Урок "Тема: Крокодилів урок. Звуки [к], [к’] , буква К к."

Про матеріал
Урок в ігровій формі дозволяє повторити набуті раніше та засвонїти нові знання щодо функцій звука та букви.
Перегляд файлу

  Тема: Крокодилів урок. Звуки  [к], [к’] , буква К к.

Мета: Ознайомити учнів з буквою к та її звуковим значенням. Закріплювати вміння розрізняти функції звука та букви.

Вдосконалювати навички звукового аналізу слів.

Розвивати фонематичний слух, увагу, усне мовлення, спостережливість, пам'ять.

Обладнання: фішки для позначення звуків, предметні малюнки ( Колобок, кіт), алфавіт, таблиця з друкованою великою та малою буквами Кк, олівці, ілюстрації-розмальовки, склади на сніжинках, комп’ютер та проектор.

Тип уроку: Урок засвоєння нових знань.

Зміст уроку

І. Організаційна частина.

1. Привітання.

- Поверніться до гостей, привітайтесь.

- Добрий день.

2. Вступна бесіда.

- Який у нас урок?

- Діти, а ви любите читати казки?

- Яка ваша улюблена казка?

- Чому?

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Перегляд уривка казки «Колобок».

- Як називається ця казка? Впізнали?

- Герой цієї казки буде з нами сьогодні на уроці вивчати нову букву,читати з нею склади, слова та речення.

2. Звуковий аналіз слова.

- Вимовте ім’я героя.

- Яким звуком починається та закінчується слово Колобок?

- Це голосний чи приголосний звук?

- Чому він приголосний?

 К  О   Л  О  Б О К

-О-

 

 

3. Робота з предметними малюнками.

- Хто це? (Кіт)

- Яким звуком починається слово кіт?

- Як ми його позначимо фішкою?

- Отож, звуки К К’  - парні приголосні твердий та м’який.

4. Гра «День і ніч»

На команду «Ніч» учні заплющують очі і слухають. Вчитель називає окремі звуки, а учні з’єднують їх у слова. На команду «День» називають ці слова.

[к,о, з,а],

 [л,і,к,а,р],

[к, в, і, т,и],

[к,р,о,л,и,к].

  • Що об’єднує ці слова?

5. Ознайомлення із буквою К.

- Замислився наш Колобок, а якою буквою позначаються звуки [к] та [к ‘]?

 - А ви, діти, знаєте? (Один учень показує друковану букву К)

- Викладіть цю літеру з олівців. Скільки олівців вам потрібно?

6. Робота з розмальовками.

Прочитайте слова з буквою к та розфарбуйте предмети.

 7. Руханка.

- Втомився Колобок, запрошує всіх до відпочинку.

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Колективне читання складів.

Пострибаймо разом з Колобком по сніжинках, але робитимемо ми це очками, читаючи склади. Вверх -  ко-, вниз – кро-, ліворуч – ки-, праворуч – кни-, вниз – ку-, вверх – кру-, праворуч – ке-, ліворуч – кле-.

2.Творча робота в групах.

- Пригадайте слова з цими складами. (Діти отримують сніжинки зі складами).

3. Робота із підручником.

А) Бесіда за малюнком.

- Покотився Колобок далі, закотився до лісової школи. Відкрийте Букварик на с.92.

- Що тут відбувається?

- Який іде урок? З чого це видно?

- Хто вчитель? Який він має вигляд?

- Хто його учні? Чим вони займаються?

- Хто біля дошки? Що написало каченятко?

- Які ж слова сховалися у схемах?

Б) Робота за схемою речення.

- Розгляньте схему речення. Скільки слів у реченні?

 - Який знак стоїть в кінці речення?

- Складіть таке речення.

4. Самостійне читання слів з карток.

-  Колобок розповів у лісовій школі, що ви вже знаєте багато букв і вмієте читати. Але Крокодил не повірив йому. Доведемо?

(Діти отримують картки зі словами. Це диференційоване завдання)

Молодці!

5. Відгадування загадки.

- Колобок до нас повернувся, загадку цікаву приніс. Послухайте.

Любить  сіном ласувати,

Молочко дає малятам.

Будьте, му-му-му, здорові

І подякуйте … (корові)

-Діти, що ви знаєте про цю тваринку?

- А ви хочете ще більше знати про корову?

Тоді давайте прочитаємо  розповідь на с. 93.

6. Опрацювання тексту «Корова». ( Сильніші учні читають ще й вірш про корову).

А) читання тексту вчителем.

Б) самостійне читання.

В) читання другу.

Г) робота зі словом.

- Що нового ви дізнались про корову?

- Що любить корова?

- Чим корисна корова?

7. Рефлексія.

- Колобку дуже сподобалось працювати  у нас на уроці.

- А вам, діти, сподобалось? Якщо ви задоволені своєю роботою, підніміть усміхнений смайлик, якщо не дуже – байдужий смайлик, якщо не задаволені – засмучений.

IV. Підсумок уроку.

Гра «Мікрофон»

  • Яку букву вивчили сьогодні?
  • Який звук вона позначає?
  • Про яку тваринку читали на уроці?
  • Що найбільше сподобалось?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клен

Клин

 

Коза

Кінь

 

 

Корова

Кролик

 

 

Котик

Індик

 

 

Молоко

Колосок

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку