Урок Тема: Нумерація багатоцифрових чисел. Множина. Способи завдання множини. Види понять: загальні, конкретні та одиничні. Формулювання суперечностей: ЯКЩО, ТО, АЛЕ. Р

Про матеріал
Урок "Еврика" проводиться в межах проекту "Інтелект України", з використанням маиеріалів проекту. Розвиває обчислювальні навички; логічне мислення; пізнавальний інтерес; навички самооцінки;пам’ять, увагу, навички роботи в парі; творче мислення; фантазію. Виховує: активність; віру в свої сили; повагу до думки іншого; уміння вислухати, працювати в колективі; уміння радіти успіхам інших.
Перегляд файлу

Урок : Еврика   4 клас.

Тема:

        Нумерація багатоцифрових чисел. Множина. Способи    завдання множини. Види понять: загальні, конкретні та одиничні. Формулювання суперечностей: ЯКЩО, ТО, АЛЕ. Розв’язування винахідницьких задач. Завдання на кмітливість.

 

Мета:

  Вчити: Читати багатоцифрові круглі числа; виконувати дії з                            багатоцифровими  числами; задавати множину різними способами: розв’язувати логічні та винахідницькі задачі; працювати з картою.

Розвивати: обчислювальні навички; логічне мислення; пізнавальний   інтерес;

                      навички самооцінки;пам’ять, увагу, навички роботи в парі; творче  

                     мислення; фантазію

  Виховувати: активність; віру в свої сили; повагу до думки іншого; уміння   

                          вислухати, працювати в колективі; уміння радіти успіхам інших.

 

                                                        Хід уроку

І Організація класу.

 

Вітання гостям. 

    У вас вдома буває свято? Чим воно відрізняється від звичайного  домашнього чаєпиття? Гості. Отже у нас х вами теж свято?

 Привітаємо гостей.

Пісня «Зеленеє жито»

 

Станьте діти всі рівненько,

посміхніться всім гарненько.

До уроку, в добрий час

Шлях до успіху у нас!

Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати наш шлях до успіху, ідучи сходинками успіху. Коли людина щось дуже гарно вміє про неї говорять – зірочка. Ви в мене теж зірочки. Отже, доведіть це, отримуйте зірочки за правильні відповіді)

 

ІІ  Мотиваційний етап.

 1. Тема уроку ( читають з дошки) Ключові слова теми.

Для чого ми повинні вивчати цю тему?

Що потрібно для того, щоб досягти мети?( поставити цілі).

Давайте, виходячи з теми сформуємо цілі уроку. А які це цілі? ( короткострокові)

Чому ви так вважаєте?

   2.

ІІІ. Етап постановки проблеми.

Ми повинні пройти сторінками уроку.

Постановка цілей уроку. ( Якщо впорались – піднімаємось по сходинкам успіху)

( на дошці коротко, ключовими словами)

Вчитись : читати багатоцифрові числа, задавати множину,розв’язувати задачі

Розвивати:

Виховувати.

ІV. Етап розвитку і дослідження проблеми.

 

1. Сторінка «Твої відкриття. Математика.»

 1) Робота з нумераційною таблицею.

 - Читання за диктором. Відтвори з пам’яті.

- Встав пропущені слова ( на партах лежать слова – назви чисел)

Останнє слово – мільйон.

А, доречі, як з’явилось слово «Мільйон»?

2) Хвилинка Знайка.

- читаємо текст за диктором. 1 частина. – на карті Італія, Китай.

- Завдання визначення року відкриття.

 ( пара учнів біля дошки, 1 ряд – 1 дія, 2 ряд – 2 дія3 ряд – 3 дія, 4 ряд – 4 дія)

  • Як перевірити, дивлячись на роки життя Марко Поло чи вірно ми порахували?
  • А хто може порахувати скільки років було мандрівнику ?

3) Гра «Склади число» Робота в парі ( біля дошки 2 учні)

Даю 1 хвилину.

А 1 хвилина це що? (одиниця вимірювання часу.) Розкажемо як ставитись до часу.

Фізхвилинка «Годинники»

 

V. Практичні вправи.

 

1. Сторінка 2 – «Твої відкриття. Логіка.»

1) Що ти знаєш про множину? ( презентація)

2) Перегляд відео фрагмента про Італію. Подорож по карті до Італії.

  Задання множини об’єктів Італії.

А на чому можна подорожувати до Італії? ( відео) Італія країна спортсменів. Уявіть, що ми побували на авторалі в Італії і повинні розказати про результати змагань. Перед вами учасники змагань які закодували свої результати. Допоможіть мені .

   3) Розв’язання задачі табличним методом.

( 2 учні – біля дошки)

    4) Так на чому ми подорожували по Італії? А автомобіль це яке поняття? (загальне) Доведіть прикладами.

 5) Ось ми і перебрались на сторінку Винахідництва.

Розвя’зування винахідницької задачі.

  • читання задачі вчителем.
  • Чи  зрозуміла задача?
  • Давайте встановимо суперечності.( робота по таблиці.)
  • Обміркування пропозицій.
  • Ознайомлення з ідеальним кінцевим результатом. ( фото)

V. Підведення підсумків.

Чи досягли ми поставлених цілей? Що про це свідчить? Ми на вершині нашої сходинки.

Зорепад ( хто одержав 1 зірочку? 2? 3?....)

Це означає що ми досягли своїх цілей, досягли успіху.

Як кожен з вас думає про себе?

Діти, а ким  ви себе вважаєте? Ви хто? ( одним словом.)

Я – українець. А всі ми хто?

А що допомогло вам досягти успіху? ( ми працювали разом.

Так і в державі. Наша країна буде успішною якщо ми будемо вважати себе одним цілим.

Пісня «Україна це Я…»

 

doc
Додано
3 грудня 2020
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку