви складете і вивчите таблицю множення числа 2.

Результат пошуку зображень за запитом "вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2"

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 68-69)

Завдання 419. Усне виконання завдання

— Прочитайте рівність 2 · 3 = 6. Що показує другий множник?

— Як перевірити добуток?

— Як називаються числа при множенні?

Завдання 420

Учні «ланцюжком» читають вирази і обчислюють їх значення.

Завдання 421. Колективне опрацювання матеріалу

— Знаходити добуток додаванням незручно. Потрібно скласти і вивчити таблицю множення числа 2.

— Прочитайте таблицю. Що цікавого ви помітили?

— Як можна одержати значення наступного виразу з попереднього?

Завдання 422

Колективне розв’язування задачі.

Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.

Завдання 423

Задача розв’язується самостійно, після аналізу. Учні порівнюють довжину найдовшої і найкоротшої стрічок.

Завдання 424

Учні порівнюють, не обчислюючи. Наприклад, 2 · 5 > 2 + 2, тому що 2 · 5 — це сума п’яти двійок, а справа дана сума двох двійок.

Завдання 425. Колективне розв'язування задачі Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.

2. Фізкультхвилинка

2х2=4 – Кіт живе в квартирі    / присідають, показуючи кота

2х3=6 – Мишок він не їсть      /заперечують помахом вказівних пальчиків

2х4=8 – Розлінився зовсім      / піднімають руки вгору, потягуються        

 2х5=10– Мама і дівчинка Леся /руки витягнуті вперед і зігнуті в ліктях

2х6=12 – З котиком сваряться /лікоть правої руки на долоні лівої і навпаки

2х7=14 – Якщо будеш лінуватись /потягуються, стаючи на носочки        

2х8=16 – Можеш від нас геть податись  / руки розводять в сторони       

2х9=18 – Котик ліниво нявчить /виконують коловий рух головою

2х10=20 – І за мишками біжить /біг на місці

                  Мишки швиденько у нірки втікають,

                  А учні тихенько за парти сідають.

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Розв'язування задач на множення

Задачі – вірші

Дві лисички, дві сестрички

Заплели по дві косички

Скільки разом у лисичок

Є заплетених косичок? (4)

 

Біля ґанку – дві Тетянки,

Біля тину – дві Христини,

Біля річки – дві Марічки,

А на лузі – дві Ганнусі

Тих дівчаток так багато!

Порахуйте їх  малята! ( 8)

2. Офтальмологічна пауза

• «Намалюйте» очима сонечко  спочатку за годинниковою стрілкою, а потім - проти годинникової стрілки. 

• У тому ж положенні заплющіть  очі, сильно примружтеся, потім розплющте очі. Повторіть 5-6 разів. 

• Сидячи поставте руки на пояс. Поверніть голову ліворуч, подивіться на лікоть лівої руки. Оберніться направо і подивіться на правий лікоть. Виконайте 5-6 разів. 

• Заплющіть повіки. Помасажуйте їх кінчиками пальців 10—15 секунд

3. Робота в парах.

Screenshot_32

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

1.     Вправа «Незакінчене речення»

– Ми знаємо такі арифметичні дії … (додавання, віднімання, множення).

– Якщо в виразі є дія додавання  і множення, то … (першою виконуємо дію множення)

2.     Метод „ ПРЕС” 

-         Поясни обчислення виразу. Використовуй слова:

Я думаю... 
Тому що.... 
Отже... 

2•7+86=

— Спочатку виконаємо дію множення, а потім — додавання.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 69-70, завдання 426; 427.

 

docx
Додано
31 липня
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку