Тема: « Склад числа 7»
Очікувані результати: ознайомити учнів із складом чисел 7; визначати числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання; розв’язувати проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі;
Хід уроку
Привітання
Знову день почався діти,
Всі зібрались на урок
Тож пора нам починати,
Кличе в подорож дзвінок
- Хто любить рахувати – потупайте ніжками.
- Хто любить розв’язувати приклади – поплескайте в долоньки.
Хто готовий уважно працювати – сядьте як справжні учні.
- Діти, над якою темою тижня ми працюємо? (театр) .
- Хто мені скаже, для того ,щоб потрапити у глядацьку залу, що нам потрібно мати?(Квиток). Щоб отримати квиток та дізнатися, яку ж виставу ми будемо сьогодні дивитися,виконайте завдання в парі.
Давайте пригадаємо правила роботи в парі.
- допомагати один одному;
- працюємо так щоб не заважати іншим;
- прислухаємося до думки товариша;
1.Робота в парі.
На партах є картки з числами та літерами. Вам потрібно розташувати числа у порядку зростання, та розшифрувати назву вистави.
О |
К |
О |
Л |
Б |
О |
К |
2 |
1 |
6 |
3 |
5 |
4 |
7 |
-Давайте перевіримо чи правильно ви виконали завдання?
- Порівняйте свою роботу з зразком.Оцініть свою роботу в парі.
- Покажіть лайк, дизлайк (сигнал рукою)
- То яку виставу ми будемо дивитися?(Колобок)
- Так, правильно це колобок.
- Назвіть скільки складів у слові КОЛОБОК.(3)
- Молодці, ви гарно виконали це завдання і можете отримати квитки. (діти обирають квиток зі скриньки)
- Діти подивіться уважно на ілюстрацію до казки та скажіть в яку пору року відбуваються події у казці? (влітку).
- За якими ознаками ви здогадались, що це літо? (світить сонечко, зеленіє травичка, квітнуть ягоди та квіти).
- Помахайте рукою, хто знає казку «Колобок». Чим закінчилась ця казка?
- Сьогодні ми будемо допомагати Колобку і змінимо кінець казки на щасливий. Ознайомимося з магічним числом 7, а також дізнаємося склад числа 7.
Повторення вивченого матеріалу.
Жили – були дід та баба. Одного разу попросив дід бабу щоб та спекла колобка. Спекла баба Колобок і поставила його на вікно, щоб прохолонув. На диво, Колобок вийшов незвичайний. Мало того, що непосидючий, а ще й допитливий. Лежить Колобок на вікні, дивиться на небо і зірки рахує. Допоможемо йому.
Усний рахунок
- порахуйте від 1 до 7, від 7до 1, від 3 до 7,
- назвіть сусідів числа 6 (5-7); 4 3-5);
- назвіть наступне число за числом 6;(7)
- назвіть попереднє число до числа 8; (7)
- назвіть число яке стоїть між числами 5 і 7; (6) 6 і 8; (7)
- пригадайте з яких чисел ми можемо утворити число 6?
- а тепер спробуйте порахуйте від 1 до 7 англійською мовою;
Робота в групі
Горобець і три синиці
Он летять до годівниці.
Скільки птахів , підкажіть,
Будуть вдячні за обід? (4)
Були у нашому дворі 2 горобці, 3 снігурі.
Хто може скласти лік птахам -
Всім горобцям і снігурам? (5)
Птахи – наші друзі ,їх не можна залишати в біді. Взимку вони слабкі та безпорадні перед голодом та холодом, тому їх обов’язково потрібно підгодовувати. Що ми можемо зробити для птахів?
Для цього потрібно зробити годівничку і щоденно підгодовувати їх крихтами хліба, соняшниковим насінням, несоленим салом . Але пам’ятайте що , усі продукти повинні бути не вареними, не солоними, не смаженими. Інакше пташка може загинути від такого харчування.
- Діти,хто це голос подає? (запис виття вовка). Вовчик пропонує на трішки порухатися.
Фізкультхвилинка
Вивчення нового матеріалу. Склад числа 7.
Викотився Колобок на галявину, бачить, розгубленого Ведмедика, який не може відчинити вуликів, щоб дістатися до меду. Діти, давайте допоможемо нашому ведмедикові відчинити вулики. Для цього нам потрібно каліграфічно прописати цифру 7, а також підібрати потрібне число, щоб наш ведмедик міг відчинити вулик та поласувати медом.
Каліграфічна хвилинка (обрати найкращу цифру то обвести її в кружечок)
Склад числа 7 (вправа засели будиночок).
І хоче, щоб ми пограли в гру «Засвітило сонечко – виглянь у віконечко» Готові?
– У вас на партах лежать перевернуті картки з завданням. Як тільки я скажу: «Засвітило сонечко», ви перевертаєте картку, а після слів «Виглянь у віконечко» ви починаєте вписувати знаки.
Перевірте свою роботу за зразком. Оцініть свою роботу.
Підсумок уроку