Урок. Тема:"Добре тому жити, хто вміє дружити"

Про матеріал

Учити дітей основних правил дружніх стосунків, обирати друзів, допомагати їм. Сприяти зміцненню класного колективу. Збагачувати словниковий запас. Розвивати пам`ять, мовлення, творчі здібності дітей, артистичні дані. Виховувати доброзичливість, бажання допомагати, любов до ближнього.

Перегляд файлу

Тема: Добре тому жити, хто вміє дружити

Мета: Учити дітей основних правил дружніх стосунків, обирати друзів, допомагати їм. Сприяти зміцненню класного колективу. Збагачувати словниковий запас. Розвивати пам`ять, мовлення, творчі здібності дітей, артистичні дані. Виховувати доброзичливість, бажання допомагати, любов до ближнього.

Обладнання: плакат « Дружба – дорожча від золота», виставка малюнків, книг про дружбу, мирилки, відеоролик про дружбу, мультфільм «Справжній друг», відеофізкультхвилинка, «дерево дружби», мікрофон.

                                                       Хід уроку

І.  Вступна частина

1.       Вітання

-       В цьому класі друзі всі:

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва,

Добрий день, тому, хто справа.

Ми -  одна сім’я.

Руку дай тому, хто зліва,

Руку дай тому, хто справа,

Посміхнись тому, хто зліва,

Посміхнись тому, хто справа,

Ми – одна сім’я.

2. Емоційне налаштування на урок

Для того, щоб гарно налаштуватися на урок і поринути у лавину знань, пропоную стати в коло,  обмінятися з сусідом усмішкою і сказати один одному комплімент.

Отож, всім зичу успіху, гарного настрою на уроці, сподіваюсь, знання, які ви сьогодні отримаєте, будуть для вас корисними.

3.  Мотивація навчальної діяльності.

- Мабуть, немає на світі дитини, яка б не любила слухати музику, співати. Зараз ми з вами переглянемо відеоролик і скажете, про що буде йти мова на уроці.

 Кліп про дружбу Відео 1

  Відповіді дітей.

- Так, ви праві. Мова йтиме про дружбу, саме сьогодні на уроці ми про це і будемо говорити.

3.  Представлення теми, мети уроку й очікуваних  результатів.

- Тема нашого уроку «Добре тому жити, хто вміє дружити».  Дружба – одне з найбільших багатств людини. Дружба – велика сила, а вибір друга – важлива справа.

- А що таке дружба? Який же він справжній друг? Чи вміємо ми дружити? Чи є дружба між вами? На ці та багато інших питань ми маємо відповісти сьогодні. 

ІІ. Основна частина

1.Складання асоціативного куща
Ви всі маєте друзів, вам разом весело і цікаво. 
- Яким на вашу думку повинен бути справжній друг? ( складання асоціативного куща «Справжній друг») 
- Якого б ви не хотіли мати друга? ( відповіді дітей)

   Учитель. Давайте пограємо  у гру.

        2. Гра  «Якщо ти добра людина , то повинен ...»

( Якщо  «так» – хлопаєте,  «ні» – топаєте )

1.       Допомагати друзям у біді.

2.       Обманювати, хвалитись.

3.       Добре вчитися, багато читати.

4.       Насміхатися з чужого горя.

5.       Ображати інших.

6.       Ділитися тим, що в тебе є.

7.       Захищати слабшого.

8.       Радіти за успіхи товариша.

           3. Вправа «Ситуаційний аналіз»

Учитель. Видно що ви добрі діти. Думаю, ви будете справжніми друзями.

А чи любите ви мультики? Тоді уважно дивимось і після перегляду будемо відповідати на запитання

Мудрі казки тітоньки Сови – Справжній друг  Відео 2

  • Про кого розповідається у мультфільмі?
  • Хто насміхався з зайчика і білочки?
  • Чому заплакала білочка?
  • Хто їй допоміг?
  • Як зайчик і білочка провчили сороку?
  • Чого вчить нас цей мультик?

6. Прийшов час відпочинку. Весела фізкультхвилинка Відео 3

 

          8.  Дидактична гра «Чарівні окуляри».

До дошки виходить 4 учнів, стають в рядочок.

  • В мене є чарівні окуляри. Я хочу, щоб ви почерзі одягали їх і казали, що доброго ви бачите один в одного. (відповіді учнів)
  • Молодці, дітки.

         9. Сценка « Віник»

          Виходять 2 учні .

А) Вчитель дає одному віник , а другому прутик з віника і просить підмести.

- Хто швидше підмете ?

Б) Вчитель дає одному віник, а іншому прутик з віника і просить переламати їх.

- А тепер уявіть,  що кожен прутик – це ви, а віник  - це наш клас. Коли ви будете дружні, будете всі разом,  вас ніхто не зламає, як цей віник. Тобто вам ніхто не страшний ….

        10. Знайомство з мирилками, вивчення напам'ять.

Ти - не ворог, я - не ворог.
Нам сваритись просто сором.
Помирились, помирились,
Щоб ніколи не сварились.

ІІІ. Підведення підсумків

  • Чому «дружба» таке чудове слово?

Вправа « Мікрофон»

Вчитель: Дуже добре. Я сподіваюся, що у вашому житті будуть справжні, хороші друзі, які завжди будуть вам допомагати і з якими вам буде приємно і весело спілкуватися.

 

- Наша мандрівка завершується. Ми знову повернулися до нашого класного дерева. Буде чудово, якщо навколо нього виросте багато квітів. Візьміть олівці і розфарбуйте квіти кольорами, які вам найбільше подобаються. Відео 4,5,6.
(Діти розфарбовують квіти, прикріплюють їх навколо дерева)
- Молодці. Гарно розквітла галявина. А все тому, що ви працювали старанно і дружно.
- А наших батьків ми попросимо написати нам побажання на метеликах, які прилетять на кожну нашу квіточку і будуть оберігати її завжди.
(Батьки пишуть побажання, прикріплюють їх на квіти)
- Запам’ятайте важливе правило:
У нас немає «ти»,
У нас немає «я».
Ми – єдиний клас,
Ми – одна сім’я!
ІУ. Підсумок уроку

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Федоррова Елена
    Дуже вдалий конспект.Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. райкун николай
    Дякую за розробку! Жаль нема відео.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
5103
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку