вправи з критичного мислення за темою"Хочу-можу-треба" 2 клас

Про матеріал
Мовно-літературні, математичні, природничі, технологічні вправи розроблені до твору Сашка Дерманського "Про двох бездомних джинів та один нічийний глек"
Перегляд файлу

Інтегрована тема: Хочу – можу - треба 

Орієнтовні дослідницькі питання: 

Які бажання бувають у людей? 

Як бажання може вплинути на здоров’я?

Що може обмежувати бажання?

Що потрібно, щоб здійснювати бажання? 

       

Назва освітньої  галузі

Навчальні вправи

Мовно–літературна 

Вправа 1 «Втрачена послідовність» (Сашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек») 

Вправа 2 « Модель 6 W»

Вправа 3 «Сенкан» 

  Вправа  7 «Трикутник»  (Сашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек»)

 

 

Математична 

Вправа 4 «Цікава математика»

  Вправа 5 «Шифрувальники»

Природнича 

Вправа 9 «Чи завжди добре те, що ми хочемо?»

 

Вправа 10 « Шлях до успіху»

 

Технологічна 

Вправа 6 «Ліпимо глечик»

Вправа 7 «Закономірність»

 

 

Громадянська та  історична

Вправа 11 « Здійснення бажання!»

 

Вправа 12 «Незакінчені речення»

 

  Підготувала: Руслана Цех, ЛЗШ №43

 

Вправа 1

 «Втрачена послідовність» (Сашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек») 

Діяльність: 

1. Прочитати текст. 

2. Учні отримують карточки з прописаними реченнями.

3. Розставити у віконечка послідовність розгортання сюжету.

Та одного дня джинам пощастило

Обидва джина не мали постійного житла

 Давай по-чесному визначимо, хто буде тут жити

Жили собі два джини-добрий та злий

Поразка – це так неприємно

Вправа 2

« Модель 6 W»

Діяльність:

Учні об’єднані у групи. Продумати запитання «Шість чому?»

Зразок:

Чому джини дивакуваті істоти?

Чому не всяка посудина підходить джинам для житла?

Чому джини ночували де прийдеться?

Чому посварилися джини?

Чому добрий джин схитрував?

Чому завжди мусить перемагати добро?

Вправа 3

«Сенкан»

Діяльність: 

Учитель пропонує дітям розповісти історію джинів за допомогою сенквейна: - У вірші всього п’ять рядків. Перший рядок- це іменник, якому ми присвячуємо  вірш. Джини! 

- Для другого рядка потрібно дібрати два прикметники.

Джини які ? Загадкові, дивакуваті

-Третій рядок- три дієслова, які показують, що роблять персонажі.

Живуть, здійснюють, змагаються

 -Четвертий рядок-речення з чотирьох- п’яти слів.

Джини виконують   бажання людей

- П’ятий рядок-слово-емоція, відчуття, переживання у цю мить.Чудово!

Зразок:    Джини.

                  Загадкові, дивакуваті.

                  Живуть, змагаються, здійснюють. 

                          Джини виконують   бажання людей.

                          Чудово!

Вправа 4

«Цікава математика»

Діяльність:

Діти об’єднані у групи. Вони розв’язують логічну задачу.

 

Доброму та злому джинові люди дали 12 завдань. Поки злий джин робив

 1 завдання, добрий джин виконував 2 завдання. Скільки завдань зробив злий джин і скільки – добрий джин?

Вправа 5

«Шифрувальники»

Діяльність:

Розстав числа у порядку зростання та прочитай речення

 

18 34 21   45 39  67 48 62 51    76  72  80  78 84  87  86    88  93  91  95 96 100  98

З    О  Л   У  М   Ь   С  Т  И      А  З    Н   З    А  И   Т       П    Р   О   А   З    И      К

Зло мусить зазнати поразки

Вправа 6

«Ліпимо глечик»

Діяльнсть.

Подивіться презентацію «Ліпимо глечик» і зліпіть з пластиліну виріб

https://www.youtube.com/watch?v=3uGHuPgNntI

Вправа 7

«Закономірність»

Визнач закономірність і намалюй посуд, якого бракує

 

C:\Users\User\Desktop\unnamed.jpg     C:\Users\User\Desktop\ryazhanka-slovyanochka-4-870g.jpg C:\Users\User\Desktop\Empty_tin_can2009-01-19.jpg

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\Empty_tin_can2009-01-19.jpg           C:\Users\User\Desktop\unnamed.jpg

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\ryazhanka-slovyanochka-4-870g.jpg      C:\Users\User\Desktop\Empty_tin_can2009-01-19.jpg

Вправа  8

«Трикутник»  (Сашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек»)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

Вправа 9

«Чи завжди добре те, що ми хочемо?»

 

Діяльність:

Виберіть корисні для здоров’я людини бажання , а шкідливі – викиньте у корзину для сміття

 

                                      

C:\Users\User\Desktop\0100is58-39fc.png                                                                                      C:\Users\User\Desktop\48043821363c1895d076064e59065f724348371f9d_b.jpg

                                       

                                                                       

                                                                                            

                                                                   

                                                                     

                                                          

 

                                                           

   Вправа 10

« Шлях до успіху»

Діяльність:

Підкресли серед запропонованих ті вислови, які мотивують на успіх.

 

Я зможу; мені вдасться; я сумніваюся; я прагну, я не знаю, чи впораюся;

я спробую; я вірю; не має настрою.

 

 

 

 

Вправа 11

 « Здійснення бажання!»

Діяльність:

Перегляд презентації «Великі досягнення малих українців»

Розстав цеглинки лего за порядком «« Як здійснити бажання? »

 

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\02004q7b-07d3-717x507.jpg

Вправа 12

«Незакінчені речення»

Діяльність:

Діти пишуть свої бажання  на пелюстках чарівної квіткиC:\Users\User\Desktop\Атестація\11.jpg

 

 

 

Учитель пропонує кільком учням закінчити речення

«Тепер я знаю …», «Тепер я буду …»  «Далі дракон Омелько розкаже у своїх казках…»

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Цех Руслана
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку