Соколівський ліцей Соколівської сільської ради
Кропивницького району
Кіровоградської області
План-конспект уроку з англійської мови у 9 класі
за темою
“Що ти можеш зробити для спасіння землі?’’.
Unit 3 Lesson 2 “Nature & Environment.
What can you do to save the Earth?”
Вчитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії вчитель-методист
Топольняк Людмила Миколаївна
Цілі: вдосконалювати навички вживання нових лексичних одиниць; вдосконалювати навички усного мовлення, аудіювання та читання; розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати соціальну компетентність,здатність продуктивно співпрацювати у групі; екологічну грамотність, розвивати уміння аналізувати і критично оцінювати екологічну ситуацію, генерувати екологічні ідеї та наслідки їх рішень; виховувати ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.
Наочність: Англійська мова (9-й рік навчання) Карпюк О.Д. ,
2017,аудіосупровід:karpiuk-audio-9-klas-zag-2017 9-Unit-3_Les-2-page-153_task-2a, роздатковий матеріал HO, мультимедійна дошка, інтернет ресурс Wordart Tagul, Youtube канал, освітній онлайн журнал “ На урок”.
Procedure
1. Warm-up. Введення в іншомовне середовище. Chant ‘I’d rather not say’
(робота з класом та в парах)
Personal questions
1. Whan and where were you born? -I’d rather not say.
2. Where are you from? -I’d rather not say.
3. How tall are you? How old are you?
How much do you weigh? -I’d rather not say.
4. How much rent do you pay? -I’d rather not say.
5. How much do you make? -I’d rather not say.
6. Are you eco-friendly? -Yes, I am.
2. Pre-listening activity. Введення нових лексичних одиниць.
-Vocabulary practise. Vocabulary Box p. 153 Do Ex.1 , p. 153 Wordart Tagul https://wordart.com/iv6jfyjf43mn/environment
3.Listening. Do exercise 2a, p. 153 Аудіосупровід: karpiuk-audio-9-klas-zag-2017 9-Unit-3_Les-2-page-153_task-2a
Listen to the quiz and put the questions in the correct order. Listen again and check your answers. Split into three groups and match the answers to the questions.(Аудіювання вікторини вперше та розташування запитань у вірній послідовності. Аудіювання вікторини вдруге та добір відповідей до запитань (робота в групах).
4. Time for relaxation.Watching the video and listening to Michael Jackson’s “Earth
Song,” his best-selling single in the United Kingdom, earned Michael the Doris Day Music Award from the Humane Society’s Genesis Awards. The urgent need to address the issues facing the planet and all that inhabit it were on the forefront of Michael’s mind when he created this song and short film; issues that are even more urgent today. (Хвилина для релаксації. Перегляд відео кліпу М. Джексона “Пісня Землі.”
https://www.youtube.com/watch?v=R5_touihBaA Chorus:
Did you ever stop to notice All the children dead from war?
Did you ever stop to notice
This crying Earth, these weeping shores?
Ah, ooh Ah, ooh
(Учні співають приспів пісні М. Джексона “Пісня Землі.”)
5. Reading and speaking. Work in groups. Do exercise 2a,p. 153. Examine the scheme and explain what way one can keep the three Rs rules. Split into groups, find the problem, help and draw the conclusion how to keep the 3Rs rules, use the “ Fishbone” method for developing the critical thinking. (Використовуючи інструмент “Fishbone” для розвитку критичного мислення, учні в групах знаходять причину, допомогу та висновки, як дотриматись правил 3Rs).
6. Homework. Домашнє завдання.
Nature and the Environment
Тести Англійська мова 9 клас Тест Автор тесту: Топольняк Людмила Миколаївна.
Тест на контроль навичок читання та вживання лексичних одиниць по темі " Природа та навколишнє середовище" за підручником Ою Карпюк, 9 клас, Unit 3,
Lesson 2 Nature and the Environment https://naurok.com.ua/test/nature-and-the-environment-2715986.html
7. Summary. Підсумки уроку.