ТЕМА. Безпека у спілкуванні з дикими і бездомними тваринами
МЕТА: розповісти учням про небезпеку контактів з дикими та бездомними тваринами; ознайомити із правилами поводження у разі зустрічі з бродячими і дикими тваринами; виховувати обачливість, необхідність мити руки після контактів з тваринами, виховувати дружні стосунки в групах.
ОБЛАДНАННЯ: ілюстративний матеріал, дидактичний матеріал, тест, презентація.
Тип уроку :вивчення нового матеріалу.
Методи : наочний, практичний, словесний.
Клас 2-Б
Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 4
Вчитель початкових класів: Жуковська Вікторія Василівна
Урок: основи здоров΄я
ТЕМА. Безпека у спілкуванні з дикими і бездомними тваринами
МЕТА: розповісти учням про небезпеку контактів з дикими та бездомними тваринами; ознайомити із правилами поводження у разі зустрічі з бродячими і дикими тваринами; виховувати обачливість, необхідність мити руки після контактів з тваринами, виховувати дружні стосунки в групах.
ОБЛАДНАННЯ: ілюстративний матеріал, дидактичний матеріал, тест, презентація.
Тип уроку : вивчення нового матеріалу.
Методи : наочний, практичний, словесний.
Хід уроку
Вступна частина
1. Привітання. Вправа «Подаруй посмішку»
Давайте візьмемось за руки, посміхнемось і передамо тепло своїх долонь один одному.
Наш девіз « Пізнавай, учись ,наполегливо трудись»
– Прошу вас сісти на стільчики.
2. Правила роботи
- Який зараз у нас урок?
Сьогодні наш урок ми проведемо у групах. Давайте згадаємо правила.
( Правила вивісити на дошку)
= Працюємо разом
= Поважаємо один одного і думки інших
= Не викрикуємо
На уроці ми слідкуємо за осанкою, тому сядьте за правилами учнів.
3. Очікування
Будь ласка, напишіть на листочках свої очікування і прикріпіть стікери внизу нашої «Краплинки очікувань» .
« Я хочу дізнатися….»
«Я хочу навчитися…»
« Від себе я очікую….»
Основна частина
Гра « Продовж речення»
ВІД ТОГО ЯК ТИ ВІДПОЧИВАЄШ, ЗАЛЕЖИТЬ І …
НАЙКРАЩЕ ВІДПОЧИВАТИ НА …
У ЛІС НЕ МОЖНА ХОДИТИ БЕЗ …
НЕ МОЖНА ЗБИРАТИ …
НА САМОКАТІ, ВЕЛОСИПЕДІ МОЖНА КАТАТИСЯ У
БІЛЯ ВОДОЙМ МОЖНА ВІДПОЧИВАТИ ТІЛЬКИ…
НА САНЧАТАХ І ЛИЖАХ МОЖНА КАТАТИСЯ…
НЕ МОЖНА ВИХОДИТИ НА ЛІД БЕЗ …
Отже , тема нашого уроку « Безпека у спілкуванні з дикими та бездомними тваринами»
УСПІХ
ПАМ’ЯТКА
МОЗКОВИЙ ШТУРМ
ВІДПОЧИНОК
ПАМ’ЯТАЙ ТА ВИКОНУЙ
ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ
ДЕБАТИ
ПРОДОВЖ РЕЧЕННЯ
3. Дебати
Так потрібні нам тварини, чи ні? Давайте проведемо з вами дебати.
Я пропоную назвати все позитивне, (смайлик) що дають нам тварини і все негативне (смайлик).
Спілкування Гарний настрій Одяг
Продукти харчування Лікування
Хвороби Інфекції Укуси
Травми Страх
Сперечатися на цю тему можна довго. Тварини нам дають позитив, але є і негатив. Та якщо дотримуватися правил безпечного спілкування з ними то вони стануть нашими друзями.
- З теми « як поводитись з тваринами»
4. Поводження з тваринами
Робота в групах
1. Групи отримують завдання на картках.
Підкреслити слова, які описують правильне поводження з незнайомою твариною.
Обережність, страх, не дражнити, не підходити, годувати з рук, захищатися, спокій, допомога дорослих, обійти, бігти, взяти палку.
- Закінчили.
Звіт кожної групи.
Повертаємось до нашого плану.
2. Прочитайте матеріал підручника. Що треба пам’ятати при спілкуванні з тваринами і яких правил треба дотримуватися, щоб не постраждати від них. Після чого вам необхідно вставити в речення пропущені слова, з отриманих речень складіть текст «Пам’ятай та виконуй».
(Роздати завдання)
Закінчили.
Звіт кожної групи.
4. «Мозковий штурм»
– Розв’яжіть проблемну ситуацію: або зошит
На тебе гавкає собака і не дає пройти. Які твої дії?
Ти побачив на вулиці маленьке кошеня. Які твої дії?
2. Зворотній зв’язок
Сьогодні ми гарно працювали, створили стенд, склали правила безпечного спілкування з тваринами, і якщо ваші очікування здійснились виконаємо вправу «Закінчи речення».
« Я дізнався що…»
1. Гра «Пам΄ятка »
- Діти по одному називають правила безпечної поведінки з тваринами, решта відповідають «Ти молодець!».
2. Прощання
Давайте встанемо, візьмемось за руки і промовимо такі слова «Тварини – наші друзі
3. Оцінення
4.Домашнє завдання