ВИКОРИСТАННЯ РОЗВИВАЮЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЕЙДЕТИКИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ.

Про матеріал
Матеріали до РОЗДІЛУ "МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ.ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ" (через гру з цифрами (перетворивши кожну з них на образ, який вона нагадує), легко запам’ятовується навчальний матеріал).
Перегляд файлу

ВИКОРИСТАННЯ РОЗВИВАЮЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЕЙДЕТИКИ     НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ.

(Автор Н.О. Хоменко)

До підручника:

Ф.М. Рівкінд, Л.В.Оляницька, Математика, Підручник для 2 класу, Київ, Освіта, 2012.

Метою авторської роботи є розвиток творчого мислення- як основи навчальних навичок; уяви- як основи тривалого запам’ятовування без напруження; фантазії- як здатності легко пригадувати все, пов’язане з будь-яким числовим рядом, використовуючи методи та прийоми ейдетики, щоб:

  • поглибити творчі можливості дитини завдяки гармонійній роботі лівої (логіка) і правої (творчість, образне мислення) півкуль мозку;
  • сформувати  вміння учнів ефективно і самостійно навчатися;
  • підвищити самооцінку дитини завдяки результативності у навчанні, створюючи психологічний комфорт;
  •  через гру з цифрами разом із учнями (перетворивши кожну з них на образ, який вона нагадує), легко запам’ятати навчальний матеріал.

РОЗДІЛ 4.МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ.ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ.

Попередня робота: познайомити учнів з уявними образами цифр, «ожививши» кожну, так:

  1. Бублик       (чи м’яч)
  2. Буратіно    (чи інший казковий герой)
  3. Лебідь        (чи інший птах)
  4. Верблюд    (чи інша екзотична тварина)
  5. Стілець      (перевернутий) (чи інші меблі)
  6. Яблуко       (чи інші фрукти)
  7. Чайник       (чи інший посуд)
  8. Прапорець (будь-якого кольору)
  9. Окуляри     (чи сніговик, бант)
  10. Кит             (чи будь-яка інша риба)

Вивчення таблиці множення методом ейдетики - «оживлення»

Числа 2.

2 x 2 = 4 - лебідь (2) з лебедем (2) зустрілись, на стільці уювох (4) вмостились;

2 x 3 = 6 - лебідь (2) та верблюд (3) чайника (6) несуть;

2 x 4 = 8 - лебідь (2) до стільця приплив (4), окуляри (8) начкпив;

2 x 5 = 10 - лебідь (2) яблуко (5) зірвав, оБуратіно (1) м'ячем (0) грав;

2 х 6 = 12 - лебідь (2) чайника (б) бере, а Буратіно до лебедя (12) в гості йде;

2 х 7 = 14 - лебідь (2) прапорця узяв(7), а Буратіно (1) на стільця (4) став;

2 х 8 = 16 - лебідь (2) окуляри (8) одягає, а Буратіно (1) чайника (6) набирає;

2 х 9 = 18 - лебідь (2) до кита (9) допливає, а Буратіно (1) окуляри (8) одягає.

 

Числа 3.

3 х 2 = 6 – верблюд з лебедем дружив, йому чайника купив;

3 х 3 = 9 – верблюд до верблюда гукає, а до них кит підпливає;

3 х 4 = 12 – верблюд купив стілець, а Буратіно з лебедем кричать «молодець»;

3 х 5 = 15 – верблюд яблуко узяв, а Буратіно ще яблуко зірвав;

3 х 6 = 18 – верблюд з чайника налив, а Буратіно окуляри купив;

3 х 7 = 21 – верблюд прапорця знайшов, а лебідь до Буратіна прийшов;

3 х 8 = 24 – верблюд окуляри одягає, а лебідь до стільця допливає;

3 х 9 = 27 – верблюд до кита в гості йде, а лебідь прапорця бере.

 

Числа 4.

4 х 2 = 8 – стільця лебідь підставляє та окуляри одягає;

4 х 3 = 9 – стільчика верблюд знайшов, а Буратіно до лебедя прийшов;

4 х 4 =16 – стільчик і стільчик поряд стояв, а Буратіно чайника тримав;

4 х 5 =20 – стільчик яблуко помив, а лебідь бублика купив.

4 х 6 =24 – стільчик чайник тримав, а лебідь до стільця допливав;

4 х 7 =28 – на стільчику прапорець лежить, а лебідь в окулярах спить;

4 х 8 =32 – стільчик окуляри мив, а верблюд з лебедем дружив;

4 х 9 =36 – стільчику кит майструє, а верблюд чайника купує.

 

Числа 5.

5 х 2 =10 – яблуко лебідь купив, а Буратіно бубликом пригостив;

5 х 3 =15 – яблуко верблюд мав, а Буратіно собі яблуко дістав;

5 х 4 =24 – яблуко на стільці лежало, а лебедятко бублика доїдало;

5 х 5 =25 – яблуко і яблуко впали до ніг, а лебідь з яблука спік пиріг;

5 х 6 =30 – яблуко біля чайника лежало, а верблюжа бублика жувало;

5 х 7 =35 – яблуко прапорець малювало, а на верблюді яблуко лежало;

5 х 8 =40 – яблуко окуляри одягало, а стільчику бублика дарувало;

5 х 9 =45 – яблуко кит придбав і на стільчик яблуко поклав.

 

Числа 6.

6 х 2 =12 – чайника лебідь мив, а Буратіно з лебедем дружив;

6 х 3 =18 – чайник у верблюда на кухні стояв, а Буратіно окуляри мав;

6 х 4 =24 – чайник стільчика грів, а лебідь на стільчику потім сидів;

6 х 5 =25 – чайник з яблуком дружив, а верблюд бублика ліпив;

6 х 6 =36 – чайник біля чайника стояв, а верблюд чайника довго шукав;

6 х 7 =37 – в чайнику прапорець стояв, а із стільця лебідь випадково впав;

6 х 8 =48 – чайник окуляри шукав, а сам на стільця окуляри поклав;

6 х 9 =54 – чайника чистенького кит мав, а яблуко на стілець клав.

 

Числа 7.

7 х 2 =14 – прапорцю лебідь радів, а Буратіно на стільці сидів;

7 х 3 =21 – прапорця верблюд знайшов, а лебідь з Буратіно на рибалку пішов;

7 х 4 =28 – і прапорець стільця має, а лебідь окуляри замовляє;

7 х 5 =35 – прапорець яблуко зтрусив, а верблюд яблуко помив;

7 х 6 =42 – прапорець чайника кип’ятив, а стільця лебідь купив;

7 х 7 =49 – прапорець до прапорця підбігає, а до стільця кит допливає;

7 х 8 =56 – прапорець швидко окуляри одягає, а яблуко чайника шукає;

7 х 9 =63 – прапорцем кит махає, а чайника верблюду позичає.

 

Числа 8.

8 х 2 =16 – окуляри лебідь надіває, а Буратіно чайника підігріває;

8 х 3 =24 – окуляри верблюд надіває, а лебідь на стілець сідає;

8 х 4 =32 – окуляри на стілець кладуть, а верблюд з лебедем ідуть;

8 х 5 =40 – окуляри яблуко надіває, а на стілець бублик лягає;

8 х 6 =48 – окуляри до чайника не біжать, а на стільці окуляри лежать;

8 х 7 =56 – окуляри прапорця купили, а яблука чайника мило;

8 х 8 =64 – окуляри з окулярами дружили, а чайника на стільчика садили;

8 х 9 =72 – окуляри киту пасували, а прапорця лебедю дарували.

 

Числа 9.

9 х 2 =18 – кит до лебедя припливав, а Буратіно окуляри надівав;

9 х 3 =27 – кит з верблюдом дружили, а лебедю прапорця купили;

9 х 4 =36 – кит стільця полагодить зумів, а верблюд чайника нагрів;

9 х 5 =45 – кит яблуко спочатку вкусив, а потім на стільця яблуко положив;

9 х 6 =54 – киту чайника дарували, а яблуко на стільця клали;

9 х 7 =63 – киту друзі прапора вручили, а чайника верблюду залишили;

9 х 8 =72 – кит окуляри полюбив, а прапорця лебідь загубив;

9 х 9 =81 – кит з китом не жартували, а окуляри Буратіну з моря діставали.

docx
Додано
5 серпня 2019
Переглядів
864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку