Навчальні – формувати поняття про інформаційні процеси; Розкрити
уявлення про отримання, зберігання, опрацювання і
передавання повідомлень.
Розвивальні - розвивати вміння розрізняти інформаційні процеси
(отримання, зберігання, опрацювання і передавання
повідомлень) та наводити приклади інформаційних процесів зі
своєї навчальної діяльності і в оточуючому світі,
удосконалювати комунікаційні здібності;
Виховні – виховувати культуру спілкування. зосередженість та охайність під
час виконання завдань, організованість і відповідальність за
виконану роботу, допитливість, вміння логічно висловлювати
свої думки,.
Сходинки до інформатики
Тема уроку: Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і
передавання повідомлень.
Цілі уроку:
Навчальні – формувати поняття про інформаційні процеси; Розкрити
уявлення про отримання, зберігання, опрацювання і
передавання повідомлень.
Розвивальні - розвивати вміння розрізняти інформаційні процеси
(отримання, зберігання, опрацювання і передавання
повідомлень) та наводити приклади інформаційних процесів зі
своєї навчальної діяльності і в оточуючому світі,
удосконалювати комунікаційні здібності;
Виховні – виховувати культуру спілкування. зосередженість та охайність під
час виконання завдань, організованість і відповідальність за
виконану роботу, допитливість, вміння логічно висловлювати
свої думки,.
Обладнання уроку: Комп’ютери, мультимедійний пристрій, підручник
М.М.Корнієнко, С.М.Крамаровська, і.Т.Зарецька
«Сходинки до інформатики 2клас», презентація до уроку.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.
Компетенції учнів на уроці:
Основні поняття: Інформаційні процеси, отримання, збереження,
опрацювання передавання повідомлень
Уміння учнів: удосконалювати навички
переміщувати об‘єкти на екрані за допомогою миші.
Хід уроку
І. Організаційний момент. Слайд 1-2
Дзвінок покликав на урок,
Тихенько треба стати.
Зібрав усіх у гарний клас,
Щоб інформатику вивчати. (Сідайте)
(Бути уважними, слухати учителя, запам’ятовувати і не розмовляти, дотримуватися правил безпеки в комп’ютерному класі.)
ІІ. Повторення Правил ТБ в комп’ютерному класі. Слайд 3
Гра «Світлофор»
Висновок: молодці, ви добре пам’ятаєте правила безпеки в комп’ютерному класі.
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу. Слайд 4
Робота в парах (картка)
1. Нюхове повідомлення.
2. Зорове повідомлення.
3. Смакове повідомлення.
4. Дотикове повідомлення.
5. Слухове повідомлення.
ІУ. Узагальнення вивченого матеріалу. Розминка Слайд 7
Для того, щоб налаштуватись на роботу, давайте розв’яжемо декілька логічних завдань:
У. Мотивація навчальної діяльності. Слайд 10
Щоб дізнатися тему нашого уроку, розгадайте ребус
(Інформаційні процеси)
УІ. Повідомлення теми і мети уроку. Слайд 11
- Отже, сьогодні ми ознайомимося з поняттям «інформаційні процеси», але з нами хоче вивчати новий матеріал Незнайко.
УІІ. Робота над темою уроку. Слайд 12
отримання, зберігання, опрацювання та передавання
УІІІ. Фізкультхвилинка Слайд 22
Хто ж там, хто вже так втомився,
І наліво нахилився?
Треба дружно всім нам встати
Фізкультпаузу почати.
ІХ. Робота з комп’ютером. Слайд 23
1 група – робота з комп’ютером. Практична робота. Закріплення вивченого матеріалу.(тести)
2 група – групова робота Слайд 24
Завдання
Її було подано у вигляді тексту.
З підручника.
Прочитав, тобто сприйняв її за допомогою очей. Під час читання відбулась передача інформації з книги у пам'ять Петрика. Новим місцем збереження інформації тепер є пам'ять Петрика.
Записав його в щоденник. Знову відбулася передача інформації, але вже за допомогою руки. Нове місце збереження інформації — читацький щоденник.
Х. Хвилинка релаксації (вправи для очей) Слайд 25
ХІ. Закріплення знань. Слайд 26
Я буду озвучувати інформацію, а ви будете показувати інформацію за допомогою міміки та жестів.
2 група – працює за компютерами (розмальовує малюнок Незнайко)
1 група - обчислити вирази, розмалювати малюнок відповідним кольором (малюнок Незнайки)
10 – жовтий
12 – червоний
35 – коричневий
56 – голубий
60 – зелений
86 – синій
ХІІ. Підведення підсумків. Рефлексія Слайд 27
Вправа «Незавершене речення» (технологія «Мікрофон»)