Урок " Тема. Чому важливу інформацію важливо тримати в секреті?"

Про матеріал
конспект уроку з інтегрованого курсу " Я досліджую світ" 2 клас " Чому важливу інформацію важливо тримати в секреті?"
Перегляд файлу

Тема. Чому важливу інформацію важливо тримати в секреті?

Цілі. Вчити дітей відрізняти таємну інформацію, правильно діяти в різних життєвих ситуаціях, розширювати пізнавальні інтереси дітей; заохочувати самостійно опрацьовувати матеріал з обраної теми; розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, мовлення; закріплювати правила поведінки в суспільстві, аналізувати, критично оцінювати отриману інформацію; формувати вміння висловлювати свою думку  в обговоренні питання; створювати умови для дружньої співпраці, взаємодопомоги, ,

 

Перебіг уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Основна частина.

  1. Оголошення теми та мети.
  • Щоб дізнатися тему уроку нам необхідно обчислити вирази.

56- 13=43

25+21=46

90-70=20

51+34=85

76- 12=64

98-58=40

76+4=72

45-15=30

20+23= 43

78+12=90

90

43

64

20

85

46

72

40

30

Я

 

І

 

Р

 

Ф

 

О

 

Н

 

А

 

М

 

Ц

  • Сьогодні ми з вами поговоримо про інформацію, згадаємо що таке інформація, як ми її передаємо та отримуємо, а ще ви дізнаєтесь , яка інформація є таємною і чому.
  1. Бесіда.
  • Де ми можемо знайти значення слова інформація!
  • Як розташовані слова у словнику?
  • Доки діти знаходять значення цього слова ми з вами згадаємо, що ми знаємо про інформацію?
  • Як ми передаємо та отримуємо інформацію?
  1. Робота з підручником.

https://svitdovkola.org/files/2/3/Tema-3-comics4.pps

  • Чи правильно поводиться дівчинка? Чому?
  • Чи найкращу рису характеру вона продемонструвала? Чому?
  • Чи гарно надто хвалитися? Чи варто буди занадто сором язливим? Чому?
  • Чи все можна розповідати незнайомцям? До чого це може призвести?
  • Що таке особиста інформація? Чому її неможна всім розповідати?
  • З ким можна говорити про все що турбує та цікавить?
  1. Фізкультхвилинка.

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу. 

  1. Вправа «Навчаємося на помилках»
  •  Чим більше ми знаємо про правила безпечної поведінки, то успішніше можемо взаємодіяти з іншими людьми та уникати небезпечних ситуацій. Тож пропоную  прочитати історії, визначити правильність/помилковість дій головних герої, а також дати власні поради, які б допомогли змінити ситуацію на краще.

Підозрілі «туристи»

Одного недільного дня школярка Настуся гуляла міським парком. Вона насолоджувалася останніми осінніми днями, збирала гарні листочки та спостерігала за тваринами. Дівчинка й не помітила, як до неї підійшли жінка та чоловік. Вони навіть не привіталися, а просто сказали, що є туристами. Гості міста запитали у Настусі:
– А твої батьки зараз вдома?
– Ні, вони на роботі. І повернуться лише ввечері.
– Пусти нас до себе додому. Нам треба десь переночувати. Батьки не будуть проти, бо ми маємо цілу купу цукерок. Вистачить на всіх.
– О, я просто обожнюю солодощі. Ходімо мерщій! 

Неуважний хвалько

П’ятикласник Василько покликав своїх найкращих друзів до себе додому. Діти гралися у настільні ігри, їли торт та мріяли, що скоро стануть найвідомішими у світі футболістами та футболістками. Та раптом Василько сказав: «Я стану футболістом раніше за всіх вас, адже мені подарували м’яч, яким грали на Чемпіонаті світу! Він дуууже дорогий. А ще мої батьки зібрали багато грошей і скоро ми поїдемо до Бразилії». 

Хлопець говорив так голосно, що навіть на вулиці сторонні люди чудово чули його слова. Щоб довести, що він грає краще за всіх, Василько покликав друзів піти на футбольний майданчик. Хлопець так хотів показати свої вміння, що дуже поспішав. І забув зачинити двері до своєї квартири. А грабіжнику, який все це чув, тільки того й треба…

Уміння говорити «ні»

Сергійко дуже поспішав додому, адже до родини у гості мала приїхати бабуся із села. Хлопець трохи затримався після уроків і боявся, що не встигне поїхати разом із татом зустрічати бабцю. Школяр ледь не біг. Але кожного разу він уважно переходив дорогу та сумлінно чекав, поки загориться зелений колір на світлофорі. 

Сергій подумав, що вже не встигне і почав бігти. Та раптом до нього під’їхала машина. Жінка, яка сиділа за кермом сказала: «Хлопчику, сідай мерщій! Я тебе підвезу. А ще у мене є ціла купа цукерок! Мерщій до салону!» Та замість того, щоб залізти до машини, школяр подякував і сказав, що не хоче нікуди їхати. Жінка почала підвищувати голос і вже зібралася виходити з автівки. Тоді Сергійко сказав: «Пані, заспокойтеся! Я зараз буду кричати й кликати на допомогу. А ще – я вже викликаю поліцію».

  1. Бесіда
  • А чи траплялися з вами схожі історії?
  • Чудово. Спробуйте придумати власну історію в якій би йшлося про важливу та таємну інформація.

ІV. Підсумок уроку

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
2278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку