Календарно-тематичне планування ЯДС 3 клас (за підручником Волощенко )

Про матеріал
Календарно-тематичне планування ЯДС 3 клас (за підручником Волощенко з очікуваними результатами)
Перегляд файлу

Дата

Тема уроку

Сторінки

підручника

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

Примітки

 

 

ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО ТА ВІДКРИВАЄМО СВІТ     

 

 

 

Пригода 1. Веселка щастя     для України, або дива діда Оксеника

 

1

01.09.

Вступ до теми. Г. Остапенко «Веселка щастя для Украї­ни, або Дива діда Оксеника»

4-6

- Окреслює проблему, перш ніж її вирішувати

- виявляє інтерес до подорожей Україною і світом

- виявляє (зокрема з родинних історій) зв’язки між українцями та іншими народами

- пояснює цінність подорожей

- пояснює, як емоції впливають на його / її стан та станінших

- наводить приклади позитивного впливу активного способу життя на якість та тривалість

життя людини

 

2

 04.09.

Що спонукає людей подорожувати? Наша рідна країна – Україна.

7

-взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі

-добирає (з різних джерел) і представляє загальні відомості про Україну та інші держави

-пояснює (на прикладах),

що означає бути громадяниномУкраїни

-описує, як відпочинок впливає на життя людини

-робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо)

-розрізняє істинні та хибні висловлювання

-самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми зпаперу)

-зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

-читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах,діаграмах

 

 

 

 

3

05.09.

Що спонукає людей подорожувати?  Спогади про літо.

8

 

 

4

 06.09.

Розповідаємо про Україну. Виготовлення поробки «Гусениця»

9

 

5

 07.09.

Як люди мандрують? Мандрівка в аеропорт. Виготовлення паперового літачка у техніці ори гамі.

10

-ділиться своїми мріями та планами

-пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечноїситуації

-виконує простий пошук за ключовими словами, використовуючи пошукові системи у безпечному режимі

-читає, розуміє та аналізує графічні зображення схем, дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень,малюнків)

-наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами

-висуває власні гіпотези,

пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи

 

6

07.09.

Як люди мандрують? Види транспорту. Виготовлення транспортного засобу з конструктора.

11

 

7

08.09.

Як люди мандрують? Мандрівка залізничною станцією. Мандрівка уві сні.

12-13

 

 

 

Пригода  2. Перша знахідка

 

8

11.09.

Г. Остапенко «Перша знахідка» . Україна і Європа.

14

-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

-знаходить  у тексті відповіді

на поставлені запитання

-складає план прочитаного твору

-виконує математичні обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях

-знає і називає державні символиУкраїни

 

  9

12.09.

Які таємниці може відкрити подорож?  Перший скарб. Київ- давній і сучасний.

15

-       взаємодіє з іншими наоснові спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі

-розпитує дорослих та збирає інформацію про походження географічних назв рідного краю з різнихджерел

-       пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації

-       дотримується правил безпечної поведінки під час занять спортом чи активногодозвілля

-       розрізняє ситуації, у яких потребує допомоги інших (напр., консультації фахівця), від тих, у яких можна зарадити власними силами, і відповідно діє

-       визначає, до кого і як звернутися за допомогою

-       записує текст (від руки чи за допомогою  клавіатури

в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел

-       створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка іт.д.)

 

 

 10

13.09.

Які таємниці може відкрити подорож?Як надати першу допомогу?

16-17

 

11

14.09.

Що зробити, аби подорож запам’яталася? Враження і цікавинки.

18-20

-спостерігає за об’єктами досліджень

-оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови, за потреби звертається до словників

-планує розв’язування проблемної ситуації

-використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації

-обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації,

шукає й опрацьовує інформацію про пам’ятки культури рідної місцевості /України

 

12

14.09.

Що зробити, аби подорож запам’яталася? Павутиння на шкільному подвір’ї. Виготовлення павучка з природних матеріалів.

 

 

13

15.09.

Досліджуємо разом. Як збирати павутиння?

 

21

 

 

 

Пригода 3. Куди вирушати далі?

 

14

 18.09.

Г. Остапенко «Куди вирушати далі?». Вінничина.

22

-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвимиситуаціями

-          -передає зміст усного повідомлення (послідовність подій у розповіді; перелік ознак в описі; наведені аргументи в міркуванні)

-          -виконує математичні обчислення в навчальних і життєвихситуаціях

-          -знаходить на мапі та позначає  на  контурній карті Вінницькуобласть

-          -пояснює, як позитивні емоції впливають на життя людини

розпізнає зернові рослини

 

15

19.09.

Як досліджувати світ під час подорожі? Етапи дослідни­цької роботи. Рослини, що нас годують.

23-24

-          -пояснює, чому обрав / -ла певну проблему природничого змісту як дослідницьку

-          -пояснює, навіщо необхідно

-          визначати послідовність кроків у дослідженні

-          -оцінює чинники, які привели до успіху

-          -готує повідомлення / презентації  і  представляє їх

-          -аналізує, які якості йому / їй потрібні для досягнення мети

-розпитує дорослих про походження географічних назв рідного краю

 

16

20.09.

Дослідження: «Особливості життя і поведінки тварини із Подільського зоопарку». Виготовлення планшетки, кни­жечки або буклета (на вибір) .

25

 

17

21.09.

Як спланувати подорож? Екскурсія до музею «Українська витинанка».

26-27

-          -укладає маршрути (користуючись схематичним планом, малюнками, фото, відео) прогулянок у межах свого населеного пункту та його околиць, зокрема місцями пам’яті, пояснює, чому ці місця важливі

-          -планує послідовність технологічних операцій із використанням технологічних карт

-          -пояснює послідовність дій та дотримується її під час виготовлення виробів із природних матеріалів,

-          -під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів

самостійно дотримується безпечних прийомів праці  під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

 

 

18

21.09.

Як спланувати подорож? Козятин.

28

 

19

22.09.

Як спланувати подорож? Технологія виготовлення яблучного соку.

 

29

 

 

Пригода 4. У лісі

 

20

25.09.

Г. Остапенко «У лісі». Ліс- природне угруповання.

30

-          -виявляє інтерес до подорожей Україною і світом

-          -спілкується, щоб висловити свої емоції та вдячність

-          -обговорює усне повідомлення в парі або  групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

-          -знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

-          -виконує математичні обчислення в навчальних і життєвихситуаціях

-          -знає правила поведінки у лісі

-досліджує рослинний світ лісу, розташованого поблизу свого населеногопункту

 

21

26.09.

Які подорожі роблять нас щасливими? Віртуальна подорож до села Колодяжного.

31-32

-          -розрізняє трав’янисті рослини, кущі,дерева

-ставить запитання, перевіряє достовірність інформації природничого змісту

-          -моделює доцільну поведінку в небезпечних ситуаціях (вогонь, вода, газ, небезпечніоб’єкти)

-          -вислуховує  інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів

-зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету

- -розрізняє факти й судження в  простому медіатексті,  виокремлює цікаву  для себе

інформації

 

 

22

27.09.

Які подорожі роблять нас щасливими? Замок Любарта. Сервірування сто­лу.

32

 

23

28.09.

Які подорожі роблять нас щасливими? Ківерцівський національний парк «Цуманська пуща».Культурні і дико­рослі рослини.

33

 

24

28.09.

Які пристрої допомагають нам під час подорожі? Прокла­дання маршруту за допомогою Google-карти.  Шацькі озера.

34-35

-          -взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі

-          виконує різні ролі під час роботи у групі

-          -наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами

-          -створює прості аудіальні медіапродукти (презентує роботу групи, робить оголошення зі сцени, повідомляє новини через гучномовець тощо)  самостійно та в групі

-          -знаходить значення числового виразу

-          -визначає джерела, потрібні для підтвердження чи спростування інформації

-          -переміщується веб-сторінками з використанням гіперпосилань

-використовує цифрові пристрої для орієнтування в просторі і часі

 

25

29.09.

Перевір себе.  Діагностувальна робота

 з теми «Подорожуємо

і відкриваємо світ».

36

-          -розрізняє трав’янисті рослини, кущі,дерева

-          -вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

-          -наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами

-          -користується годинником і календарем длявідстеження та планування подій свогожиття

-          -вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

-          -читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах,діаграмах

-          -описує, як відпочинок впливає на життя людини

-          -робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відеотощо)

-          -розрізняє істинні та хибні висловлювання

-пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи

 

ТЕМА 2. МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ

 

 

Які пристрої допомагають нам під час подорожі? (с. 36).

Пригода 1. Щасливий випадок

26

02.10.

Вступ до теми. Г. Остапенко «Щасливий випадок»

42-44

-          -виявляє та пояснює вплив часу і людей на пам’ятки культури

-          -співвідносить відомості про

-          найважливіші історичні події в часі

-          -переказує окремі факти своєї біографії

-          -пояснює на власному досвіді, як його/її вибір може вплинути на інших осіб

-          -окреслює власну мету на конкретний період життя і прогнозує можливі ризики

-вислуховує інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів

 

27

03.10.

Що було, коли мене не було? Минуле нашої країни.

45

-добирає необхідну інформацію з різнихджерел: шукає її у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, Інтернеті

-          -читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різноюметою

-          -визначає логічну послідовність подій

-          -читає, розуміє та аналізує графічні зображення схем, дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень,малюнків)

-          -самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власнимзадумом

-          -описує враження від змісту і форми медіатексту

-          -моделює геометричні

-          фігури із підручного матеріалу

-          переконує у правильності здобутих результатів і зроблених висновків

-аналізує потреби інших, враховує їх та шукає можливості допомоги

 

28

04.10.

Що було, коли мене не було? Дніпро.

      46

 

29

05.10.

Корисні копалини. Робота з пластичними матеріалами. Виготовлення панно.

46

 

30

05.10.

Як довідатися про минуле? Археологія. Палеонтологія. Неймовірні археологічні знахідки.

47-49

-          -описує властивості об’єктів дослідження

-          -робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно

-          -знаходить пропущені і / або помилкові дії у знайомій послідовності, виправляє помилки в ній

-          -розрізняє істинні та хибні висловлювання

-          -заповнює шаблони, схеми за наведенимзразком

-          -створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

-          -зіставляє прочитане із

-          власним  життєвим досвідом

користується годинником для відстеження та планування подій свого життя

 

31

06.10.

Як довідатися про минуле? Подорож в еру динозаврів. Нотатки мандрівника.

 

 

                                                       Пригода  2.Білі кристали

 

32

09.10.

Г. Остапенко «Білі кристали». Знайомтеся: Донеччина.

52

-          -знаходить у тексті відповіді на

-          поставлені запитання

-          -виявляє  в тексті неочевидну

-          інформацію, узагальнює її

-          -відзначає зміни емоцій, почуттів, настрою у співрозмовників і відповідно реагує

-          -створює власну ілюстрацію до прочитаного уривка

-          -знаходить на мапі та позначає на контурній карті Донецьку область та її обласний центр   використовує різні

-          стратегії  розв’язування проблемної ситуації

-          -визначає продукти, вживання яких потрібно обмежувати

-визначає улюблені страви та аналізує їх  корисність

 

33

10.10.

Що буде, коли я виросту? Наші мрії. Дослідження'. «Які професії мріють обрати однокласни­ки?»

53

-          -ділиться своїми мріями та планами

-          -аналізує, які якості йому / їй потрібні для досягнення мети

-          -формулює мету та цілі; планує дії, які приведуть до їх досягнення

-          -ставить цілі та планує конкретні дії щодо досягнення успіху та задоволення потреб – власних та інших людей

-          -самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів

-          -висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в простому медіатексті

-          -оперує грошима в ситуації купівлі-продажу

-          -представляє дані за допомогою таблиць, схем, стовпчикових та кругових діаграм

-створює різні конструкції, поєднуючи між собою площинні та об’ємні фігури

 

34

11.10.

Що буде, коли я виросту? Дружківський порцеляновий завод.

54

 

35

12.10.

Що буде, коли я виросту? Подорож до Маріуполя.

55

 

36

12.10.

Що буде, коли я виросту? Винаходи майбутнього.

56-57

 

37

13.10.

Як зберегти те, що є? Соляні дива. Вирощування кристала.

57

-          -обговорює зміст і форму простого медіатексту (комікс), виявляє очевидні ідеї у ньому

-          -проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг

-          -визначає логічну послідовність подій

-          -взаємодіє з іншими наоснові спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі

-підтримує та заохочує інших, демонструє емпатію під час роботи угрупі

 

 

 

Пригода 3.На заправку

 

 

38

16.10.

Г. Остапенко «На заправку»

60

-          -читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою

-          -розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті

-          -описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції

-          -знаходить на мапі та позначає  на  контурній карті Житомирську область та її обласний центр

-складає небилицю за опорними словами

 

39

17.10.

Чому зникають рослини / тварини / речі? Знайомтесь: Житомирська область.

61

-          -знає, що таке Червона книга та мету її створення

-          -виготовляє у класі власну Червону книгу

-          -готує повідомлення /  презентації  і  представляє їх

-          -планує розв’язування проблемної ситуації

-          -обирає, до кого з дорослих можна звернутися за підтвердженням почутої інформації

-          -спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору

 

40

18.10.

Чому зникають рослини / тварини / речі? Замок Радомисль. Виготовлення екопаперу за інструкцією .

62

 

41

19.10.

Чому зникають рослини / тварини / речі? Поліський заповідник. Червона книга України .

63

 

42

19.10.

Створення фото колажу «Збережімо те, що залишилось»

64-65

 

43

20.10.

Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє? Наші мрії.

67

-          -перевіряє свою ідею різними способами

-          -підбирає приклади, які пояснюють взаємозалежність людини і природи

-          -аналізує, що йому / їй вдається, а що – ні

-          -переконує друзів у важливості дотримання правил у процесі взаємодії, ілюструє цю думку прикладами (із власного досвіду,літератури)

-          -знаходить потрібну інформацію про винахідників, діячів культури і мистецтва відповідно до власнихзацікавлень

-          -аналізує зусилля на шляху до успіху  на прикладах відомих людей

-          -прогнозує дії, необхідні для задоволення власних потреб та потреб інших, спираючись на власний досвід

-          -визначає продукти та послуги, придатні для ведення здорового способужиття

-дотримується погоджених правил поведінки

 

44

23.10.

Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє? Славетні українці Житомирщини.

68-69

 

45

24.10.

Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє? Чи варто їсти назнайомі плоди?

70

 

46

25.10.

 Створення квітки з осіннього листя.

 

 

47

26.10.

Перевір себе.

71

-          -зчитує інформацію з таблиці

-          -читає текст і виконує  завдання до нього

-          -визначає істинність/хибність висловлювань

-          -взаємодіє з іншими наоснові спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі

-          -підтримує та заохочує інших, демонструє емпатію під час роботи угрупі

-          -визначає продукти та послуги, придатні для ведення здорового способу життя

-          -використовує різні стратегії

-          розв’язування  проблемної ситуації

-          -виготовляє виріб за інструкцією

-          -пригадує назви деяких рослин/тварин, занесених до Червоної книги

-аналізує, яких якостей набув/набула впродовж навчання

 

48

26.10.

Діагностувальна робота  з теми «Між минулим і майбутнім».

 

 

49

27.10.

Підсумковий урок по темі «Між минулим і майбутнім».

 

 

 

ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

Пригода 1. Несподівана зустріч

 

50

06.11.

Вступ до теми. Г. Остапенко «Несподівана зустріч»

72-74

-          -наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами

-          -читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою

-          -відтворює фактичну інформацію з тексту

-          -знаходить у тексті відповіді

-          на поставлені запитання

-          -складає план прочитаного тексту

-          -пригадує результати таблиці множення числа8

-          -фантазує на основі прочитаного

-          (складає продовження казки)

 

51

07.11.

Як безпека перетворюється на небезпеку?Чарівні перетворення розпочинаються.

 

-знаходить шляхи вирішення проблеми й вирішує її

-перевіряє достовірність інформації природничого змісту

-          -виявляє та пояснює вплив часу і людей на пам’ятки культури

-          -ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою

-          -описує пам’ятки культури, які він / вона вважає важливими, пояснює чому

-          -пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації

-прогнозує можливі небезпеки, які можуть спричинити його дії у довкіллі

-          -дотримується правил безпечної поведінки вдома, у школі, у громадських місцях (вогонь, вода, газ, побутові хімічні сполуки тощо)

-          -знаходить інформацію, що підтверджує чи спростовує просте твердження

-          -упорядковує об’єкти за заданими та самостійно визначеними ознаками

-          -групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками

-          -досліджує різні джерела цифрових даних

-          -вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

-          -виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях

вимірювання довжини маси, вартості і часу

 

52

08.11.

Як безпека перетворюється на небезпеку? В гостях у Чугайстра.

75

 

53

09.11.

Як безпека перетворюється на небезпеку?Гори і водоспади  Карпат.

76

 

54

09.11.

Чим небезпечне спалювання листя. Створення композиції із засушених пелюсток і листя за інструкцією.

77

 

55

10.11.

Як небезпеку перетворити на безпеку? Подорож до Мукачева. Привиди-охоронці. Проведення простих експериментів.

78-80

 

 

 

Пригода 2. Насуваються хмари

56

13.11.

Г. Остапенко «Насуваються хмари» . Подорож до Хортиці.

82

-          -читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою

-          -дотримується правил літературної вимови у власному висловлюванні

-          -визначає із запропонованих числа, які діляться  на 9

-          -визначає істинність/хибність

-          висловлювань, обґрунтовує власні міркування

-підтримує та заохочує інших, демонструє емпатію під час роботи у групі

-знаходить на мапі та позначає на контурній карті Запорізьку область та її обласний центр

 

57

14.11.

Чому воду називають чарівницею? Всюди вода. Як вода подорожує?

83-84

-          -досліджує , як вода переходить з одного стану в інший

-          -застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання,прилади

-          -робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно

-          пояснює, як енергія води перетворюється наелектроенергію

-          -пропонує власні шляхи зменшення витрат природних ресурсів

-          -пропонує рішення щодо економії грошей, матеріальних цінностей та природнихресурсів

-          -раціонально використовує ресурси (збереження водних ресурсів)

-          -розрізняє істинні та хибні висловлювання

-          -визначає джерела, потрібні для підтвердження чи спростування інформації

-знаходить значення числового виразу

 

58

15.11.

Чому воду називають чарівницею? Як енергія води перетворюється на електроенергію?

85

 

59

16.11.

Як опинитися в минулому без чарівної палички? Вперед у… минуле.

86-87

-          -аналізує, що йому / їй вдається, а що –ні

-          -вирізняє суспільно значущі вчинки та події

-          -описує історичні події та діяльність видатних історичних осіб

-          -описує віртуальну подорож до об’єктів культурної спадщини рідного краю, України, світу, ілюструючи її світлинами

-          -моделює надання допомоги собі та іншим у разі потреби

-          -розрізняє ресурси, які можна використати в разі небезпеки

-          -самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) із використанням паперу, картону,ниток пояснює послідовність дій та дотримується її під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів

-висловлює доброзичливо своє ставлення до думок інших

 

60

16.11.

Як опинитися в минулому без чарівної палички? Життя козаків у Запорізькій Січі.

88

 

61

17.11.

Як опинитися в минулому без чарівної палички? Незвичайні здібності козаків. Створення ляльки-дергунчика за інструкцією.

89

 

Пригода 3. Гуп-гуп-гуп чи не туп

 

62

20.11.

Г. Остапенко «Гуп-гуп-гуп чи не туп». Мальовнича Івано-Франківщина.

90

-          -читає виразно вголос тексти різних видів та з різною метою

-          -зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвимдосвідом

-          -знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

-          -описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору, ---наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції

-          -знає та називає результати множення та ділення на 3 і 5

-          створює власний орнамент вишиванки

-          -знаходить на мапі

-          та позначає на контурній карті Івано-Франківську область та її обласний центр

 

63

21.11.

Чим приваблює природа Карпат? Привіт, Карпати! Говерла.

91-92

-          -спостерігає за погодою

-          -здатний / -а відмовитися від пропозиції, зокрема щодо вживання алкоголю, тютюну, інших небезпечних речовин

-          -обґрунтовує свій вибір щодо здорової поведінки та уникнення вживання алкоголю, тютюну, наркотиків

-          -аналізує та критично оцінює безпечність відповідних засобів та спорядження (речі та одяг) для активного дозвілля

-          -визначає об'єкти, їх властивості та значення

-          -з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування

-          -виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ)

-обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації

 

64

22.11.

Чим приваблює природа Карпат?  Яремче – туристичне місце. Уявляю- дію!

93

 

65

23.11.

Що я можу змінити власноруч? Вишиванка – національний символ України. Види швів.

94

-ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою

-          -розпізнає факти та судження у життєвих ситуаціях

-          -самостійно дотримується безпечних пристосувань (використанняголки) прийомів

 

 

66

23.11.

Що я можу змінити власноруч? Види швів .

95

 

67

24.11.

Досліджуємо разом. Чарівні квіти.

96-97

 

Пригода 4. Крихка знахідка

 

 

 

 

праці під час використання інструментів та

68

27.11.

