Урок Тема: Структура та розміщення тваринництва України. Спеціалізація сільського господарства у своєму районі.

Про матеріал
Очікувальні результати: вивчити характерні особливості розміщення галузей тваринництва в Україні; аналізувати карти тваринництва; визначити напрями фермерської діяльності в своїй місцевості ;формувати вміння виділяти головне, аналізувати; розвивати вміння тлумачити статистичні та візуальні матеріали, збирати дані; засвоїти своєрідність основних галузей тваринництва; зрозуміти проблеми галузей і їх шляхи подолання; виховувати патріотичні почуття, громадянську позицію, ділові аналізує: особливості розміщення тваринництва в Україні;
Перегляд файлу

                                                9 клас     географія

Тема: Структура та розміщення тваринництва України. Спеціалізація  сільського господарства у своєму районі.

Мета: вивчити характерні особливості розміщення галузей тваринництва в Україні; аналізувати  карти тваринництва; визначити напрями фермерської діяльності в своїй місцевості ;формувати вміння виділяти головне, аналізувати;  розвивати вміння тлумачити статистичні та візуальні матеріали, збирати дані; засвоїти своєрідність основних галузей тваринництва; зрозуміти проблеми галузей і їх шляхи подолання; виховувати патріотичні почуття, громадянську позицію, ділові якості.

Обладнання: підручники, атласи, карти, презе

Опорні та базові поняття: тваринництво, кормова база ,зональна нтації.

Тип уроку: комбінований. спеціалізація.

Предметні компетентності: картографічна, мовленнєва, комунікативна,  продуктивної праці.

Очікувальні результати:

 вивчити характерні особливості розміщення галузей тваринництва в Україні; аналізувати  карти тваринництва; визначити напрями фермерської діяльності в своїй місцевості ;формувати вміння виділяти головне, аналізувати;  розвивати вміння тлумачити статистичні та візуальні матеріали, збирати дані; засвоїти своєрідність основних галузей тваринництва; зрозуміти проблеми галузей і їх шляхи подолання; виховувати патріотичні почуття, громадянську позицію, ділові  аналізує: особливості розміщення  тваринництва в Україні;

висловлює судження про: значення якісної с\г продукції для здоров’я людини.

                                                           Хід уроку

I.Організаційний момент.

II.Актуалізація знань.

Привітання з учнями, підготовка до уроку. З яким настроєм прийшли на урок?

У мене гарний настрій, сподіваюсь у вас теж, бо, як ми знаємо, кожен день розпочинається з  смачного сніданку. Як ось у братів наших менших.(На дошці показані малюнки )

-А що у вас було на сніданок? ( Відповіді дітей. )                                                                               Створення сприятливої атмосфери, налаштування на позитивну співпрацю.

-Назвіть основні зернові та технічні культури, які вирощують в Україні, які з них були подані вам на сніданок? Коротко охарактеризуйте їх географію.

-Укажіть особливості географії овоче-баштанних культур.

III .Вивчення нового матеріалу                                                                                                     

Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності учнів.

Я недаремно розпочала урок з вашого сніданку. Другою важливою складовою сільського господарства України є  тваринництво. Тваринництво забезпечувало людей їжею, одягом , житлом. І залишається невід’ємною частиною національного господарства України.

IV.Повідомлення теми, цілей і завдань уроку.

1). Оголошення теми

Перш ніж продовжити урок ,я пропоную вам самооцінювання. Перед вами лежить листочок з вимогами до самооцінювання. Протягом уроку ви оцінюєте себе, в кінці уроку підіб’ємо підсумки.

Назва роботи

оцінка

1

міні-проект

 

2

активність

 

3

реклама

 

4

Всього балів

 

 

2)Прийом Асоціативний кущ

- Які асоціації у вас виникають з поняттям тваринництво?

3)Розповідь учителя

Вам уже відомо, що с\г найдавніше заняття людей. В Україні сільським господарством займається близько третини населення. Приблизно п’ять тисяч років  на Україні почали займатися с\г .Про це свідчать залишки трипільської культури.

      За часів Запорізької Січі козацькі полковники , старшини та прості козаки утримували величезні табуни коней, овець, великої рогатої худоби, які налічували по декілька тисяч голів.

   Це й не дивно, адже Україна – країна з родючими грунтами, сприятливим кліматом. Рівнинним рельєфом. А для с\г характерні сезонні цикли виробництва, що зумовлені зміною  погодно-кліматичних умов протягом року.

Тваринництво –друга галузь сільського господарства, яка забезпечує нас  цінними продуктами харчування, а легку і харчову промисловість – сировиною, дає органічне добриво.

Ця галузь залежить від кормової бази .Важливим джерелом  кормів є пасовища та сіножаті.

-Що включає в себе поняття «тваринництво»?

                                                   Тваринництво:

− скотарство;

- свинарство;

-вівчарство;

-птахівництво;

-інші галузі (бджільництво, рибальство, кролівництво, шовківництво, конярство, звірівництво)

Прийом «Піймай помилку»

-Які види продукції тваринництва ви знаєте?                                                          (на дошці  записані слова, з назвами продукції, виберіть вірні)

4).Робота учнів

Кожен з вас отримав  випереджальне завдання. Підготувати міні – проект по одному з видів тваринницької галузі .заздалегідь  складеному плану дослідження особливості галузей:

-тривалість виступу 3-4хв;

-дослідження особливості даної галузі;

-кормова база:

-географічне розташування.

5)Прийом «У нас вдома»

-Що ви вирощуєте на своїй присадибній ділянці?

6)Прийом «Творча хвилинка»

Уявіть себе в ролі фермера-менеджера  своєї продукції і зробіть рекламу.

7)Прийом «Хвилинка-цікавинка»

Прошу звернути увагу на карти минулого та сучасного  нашого району. Порівняємо ці карти, а допоможуть нам в цьому діти, які детально про це розкажуть.

V.Узагальнення і систематизація знань

1)Робота в практичних зошитах                                                                                         (Кожен учень позначає ту галузь, до  якої було приготовлено проект)

2)Прийом «Так-ні»

Чи на високому рівні розвиток тваринництва в Україні і чому?

                         Так

                          Ні

Я вважаю…

Ми в стані…

Ми можемо…

Застосовуємо багато …

Приносимо великий внесок..

Продукція…

 

 

 

VI.Підсумок уроку. Рефлексія

1)Прийом «Закінчи речення»

-я дізнався..

-виявляється , що тваринництво..

-я зрозумів(ла), що …

-я і не знав, що..

-я змінив(ла) своє ставлення..

2)Оцінювання

VII.Домашнє завдання                                                                                                (інструктаж щодо виконання) §12

 

 

 

docx
До підручника
Географія 9 клас (Кобернік С. Г.,Коваленко Р. Р.)
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
1024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку