Урок. Тема. "Казкова подорож до весняного лісу".

Про матеріал
Пропоную Вам конспект інтегрованого уроку з математики і я досліджую світ. Урок складений у вигляді подорожі до весняного лісу з мультяшними героями " Смішариками", Герої мультфільму дають завдання і дарують квітку за правильне виконання.
Перегляд файлу

Тема:  Казкова подорож до весняного лісу.

Мета: узагальнити знання учнів про додавання і віднімання в межах 100, повторення знань про перші весняні квіти, перелітних пташок. Вчити за власним задумом майструвати шпаківню з лего. Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення учнів. Виховувати бережне ставлення до природи.

Тип уроку: урок-подорож

Вид уроку: інтегрований (Математика, Я досліджую світ)

Обладнання: телевізор, ілюстрації, картки, лего 6 цеглинок, роздатковий матеріал.

  1. Організація класу. Привітання

Працюємо старанно, щоб почути у кінці, що у нашому 1-А  класі діти просто молодці.

Психологічне настроювання. Налаштування на роботу

Очі дивляться-(діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

Голова – (діти) думає.

Яким буде урок (діти) – цікавим!

Які у мене діти? – (діти) найкращі!

2. Актуалізація опорних знань

У нас сьогодні незвичайний урок. Помандруємо ми з вами до весняного лісу, де зустрінемося з вашими улюбленими героями мультфільмів, які приготували вам завдання.

 Діти, що ви  очікуєте від уроку?(Відповіді дітей)

Вирушаємо в подорож(відкриваю дошку).

Діти, які асоціації викликають у вас , коли ви чуєте слово «весна»?

  1. Створення асоціативного куща

Весна(весела,квітуча, сонячна, співуча, гомінка,ніжна,гарна,тепла ,дощова )

  1. Каліграфічна хвилинка. Робота у зошитах.

Першого  ми зустрічаємо Кроша, який  подарував вам цифри від 10……до……. 60. Запишіть їх.

Визначте, скільки в них десятків, скільки одиниць?

  • Ось ми з вами  потрапили на лісову дорогу, але погляньте , ні однієї квітки ще немає. Допоможемо квітам з’явитися з землі! Квітки будуть виростати, коли ми будемо правильно виконувати завдання мультяшних героїв.
  • Чудово, з вилася перша квіточка. Підсніжник – це символ надії, нового та неповторного. Кожного року, коли Зима закінчується, а на небі радісно посміхається Сонце, з-під снігу з’являються ніжні блакитні квіти – проліски. Це означає, що йде вже Весна.
  • Назвіть весняні місяці (Діти називають).
  • Подорожуємо далі. І зустрічаємо Їжачка, серйозного і задумливого. який пропонує пограти в гру .

4.Гра «Знайди сусіда» (Усно, запис на дошці).

…9…, ..10… ,…11…, …12…, …13…, …14…, …40…, …50…, …60…, …70…, …80…

5.Гра «Так чи ні»(з використанням лего 6 цеглинок)

Я вважаю, щоб зменшити, треба відняти. (Так)

Я вважаю, що 80 – 50 = 20. (Ні)

Я вважаю, щоб збільшити, треба додати. (Так)

Я вважаю, що 40 збільшити на 9 буде 59. (Ні)

Я вважаю, що чотирикутник має 3 сторони. (Ні)

Ви молодці! Їжачок дарує квітки Фіалки. Кожного року вкриває Сонце фіалку в час свого пробудження від зимового сну дрібненькими квіточками. Вони так чарівно пахнуть, що всі люди полюбили її, і з утіхою знаходять красуню у затінку.

6.Цікаві задачі

Вирушаємо далі. Зустрічаємо Бароша. Він у мультфільмі пише вірші , а нам склав цікаві задачі .

Презентація(цікаві задачі).

В подарунок ми отримуємо квіти  Незабудки. За старим переказом юнак, який палко кохав дівчину, пішов на болото, щоб нарвати для своєї коханої букет квітів. Вони кликали до себе з голубої галявини. Юнак пішов уперед. Як тільки ступив на голубий килим, то провалився у воду. Трясовина забрала його. «Не забудь мене!»– були слова його. Так з’явилась назва цих квітів – незабудки.

І ось нарешті нам зустрівся Кар-Карович - артистична натура, любить веселитися, і Совуня -  спортивна сова, хоча і на пенсії. Пропонують нам відпочити, і дарують квіти  Мальви.

7. Фізкультхвилинка

8. Читання вірша «Ми б завжди були щасливі»

Зустріч з  Лосяшем – він читає багато книжок, пропонує виразно прочитати вірш.

І пахучі, і красиві,

Якби в полі, в лісі, в лузі

Бачили нас тільки друзі.

Ті, які б нас не топтали,

Без потреби не зривали.

А на клумбах вдома, в школі

Висівали нас доволі,

Доглядали, поливали.

Ми б красу їм дарували!»

-Про що розповідається у вірші?

До чого закликає автор вірша?

І ось з`являються пахучі Чорнобривці, про які часто співають українці.

-Погляньте, діти, яким гарним став ліс, коли розквітли квіти.

9.Робота з лего (групова робота).

Зустріч із дуже розумним і винахідливим роботом Бібі.

Робот пропонує відгадати загадку про птаха, який сидить на дереві, і змайструвати йому будиночок.

Пташка в будиночку живе,

Часто пісеньки співає…

Всім відомий цей співак.

А звуть його…(Шпак).

(Діти з лего складають  шпаківню).

10.Підсумок уроку. Рефлексія.

-Діти,чи сподобалась вам наша чарівна мандрівка лісом?

- Які із завдань були найбільш цікавими?

-Заплющіть очі. Уявіть себе разом зі своєю родиною чи однокласниками в такому гарному весняному лісі, де квітнуть квіти, ростуть грибочки.  Ви сіли під густими вітками хвойних чи листяних дерев.  Над вами весело літають пташки, співаючи пісень.Усім легко дихається від пахощів різноманітних квітів.

Урок закінчено. Відкрийте очі. Візьміться за руки. Подаруйте посмішку  один одному. Побажайте приємного дня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
15 квітня 2021
Переглядів
866
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку