Урок. Тема : Головні слова в реченні. Повість Н. Гузеєвої "Любов та 7 страждань Петрика П'яточкіна"

Про матеріал
Конспект уроку 3 клас НУШ. На тему: Головні слова в реченні. Повість " Любов та 17 страждань Петрика П'яточкіна".
Перегляд файлу

                                    Українська мова

Тема: Головні слова в реченні. Повість Н. Гузеєвої « Любов та 17 страждань Петрика П’яточкіна»

Мета: Повторити вивчене про члени речення. Складати речення з підметом. Знаходити в реченнях головні члени. Читати  виразно, узагальнювати прочитане, передавати своє ставлення до подій і персонажів.

Матеріали та Обладнання: підручник українська мова  та читання О. Іщенко 2020р. Зображення дракончика. Корзинка, квіточки із зображенням різних предметів. та

                                                 Хід уроку

1 Організація класу.

-Чи все взяли на урок?

Голова- щоб думати

Вуха – щоб чути

Очі – щоб бачити

Руки – щоб працювати

Серце – щоб відчувати.

А також зошит, підручник, ручка і простий олівець.

2 Повідомлення теми уроку.

-         Сьогодні на уроці ми будемо вдосконалювати вміння визначати головні члени речення. Також прочитаємо повість Н. Гузеєвої « Любов та 17 страждань Петрика П’яточкіна»

3 Актуалізація опорних знань.

-Сьогодні до нас на урок прийшов динозаврик Підмет і приніс нам багато цікавих завдань.

- Давайте пригадаємо, які це головні члени речення?

-Що таке підмет?

-На які питання відповідає?

-Що таке присудок?

- На які питання відповідає?

-Підмет – це яка частина мови? ( Іменник)

- Присудок – це яка частина мови? (Дієслово)

- От наш дракончик приніс кошик з квітами, на яких зображені різні предмети- іменники. Ми повинні з кожним скласти і записати речення.

4. Робота в зошиті.

Записати число, класна робота, каліграфічна хвилинка.

Діти виходять, беруть з кошика квітку із зображенням предмета, складають речення, записують, підкреслюють підмет і присудок.

-         Молодці! Ви гарно справилися із завданням. Дракончик вами дуже задоволений.

-         А  зараз давайте трішки відпочинемо.

                            Фізкультхвилинка

5 Робота з підручником  (С 52-53)

-         А зараз дракончик хоче послухати як ви читаєте.

-         Давайте прочитаємо повість Н. Гузеєвої « Любов і 17 страждань Петрика П’яточкіна»

( Читання повісті учнями. Використовуємо різні види читання)

-         Яка пригода трапилася з Петриком?

-         Знайдіть у тексті « Що таке жовта преса?»

-         Чому обурилися діти?

6. Підсумок уроку

-Що сьогодні робили на уроці ?

- Чи сподобався вам урок і завдання від дракончика?

-Дракончику також сподобалося як ви працювали. За вашу гарну роботу він дарить вам закладочки, щоб ваші книги були охайними і ви швидко змогли знайти потрібну сторінку.

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку