Урок технології
Тема: Ліплення з пластиліну звірят.
Мета: удосконалювати навички роботи з пластиліном, уміння визначати форму і пластику окремих частин тіла тварин і відтворювати їхні образи в ліпленні, розвивати образне мислення, уяву, фантазію, гнучкість та вправність руки.
Обладнання: таблиці із зображенням та послідовністю ліплення тварин, ілюстрації, іграшкові тварини.
Хід уроку
І. Організація класу.
- Продзвенів уже дзвінок, починається урок.
Все у вас уже на місці? Залишилось тільки сісти!
Сядьте, дітки, всі гарненько, руки покладіть рівненько.
Голову вище підніміть, плечі свої розведіть,
Всі на мене подивіться, і приємно посміхніться!
1. Бесіда.
- Діти, сьогодні ми проведемо уявну екскурсію до зоопарку та познайомимося із його мешканцями.
2. Відгадування загадок.
Колобка я з’їла, до вовчика у хату сіла.
Вовкові сестричка, а звуть мене … (лисичка).
Хижий звір у хащах спить, як зареве, як заричить!
Листя осипається з дерев. Хто ж це? Відгадали?...(лев).
Я шукаю мед, малину, рибку сам собі ловлю,
Влітку й миті не спочину, а зайде зима, то сплю. (ведмідь)
3. Гра «Підбери малюнок до відгадки».
Вчитель показує малюнок, а діти вибирають.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Робота над темою уроку.
Діти розказують віршики про улюблених тварин.
Гостроносенька, хвостата, ця тваринка рудувата.
Хутро в неї гарне, пишне, особливо, хвіст, розкішний.
На зайців вона полює, бідолашних нюхом чує!
Мишу й птаха може з’їсти, може і в курник залізти!
Полюбляє і рослини : ягоди, плоди, насіння.
Взимку їй також не спиться, ой, і хитра ж ця лисиця!
Обговорення особливостей будови тіла різних тварин.
Хто ж там, хто вже так стомився?
І наліво нахилився.
Треба дружно всім нам встати, фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз,вгору трішки подивись.
Руки склали, як вітряк, і покрутимося так.
Вище руки підійміть і спокійно опустіть.
Потім дружно всі сідаймо і до праці приступаймо!
Третю частину поділити на 4 однакових шматочки – це будуть лапки. З останнього шматочка пластиліну зліпіть хвіст. Частинки з’єднайте. Так само можна виліпити й іншу тваринку.
ІV. Самостійна робота учнів.
V. Фізкультхвилинка.
- Сірий котик міцно спав (імітація дії),
Навіть пісню не співав.
Та нарешті пробудився (вправи для шиї),
І довкола обдивився.
Став смачненько потягатись (потягування),
І чистенько умиватись ( масаж дрібних м’язів обличчя).
VІ. Перегляд та виставка дитячих робіт.
VІІ. Підсумок уроку.