Г. Остапенко «Крихка знахідка» .Чим цікаве яйце?

98

-прогнозує результат спостереження / досліду

-порівнює здобутий результат із припущенням

 -описує властивості об’єктівдослідження

-висловлює судження про корисність / шкідливість продуктів залежно від їхнього складу

-перевіряє достовірність інформації природничого змісту

-відбирає продукти харчування, орієнтуючись на свої харчові звички, смак і розуміння їхньої користі для здоров’я

-вирізняє інформацію, корисну для збереження здоров’я, на пакуваннях та етикетках (складники, дата виготовлення, термін придатності тощо)

-визначає логічну послідовність подій

 

 

69

28.11.

Чим цікаве яйце? Чарівні перетворення з яйцем.

99-100

 

70

29.11.

Як зернятко перетворюється на хліб? У хлібині праця багатьох.

101

-переконує у важливості відзначення державних свят і знаменних (ювілейних) дат, обмірковує, як ці події вплинули на сучасність

-виявляє інтерес до власних традицій і традицій інших сімей / культур, ставиться до них із повагою

-визначає улюблені страви національної кухні та аналізує їх користь

-визначає достовірні джерела інформації про харчування

-самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язуваннятощо)

-економно використовує матеріали під час виготовлення виробу

-розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її

-добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби

-розпізнає алгоритми в різних способах подання під час розв’язання задач у повсякденній діяльності

 

71

30.11.

Як зернятко перетворюється на хліб? Голодний дух.

102-104

 

 

72

30.11.

Виготовлення символу пам’яті про жертв Голодомору — незабудки. Створення колективного панно «Не забудь!»

     104

-                 

 

73

01.12.

Перевір себе.  Діагностувальна  робота з теми «Чарівні перетворення».

106-108

-визначає час за годинником

-знає правила поведінки на ковзанці та моделює відповіднуситуацію

-вирізняє інформацію, корисну для збереження здоров’я

-самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язуваннятощо)

-запитує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування

-називає тварин, які з настанням холодів змінюють колір хутра

-відтворює діалог, вживаючи слова-ввічливості

 

 

Тема 4. Енергія

 

Перевір себе. Виготовлення білки (пластилін, шишки, жолуді) (с. 109).

Пригода 1.Зелепуха прокидається

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.  

74

04.12.

Вступ до теми. Г. Остапенко «Зелепуха прокидається». Енергія навколо нас. Таємнича Зелепуха.

 

-читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою

-знаходить  у тексті відповіді

на поставлені запитання

-висловлює припущення про наміри автора тексту, обґрунтовує свої думки

-знаходить на мапі та позначає  на  контурній карті Кіровоградську область та її  обласний центр

-досліджує особисті відносини (конфлікт, пробачення, довіра, заздрість,підтримка)

-аналізує, якого успіху досягнуто у виконанні завдання і які були труднощі

 

75

05.12.

Що таке енергія? Енергія і дія.

110-112

-перевіряє достовірність інформації природничого змісту

-формулює проблему, визначає відоме і невідоме в ній

-визначає продукти та послуги, придатні для ведення здорового способужиття

-визначає продукти, вживання яких потрібно обмежувати (з великим вмістом цукру, солі, жиру тощо)

-аналізує власну поведінку для запобігання або зменшення ризику для життя таздоров’я

-дотримується правил безпечної поведінки під час занять спортом чи активного дозвілля

-знаходить значення числовоговиразу

 

76

06.12.

Що таке енергія? Перетворення енергії. Енергія для організму людини.

113-115

 

77

07.12.

Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води? Поновні і непоновні джерела енергії.

116-117

-розрізняє джерела енергії (відновлювані й невідновлювані)

-називає переваги і недоліки кожної з групп енергії

-знає, як людина використовує енергію води, вітру, сонця

-моделює ситуацію інтерв’ю з експертом за поданим планом

-знає, як працює гідроелектростанція

-знає і дотримується правил поведінки на ковзанці

 

78

07.12.

Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води? Використовуємо енергію природи. Виготовлення вітрячка з паперу.

    

 

79

08.12.

Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води? Вітер – добрий і злий.

 

 

Пригода 2. Як дізнатися, що шукати?

 

80

11.12.

Г. Остапенко «Як дізнатися, що шукати?»  У пошуках мінералу.

     120

-читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою

-знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

-висловлює припущення про наміри автора тексту, обґрунтовує свої думки

 

 

81

12.12.

Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Кримські гори.

     121

-порівнює здобутий результат із припущенням

-перевіряє достовірність інформації природничого змісту -аналізує та критично оцінює безпечність відповідних засобів та спорядження (речі та одяг) для активногодозвілля

-експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту

-самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми зпаперу)

-читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах,діаграмах

-використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації

-описує властивості об’єктів дослідження

-виготовляє моделі для досліджень

-у складі команди збирає інформацію і презентує її, пояснює фактори, які допомогли досягти успіху

-користується годинником і календарем

 

82

13.12.

Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?  Таємниці Чорного моря. Виготовлення фігурки одного з мешканців моря .

      122

 

83

14.12.

Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Наймілкіше у світі море.

     123

 

84

14.12.

Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Колаж двох морів.

  124-125

 

85

15.12.

Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Спорт для сміливців.

     126

 

Пригода 3 . Зимові клопоти

 

86

18.12.

Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?  Вулкан у банці.

    128

-читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою

 у тексті відповіді на поставлені запитанняназиває тварин, які накопичують і зберігають енергію длязимівлі

-добирає і перевіряє дані на користь своєї версії

-створює художні тексти (невеликі казки)

-користується календарем для відстеження та планування подій свого життя

 

87

19.12.

Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі? Шукаємо їжака восени.

 

 

88

20.12.

Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі?

Виготовлення їжачка з ниток.

 

 

89

21.12.

Г. Остапенко «Зимові клопоти» . Зима – казка чи клопіт?

 

-описує традиції і свята у своїй родині, традиції та свята своїх друзів / однокласників / земляків; виокремлює спільне і відмінне

-обґрунтовує на прикладі власної родини важливість традицій читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різноюметою

-знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

-знаходить на мапі та позначає  на  контурній карті Луганську область та її обласний центр

-пояснює, як позитивні емоції впливають на життя людини

спілкується, щоб висловити свої емоції та вдячність

 

90

21.12.

Як заощаджувати енергію? Енергію рахуємо та економимо.

 129-130

-розрізняє джерела енергії (відновлювані й невідновлювані)

-пояснює корисність застосування відновлюваних джерел енергії

-знає, як заощаджувати енергію

-самостійно створює виріб, повторно використовуючиматеріали

-висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

-виконує обчислення в межах мільйона в  навчальних і життєвих ситуаціях

 

91

22.12.

Як заощаджувати енергію? Думаємо про наслідки. Виготовлення новорічної іграшки з лампочки .

    131

 

 

92

 

25.12.

У чому сила роду? Деркульський кінний завод.

 

132-133

-розпитує про попередні покоління у своєму роді;

-розповідає про життя найдавнішого покоління, відомого у своєму роді

-виявляє інтерес до власних традицій і традицій інших сімей / культур, ставиться до них із повагою

-аналізує, які якості йому / їй потрібні для досягнення мети

-описує важливість сумлінності та моральних якостей

-знаходить помилки у групуванні об’єктів та пояснює їх

-створює задані форми з використанням Танграму

-розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію

-визначає правдоподібність описаних подій і тверджень з медіатексту, виходячи з власного досвіду

-імпровізує, використовуючи голос і мову тіла (міміку, жести, поставу, рухи) для виконання запропонованої/ обраної ролі , надає варіанти несловесних засобів (міміку, жести, поставу, рухи) і пояснює, чому обраний один ізних

-передає своє враження від побаченої вистави у письмових відгуках (наприклад, запис у щоденнику вражень або в классному альманасі)

-використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації

 

93

26.12.

 У чому сила роду?Моя родина.

  133-134

 

94

27.12.

Театр: минуле і сучасність.

    

 

95

28.12.

У чому сила роду? Отримуємо енергію – створюємо лимонну батарейку.

   135

 

96

28.12.

Виготовлення новорічної листівки . Перевір себе.

136-138

 

97

29.12.

 Діагностувальна робота з теми «Енергія».

Підсумковий урок за І семестр.

     139

-розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію

-відзначає зміни емоцій, почуттів, настрою у співрозмовників і відповідно реагує

-порівнює інформацію природничого змісту з відомих їй / йому та запропонованих джерел

-планує самостійне спостереження/експеримент

-робить висновки із спостережень  разом з учителем або самостійно

-взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
30 серпня 2023
Переглядів
2028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку