Урок навчання грамоти (читання) для 1 класу НУШ. Тато - мій друг. Закріплення звукових значень букви Т,т, читання з нею.
Матеріал сприяє виробленню вміння сприймати усну інформацію, виокремлювати цікаву для себе, досліджувати значення слів; закріплювати вміння читати склади та слова з буквою «т», тексти; вдосконалювати навички звукового та звуко – буквенного аналізу слів, писати слова, речення; розвивати усне мовлення на основі віртуального спілкування; виховувати повагу до тата, бажання вчитися.
Урок навчання грамоти 1 клас НУШ 26.11.18
Тема. Тато - мій друг. Закріплення звукових значень букви Т,т, читання з нею.
Мета. Вчити учнів сприймати усну інформацію, виокремлювати цікаву для себе, досліджувати значення слів; закріплювати вміння читати склади та слова з буквою «т», тексти; вдосконалювати навички звукового та звуко – буквенного аналізу слів, писати слова, речення; розвивати усне мовлення на основі віртуального спілкування; виховувати повагу до тата, бажання вчитися.
Обладнання: алфавіт, картки для з-б аналізу, відео до уроку «Мовонька і Суржик» , малюнки до слова «Туман» , набори конструктора (6 цеглинок), набір карток «Професії»
Хід уроку
І. Організація класу
Ми розпочинаємо цікавий урок
В країну читання зробимо ще один крок
Валізи знань чекають поповнень від нас,
Тож , вперед до роботи,
Хай дружно працює наш клас.
1І. ВЗАЄМОДІЄМО УСНО
1.2 Робота зі слайдом № 2. Значення поняття ТІНЬ
А що це йде слідом за тобою: утікай – не утечеш, доганяй – не доженеш (Тінь) Викласти модель до слова за допомогою конструктора.
Спробуйте знайти тінь від ялинки і прочитати ( колективно біля дошки на малюнку з*єднають олівцями).
1.3 Робота з букварем ст.68 «Упізнати тіні тварин» (Прочитати хором речення під малюнками)
1.4 Розвиток усного мовлення
А)Промовляння скоромовки разом із Мовонькою та Суржиком
Б)Бесіда за малюнком «Туман»
В)Читання тексту «Туман» ст. 68 букваря(читають ті, що знають всі букви)
Фізкультхвилинка ( Музично- танцювальна «Абетковий відпочинок»)
2. ДОСЛІДЖУЄМО МОВНІ ЯВИЩА
2.1. Повторення вивченого про звуки [т], [т’], букву Т, т.
• Повторення звукового значення букви Т.(Слайд 3)
* Робота з картками в парах.
Прочитати слова зі звуками [т], [т’].( Дитини, ворота, трава)
- Де вимовляється приголосний звук [т] у словах : на початку, в середині, в кінці? Передрукувати їх
2.2 Звуко-буквений аналіз слів ( дитина, ворота, трава).
3. ЧИТАЄМО І ПИШЕМО
3.1 Робота зі слайдом 4. Пригадування і порівняння друкованих і письмових букв
3.2. Письмо речення в прописах Тато і Тома в тумані.
3.3 Повторення віршика разом із Суржиком
Тук-тук –тук, ток-ток-ток-
Вибиває молоток.
Ним ви цвяхи заб’єте,
Схожий він на букву «те».
3.4 Самостійне читання слів ст.68 букваря
Фізкултхвилинка 2
Я – маленький першокласник.
Загорнувсь, мов їжачок.
Потім стану, як жирафа
Потягнуся аж до шафи.
Пострибаю мов зайча.
Політаю, як пташа.
Як берізка погойдаюсь.
Відпочити постараюсь.
3.5 Колективне читання ст.69 (Утвори слова зі складів)
3.6 Читання-слухання текстів
Бесіда
- Назвіть своїх друзів .
-А хто дружить зі своїм татом? (Відповіді дітей)
- Ким працює ваш тато ?
Читання тексту вчителем « Тато» ст.69 Придумати професію для тата Антона ( Вибрати з картинок «Професії»)
Читання вірша «Просто»( учнем , що знає всі букви)
4. ТЕАТРАЛІЗУЄМО (ВІРШ ЗА РОЛЯМИ )
- За що поважаєте тата? Як треба ставитись до рідних людей 7
5. РЕФЛЕКСІЯ
- Яку букву продовжували вивчати? Які звуки вона позначає?
- Про що цікаве ви дізналися на уроці?
- Що було для вас новим? Оцініть себе (сигнальні картки зелений «Я- все засвоїв», жовтий – мав утруднення, червоний – було дуже складно.
Хай підсумком уроку стане колективна робота з конструктором. Викласти слово ТАТО.