Урок.Тема:"Прислівник"

Про матеріал
Українська мова 7 клас Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прислівник» Мета: повторити відомості про прислівник як частину мови, їх правопис; Узагальнювати й систематизувати знання учнів з теми « Прислівник»; Формувати вміння знаходити прислівники в тексті; збагачувати словниковий запас; розвивати уважність; виховувати любов до художнього слова. Тип уроку: узагальнення й систематизацыя вивченого.
Перегляд файлу

Українська  мова  7  клас

Тема:  Узагальнення й  систематизація  вивченого  з  теми  «Прислівник»

Мета:  повторити  відомості про прислівник  як  частину  мови, їх  правопис;

Узагальнювати  й  систематизувати  знання  учнів  з  теми  « Прислівник»;

Формувати вміння  знаходити  прислівники  в  тексті; збагачувати  словниковий  запас; розвивати  уважність; виховувати  любов  до  художнього  слова.

Тип  уроку: узагальнення  й  систематизацыя  вивченого.

                                             Хід   уроку

1 Організаційний   момент

Аутотренінг

(Учні  повторюють  за  вчителем)

          Ми-  учні!

Ми -  старанні  і  спостережливі!

Ми -  хочемо  все  знати!

Ми-  хочемо  навчатися!

-Урок  сьогодні  буде  незвичайний.Ми   будемо  одягати  дерево , вішатимемо  на  нього  листочки  після  кожного  виконаного  завдання.

2Актуалізація  опорних  знань.

-_Щ о  ми  називаємо  прислівником?

- На  які  групи  за  значенням  поділяються  прислівники?

-Які  ступені  порівняння  утворюють  прислівники?

-Яким  членом  речення  найчастіше  виступає?

-Ми  виконали  перше  завдання  і  можемо  прикріпити  перший  листочок  на  наше  деревце.

3Оголошення  теми  і  мети  уроку

4. Основна  частина

1Творча  робота

-Утворіть  від  поданих  прислівників  ступені  порівняння

Гарно, широко, глибоко, красиво, важко.

-Прикріплюємо  другий  листочок  на  наше  дерево.

2. Вибіркова  робота

-Випишіть  прислівники, визначте  розряд.

Ясно, їхати, весело, червоний, швидко, вчора, шлях, згори, щодня, читання, день  у  день, давним- давно, навесні, пролісок.

-Молодці, справилися  і  з  цим  завданням.(прикріплюють  3  листочок)

3 Склади  речення

Щодня,  ясно , восени.(4  листочок)

4Фізкультхвилинка.

5Придумай  прислівник  з –нн- (5)

(спросоння, навмання,  зрання,попідтинню…)

(прикріплюємо  5  листочок)

6 Зробити  синтаксичний  розбір  речень

Сонце  яскраво  освітлювало  галявину. Давно  вже  скошені  лани,  стоять  степи  похило.

(прикріплюємо 6  листочок)

5 Підсумок  уроку

1Складання  сенкану

Сенкан

Прислівник

Самостійний, незмінний

Означає, відповідає,  утворює

Частина  мови

Гарно

(прикріплюємо  7  листочок)

2.Рефлексія

- Закінчи  речення:

Під  час  уроку  ми 

Повторили

Навчилися

Дізналися

Труднощі  відчули

6 Домашнє  завдання

Підготуватися  до  контрольної  роботи.

 

docx
Додано
16 квітня 2019
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку