План-конспект уроку технологій на тему: Оздоблення та остаточна обробка виробу в техніці "Цвяховий нитяк" містить план проведення уроку, основні критерії якості виробу та правила догляду за ним.
План-конспект уроку технологій на тему: «Остаточна обробка та оздоблення виробу в техніці «Цвяховий нитяк». Контроль якості виробу.»
Мета:
Матеріально-технічне забезпечення: готові роботи, матеріали для оздоблення, альбом зразків виробів, виготовлених в техніці «Цвяховий нитяк».
Тип кроку: практична робота.
Час: 45 хв.
Слово вчителя: Доброго дня! Перевірте, будь ласка, чи підготувалися Ви до уроку, приберіть усе зайве з парт. Хто сьогодні відсутній? Отже, розпочнемо працювати!
Бесіда з учнями про виконану ними роботу, успіхи та невдачі, які виникли під час її виконання.
Слово вчителя: темою нашого сьогоднішнього уроку є:
«Остаточна обробка та оздоблення виробу в техніці «Цвяховий нитяк». Контроль якості виробу.»
На сьогоднішньому уроці Ви маєте закінчити Ваші вироби, а саме оздобити їх та проконтролювати якість виконання та навчитись доглядати за виробами, виконаними в техніці цвяховий нитяк.
Остаточна обробка та оздоблення виробу.
Вступний інструктаж
Слово вчителя: Останнім етапом роботи над виробом є його оздоблення. Перш ніж почати оздоблювати виріб варто перевірити чи немає видимих помилок у виробі, а
саме здійснити контроль якості.
Контролювати якість необхідно за певними критеріями. Можемо виділити такі критерії:
Якщо по якійсь причині у Вас проблеми з одним із цих пунктів, то це останній шанс їх виправити. Хоч на даному етапі можливо виправити не всі помилки.
Що до оздоблення, то можна використовувати практично будь-які матеріали: швейну та меблеву фурнітуру, фарби, нитки і т. д. (Демонстрація альбому зразків)
Бесіда про зберігання та догляд за виробами в техніці цвяховий нитяк, узагальнення висловлювань учнів:
Поточний інструктаж
Надання учням необхідних консультацій, виправлення можливих помилок, пояснення способів їх усунення та попередження виникнення.
Заключний інструктаж
Аналіз допущених помилок та пояснення способів їх усунення. Пояснення причин їх виникнення та дій, що попередять їх виникнення.
Завершити роботу над виробом.
Слово вчителя: Прибирайте ваші робочі місця, підійдіть та покажіть результати Вашої роботи на уроці. За роботу на уроці отримали такі оцінки...