Інтегрована тема: Хочу – можу - треба
Орієнтовні дослідницькі питання:
Які бажання бувають у людей?
Як бажання може вплинути на здоров’я?
Що може обмежувати бажання?
Що потрібно, щоб здійснювати бажання?
Назва освітньої галузі |
Навчальні вправи |
Мовно–літературна |
Вправа 1 «Втрачена послідовність» (Сашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек») Вправа 2 « Модель 6 W» Вправа 3 «Сенкан» Вправа 7 «Трикутник» (Сашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек»)
|
Математична |
Вправа 4 «Цікава математика» Вправа 5 «Шифрувальники» |
Природнича |
Вправа 9 «Чи завжди добре те, що ми хочемо?»
Вправа 10 « Шлях до успіху»
|
Технологічна |
Вправа 6 «Ліпимо глечик» Вправа 7 «Закономірність»
|
Громадянська та історична |
Вправа 11 « Здійснення бажання!»
Вправа 12 «Незакінчені речення» |
Підготувала: Руслана Цех, ЛЗШ №43
Вправа 1
«Втрачена послідовність» (Сашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек»)
Діяльність:
1. Прочитати текст.
2. Учні отримують карточки з прописаними реченнями.
3. Розставити у віконечка послідовність розгортання сюжету.
❑ Та одного дня джинам пощастило
❑ Обидва джина не мали постійного житла
❑ Давай по-чесному визначимо, хто буде тут жити
❑ Жили собі два джини-добрий та злий
❑ Поразка – це так неприємно
Вправа 2
« Модель 6 W»
Діяльність:
Учні об’єднані у групи. Продумати запитання «Шість чому?»
Зразок:
Чому джини дивакуваті істоти?
Чому не всяка посудина підходить джинам для житла?
Чому джини ночували де прийдеться?
Чому посварилися джини?
Чому добрий джин схитрував?
Чому завжди мусить перемагати добро?
Вправа 3
«Сенкан»
Діяльність:
Учитель пропонує дітям розповісти історію джинів за допомогою сенквейна: - У вірші всього п’ять рядків. Перший рядок- це іменник, якому ми присвячуємо вірш. Джини!
- Для другого рядка потрібно дібрати два прикметники.
Джини які ? Загадкові, дивакуваті
-Третій рядок- три дієслова, які показують, що роблять персонажі.
Живуть, здійснюють, змагаються
-Четвертий рядок-речення з чотирьох- п’яти слів.
Джини виконують бажання людей
- П’ятий рядок-слово-емоція, відчуття, переживання у цю мить.Чудово!
Зразок: Джини.
Загадкові, дивакуваті.
Живуть, змагаються, здійснюють.
Джини виконують бажання людей.
Чудово!
Вправа 4
«Цікава математика»
Діяльність:
Діти об’єднані у групи. Вони розв’язують логічну задачу.
Доброму та злому джинові люди дали 12 завдань. Поки злий джин робив
1 завдання, добрий джин виконував 2 завдання. Скільки завдань зробив злий джин і скільки – добрий джин?
Вправа 5
«Шифрувальники»
Діяльність:
Розстав числа у порядку зростання та прочитай речення
18 34 21 45 39 67 48 62 51 76 72 80 78 84 87 86 88 93 91 95 96 100 98
З О Л У М Ь С Т И А З Н З А И Т П Р О А З И К
Зло мусить зазнати поразки
Вправа 6
«Ліпимо глечик»
Діяльнсть.
Подивіться презентацію «Ліпимо глечик» і зліпіть з пластиліну виріб
https://www.youtube.com/watch?v=3uGHuPgNntI
Вправа 7
«Закономірність»
Визнач закономірність і намалюй посуд, якого бракує
Вправа 8
«Трикутник» (Сашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек»)
Вправа 9
«Чи завжди добре те, що ми хочемо?»
Діяльність:
Виберіть корисні для здоров’я людини бажання , а шкідливі – викиньте у корзину для сміття
Вправа 10
« Шлях до успіху»
Діяльність:
Підкресли серед запропонованих ті вислови, які мотивують на успіх.
Я зможу; мені вдасться; я сумніваюся; я прагну, я не знаю, чи впораюся;
я спробую; я вірю; не має настрою.
Вправа 11
« Здійснення бажання!»
Діяльність:
Перегляд презентації «Великі досягнення малих українців»
Розстав цеглинки лего за порядком «« Як здійснити бажання? »
Вправа 12
«Незакінчені речення»
Діяльність:
Діти пишуть свої бажання на пелюстках чарівної квітки
Учитель пропонує кільком учням закінчити речення
«Тепер я знаю …», «Тепер я буду …» «Далі дракон Омелько розкаже у своїх казках…»