Урок.ТЕМА. Безпека у спілкуванні з дикими і бездомними тваринами

Про матеріал

ТЕМА. Безпека у спілкуванні з дикими і бездомними тваринами

МЕТА: розповісти учням про небезпеку контактів з дикими та бездомними тваринами; ознайомити із правилами поводження у разі зустрічі з бродячими і дикими тваринами; виховувати обачливість, необхідність мити руки після контактів з тваринами, виховувати дружні стосунки в групах.

ОБЛАДНАННЯ: ілюстративний матеріал, дидактичний матеріал, тест, презентація.

Тип уроку :вивчення нового матеріалу.

Методи : наочний, практичний, словесний.

Перегляд файлу

Клас 2-Б

Первомайська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 4

Вчитель початкових класів: Жуковська Вікторія Василівна

Урок: основи здоров΄я

ТЕМА. Безпека у спілкуванні з дикими і бездомними тваринами

МЕТА: розповісти учням про небезпеку контактів з дикими та бездомними тваринами; ознайомити із правилами поводження у разі зустрічі з бродячими і дикими тваринами; виховувати обачливість, необхідність мити руки після контактів з тваринами, виховувати дружні стосунки в групах.

 

ОБЛАДНАННЯ: ілюстративний матеріал, дидактичний матеріал, тест, презентація.

 

Тип уроку :  вивчення нового матеріалу.

 

Методи : наочний, практичний, словесний.

 

                                                         Хід уроку

Вступна частина

1.     Привітання. Вправа «Подаруй посмішку»

Давайте візьмемось за руки, посміхнемось і передамо тепло своїх долонь один одному.

Наш девіз « Пізнавай, учись ,наполегливо трудись»

– Прошу вас сісти на стільчики.

2.     Правила роботи

- Який зараз у нас урок?

Сьогодні наш урок  ми проведемо у  групах. Давайте згадаємо правила.

( Правила вивісити на дошку)

= Працюємо разом

 =  Поважаємо один одного і думки інших

=  Не викрикуємо

На уроці ми слідкуємо за осанкою, тому сядьте за правилами учнів.

3.     Очікування

Будь ласка, напишіть на листочках свої очікування  і прикріпіть  стікери внизу нашої «Краплинки очікувань»  .

« Я хочу дізнатися….»

«Я хочу навчитися…»

« Від себе я очікую….»

 Основна частина

  1. Перевірка домашнього

Гра « Продовж речення»

ВІД ТОГО ЯК ТИ ВІДПОЧИВАЄШ, ЗАЛЕЖИТЬ І …

НАЙКРАЩЕ ВІДПОЧИВАТИ НА …                                   

У ЛІС НЕ МОЖНА ХОДИТИ БЕЗ …

НЕ МОЖНА ЗБИРАТИ …

НА САМОКАТІ, ВЕЛОСИПЕДІ МОЖНА КАТАТИСЯ У

БІЛЯ ВОДОЙМ МОЖНА ВІДПОЧИВАТИ ТІЛЬКИ…

НА САНЧАТАХ І ЛИЖАХ МОЖНА КАТАТИСЯ…

НЕ МОЖНА ВИХОДИТИ НА ЛІД БЕЗ …

 

  1. Оголошення теми і мети уроку
  • Кого ви бачи те на екрані? Лисиця
  • Це свійська чи дика тварина?

Отже , тема нашого уроку « Безпека у спілкуванні з дикими та бездомними тваринами»

  • Ми сьогодні будемо працювати за таким планом

                               УСПІХ

                                                ПАМ’ЯТКА

                                  МОЗКОВИЙ ШТУРМ

                       ВІДПОЧИНОК

              ПАМ’ЯТАЙ ТА ВИКОНУЙ

       ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ

ДЕБАТИ

ПРОДОВЖ РЕЧЕННЯ 

3.     Дебати

Так потрібні нам тварини, чи ні? Давайте проведемо з вами дебати.

Я пропоную назвати все позитивне, (смайлик) що дають нам тварини і все негативне (смайлик).

Спілкування                    Гарний настрій                   Одяг

Продукти харчування       Лікування

Хвороби                    Інфекції                            Укуси

Травми                   Страх

 Сперечатися на цю тему можна довго. Тварини нам дають позитив, але є і негатив. Та якщо дотримуватися правил безпечного спілкування з ними то вони стануть нашими друзями.

  • Погляньте на поради лікаря Будьздоровченка

- З теми « як поводитись з тваринами»

4. Поводження з тваринами

Робота в групах

1. Групи отримують завдання на картках.

Підкреслити слова, які описують правильне поводження з незнайомою твариною.

Обережність, страх, не дражнити, не підходити, годувати з рук, захищатися, спокій, допомога дорослих, обійти, бігти,  взяти палку.

- Закінчили.

Звіт кожної групи.

Повертаємось до нашого плану.

2. Прочитайте матеріал підручника. Що треба пам’ятати при спілкуванні з тваринами і яких правил треба дотримуватися, щоб не постраждати від них. Після чого вам необхідно вставити в речення пропущені слова, з отриманих речень складіть текст   «Пам’ятай та виконуй».

(Роздати завдання)

  • Під час зустрічі з дикими та бездомними тваринами не можна__________  від них.
  • Не повертайтеся до тварини _________.
  • Небезпечно гладити тварину, бо вона може _______________.
  • Не ____________дитинчат  тварин.
  • Якщо тварина вкусила  або  подряпала тебе, одразу скажи про  це_____________   і   звернися    до  _____________.
  • Після гри з твариною треба  обов’язково ______________руки.

Закінчили.

Звіт кожної групи.

4. «Мозковий штурм»

– Розв’яжіть проблемну ситуацію: або зошит

 На тебе гавкає собака і не дає пройти. Які твої дії?

 Ти побачив на вулиці маленьке кошеня. Які твої дії?

 2.     Зворотній зв’язок

Сьогодні ми гарно працювали, створили стенд, склали правила безпечного спілкування з тваринами,  і якщо ваші очікування здійснились виконаємо вправу «Закінчи речення».   

« Я дізнався що…»

  1. Підведення підсумків                                                                                                

 1. Гра «Пам΄ятка »

- Діти по одному називають правила безпечної поведінки з тваринами, решта відповідають «Ти молодець!».

2. Прощання

Давайте встанемо, візьмемось за руки і промовимо такі слова «Тварини – наші друзі

3. Оцінення

4.Домашнє завдання

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
4805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку