Урок "Технологічний процес виготовлення листівки: прошивання елементів малюнка."

Про матеріал
Урок. Технологічний процес виготовлення листівки: прошивання елементів малюнка.Навчити виготовляти трафарети малюнка, переносити малюнок за допомогою трафарету на основу, формувати розвиток творчої уяви, виховувати працелюбність та естетичні смаки.
Перегляд файлу

Урок 5 клас

Тема: Технологічний процес виготовлення листівки: прошивання елементів малюнка.

 Мета: 

навчальна:- навчити виготовляти трафарети малюнка, переносити малюнок за допомогою трафарету на основу; 

розвивальна:- формувати  розвиток  творчої уяви;

виховна: - виховувати працелюбність, естетичні смаки.

Прилади  і матеріали: кольоровий картон, нитки, голки, ножиці, креслярські інструменти, зразки готових виробів.

Тип уроку: урок практичного застосування знань, навичок і вмінь

 

Структура уроку:

I. Організаційний момент (1 хв.)

II. Актуалізація опорних знань, навичок і вмінь (3 хв.)

III. Мотивація навчальної діяльності (1 хв.)

IV. Повідомлення теми і мети уроку (2 хв.)

V.  Практична робота учнів під контролем вчителя (30 хв.)

VI. Підсумок уроку (5 хв.)

VII. Домашнє завдання (1 хв.)

VIII.Прибирання робочих  місць (2 хв.)

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

    Перевірка присутності учнів, готовність учнів до уроку.

Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ фантазії зробимо ще один крок.

А з творчістю ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань, навичок і вмінь

     Перш  ніж  приступимо  до  вивчення  нової  теми,  давайте з вами пограємо:        Гра  «Асоціативний диктант»

  1. Вишивка,  писанкарство, гончарство,  килимарство, декоративний розпис , різьблення по дереву, ниткова графіка - це………( види декоративно - ужиткового мистецтва
  2. Картон, нитки, голки, шило,ножиці,олівець, циркуль, лінійка – це…(інструменти і матеріали які використовують під час вишивання технікою  «ізонитка» )
  3. Квадрат, прямокутник, коло, трикутник, кут – це….

(геометричні  фігури)

  1. Орнамент у вишиванні, що складається з геометричних фігур –

це.. …   (ниткова графіка або ізонитка)

  

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

На кожному уроці ми прагнемо досягти успіху. Сьогоднішній урок не виключення. Тож, для початку, посміхніться один одному і побажайте успіху. До речі, успіх, це важливо в житті людини? Ви хотіли б бути людьми успішними? А що потрібно щоб досягти успіху в житті?                                              

  На дошці накреслена  схема :   

Успіх,   Здоров’я,  Праця,  Знання,   Бажання                                                                    А де все це можна здобути?                                                                                                  Отже, кожен день, проведений в школі, кожен урок наближає вас до великого успіху. І  сьогоднішній урок трудового навчання -це ще один крок до нього.    

IV.Повідомлення теми і мети уроку.

Тема:  Технологічний процес виготовлення листівки: прошивання елементів малюнка.

Мета: навчити самостійно, правильно прошивати  малюнок, оформляти зворотню сторону роботи; формувати  розвиток  творчої уяви;  виховувати працелюбність, естетичні смаки.

V. Практична робота учнів під контролем вчителя

Діти! Сьогодні вам під час практичної роботи потрібно застосувати усі знання отримані на попередніх уроках.

Пригадати  науки які вміщує в себе «ізонитка»:

  1. Креслення  → графіка,
  2. Геометрія   → креслення геометричних фігур,
  3. Образотворче мистецтво→ композиція, кольорознавство,
  4. Математика → розрахунок схем, ряда чисел, що зростає та спадає,
  5. Матеріалознавство→ знайомство та робота з різними матеріалами: це картон, папір, нитки, бісер,

А також «ізонитка» вчить роботі з різними інструментами → олівцем, лінійкою, циркулем, різними трафаретами, шилом, булавками, голкою, ножицями.

Завдання на уроці:

Підготувати листівку з нанесеним малюнком.

─ Підготувати матеріали та інструменти.

─ Прошити малюнок.

 

Повторення правил техніки безпеки.

(Практичну роботу учні виконують під музику Дмитра Метлицького, оркестр музичних інструментів.)

 

 

Послідовність виконання роботи:

  1. Підготувати листівку з нанесеним малюнком, матеріали та інструменти.

C:\Users\USER\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\100_3415.jpg

 

C:\Users\USER\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\100_3408.jpg

 

  1. Прошити малюнок.

C:\Users\USER\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\100_3421.jpg

 

C:\Users\USER\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\100_3424.jpgC:\Users\USER\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\100_3436.jpg

 

VІ.Підсумок уроку.

 

1.Підвести підсумок практичної роботи.

2.Відзначити кращі роботи учнів та продемонструвати їх.

3.Виконати аналіз помилок у роботах учнів.

 

Рефлексія діяльності:

На дошці намальовано «Дерево успіху», на партах лежать листочки

( зелені, жовті, червоні). Кожна дитина підходить до дошки та прикріпляє свій листочок, залежно від того як виконала роботу, чи є помилки.

  зелений лист – без помилок,

 жовтий лист – 1 помилка,

 червоний лист – 2-3 помилки.

  1. Сьогодні я дізнався…
  2. Було цікаво…
  3. Було складно…
  4. Тепер я зможу…
  5. Я навчився…
  6. У мене вийшло …

VІІ. Домашнє завдання

Виконати оформлення зворотньої сторони роботи.

 

VІІІ. Прибирання робочих  місць

Прибрати робочі місця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Рудь Наталія
Додано
24 грудня
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку