№ |
Дата |
Тема уроку |
Сторінки підручника |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Примітки |
|||||||||||||
|
|
ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО ТА ВІДКРИВАЄМО СВІТ |
|
|||||||||||||||
|
|
Пригода 1. Веселка щастя для України, або дива діда Оксеника |
|
|||||||||||||||
1 |
01.09. |
Вступ до теми. Г. Остапенко «Веселка щастя для України, або Дива діда Оксеника» |
4-6 |
- Окреслює проблему, перш ніж її вирішувати - виявляє інтерес до подорожей Україною і світом - виявляє (зокрема з родинних історій) зв’язки між українцями та іншими народами - пояснює цінність подорожей - пояснює, як емоції впливають на його / її стан та станінших - наводить приклади позитивного впливу активного способу життя на якість та тривалість життя людини |
|
|||||||||||||
2 |
04.09. |
Що спонукає людей подорожувати? Наша рідна країна – Україна. |
7 |
-взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі -добирає (з різних джерел) і представляє загальні відомості про Україну та інші держави -пояснює (на прикладах), що означає бути громадяниномУкраїни -описує, як відпочинок впливає на життя людини -робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) -розрізняє істинні та хибні висловлювання -самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми зпаперу) -зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом -читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах,діаграмах
|
|
|||||||||||||
3 |
05.09. |
Що спонукає людей подорожувати? Спогади про літо. |
8 |
|
||||||||||||||
4 |
06.09. |
Розповідаємо про Україну. Виготовлення поробки «Гусениця» |
9 |
|
||||||||||||||
5 |
07.09. |
Як люди мандрують? Мандрівка в аеропорт. Виготовлення паперового літачка у техніці ори гамі. |
10 |
-ділиться своїми мріями та планами -пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечноїситуації -виконує простий пошук за ключовими словами, використовуючи пошукові системи у безпечному режимі -читає, розуміє та аналізує графічні зображення схем, дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень,малюнків) -наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами -висуває власні гіпотези, пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи |
|
|||||||||||||
6 |
07.09. |
Як люди мандрують? Види транспорту. Виготовлення транспортного засобу з конструктора. |
11 |
|
||||||||||||||
7 |
08.09. |
Як люди мандрують? Мандрівка залізничною станцією. Мандрівка уві сні. |
12-13 |
|
||||||||||||||
|
|
Пригода 2. Перша знахідка |
|
|||||||||||||||
8 |
11.09. |
Г. Остапенко «Перша знахідка» . Україна і Європа. |
14 |
-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями -знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання -складає план прочитаного твору -виконує математичні обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях -знає і називає державні символиУкраїни |
|
|||||||||||||
9 |
12.09. |
Які таємниці може відкрити подорож? Перший скарб. Київ- давній і сучасний. |
15 |
- взаємодіє з іншими наоснові спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі -розпитує дорослих та збирає інформацію про походження географічних назв рідного краю з різнихджерел - пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації - дотримується правил безпечної поведінки під час занять спортом чи активногодозвілля - розрізняє ситуації, у яких потребує допомоги інших (напр., консультації фахівця), від тих, у яких можна зарадити власними силами, і відповідно діє - визначає, до кого і як звернутися за допомогою - записує текст (від руки чи за допомогою клавіатури в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел - створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка іт.д.)
|
|
|||||||||||||
10 |
13.09. |
Які таємниці може відкрити подорож?Як надати першу допомогу? |
16-17 |
|
||||||||||||||
11 |
14.09. |
Що зробити, аби подорож запам’яталася? Враження і цікавинки. |
18-20 |
-спостерігає за об’єктами досліджень -оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови, за потреби звертається до словників -планує розв’язування проблемної ситуації -використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації -обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації, шукає й опрацьовує інформацію про пам’ятки культури рідної місцевості /України |
|
|||||||||||||
12 |
14.09. |
Що зробити, аби подорож запам’яталася? Павутиння на шкільному подвір’ї. Виготовлення павучка з природних матеріалів. |
|
|
||||||||||||||
13 |
15.09. |
Досліджуємо разом. Як збирати павутиння?
|
21 |
|
||||||||||||||
|
|
Пригода 3. Куди вирушати далі? |
|
|||||||||||||||
14 |
18.09. |
Г. Остапенко «Куди вирушати далі?». Вінничина. |
22 |
-вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвимиситуаціями - -передає зміст усного повідомлення (послідовність подій у розповіді; перелік ознак в описі; наведені аргументи в міркуванні) - -виконує математичні обчислення в навчальних і життєвихситуаціях - -знаходить на мапі та позначає на контурній карті Вінницькуобласть - -пояснює, як позитивні емоції впливають на життя людини розпізнає зернові рослини |
|
|||||||||||||
15 |
19.09. |
Як досліджувати світ під час подорожі? Етапи дослідницької роботи. Рослини, що нас годують. |
23-24 |
- -пояснює, чому обрав / -ла певну проблему природничого змісту як дослідницьку - -пояснює, навіщо необхідно - визначати послідовність кроків у дослідженні - -оцінює чинники, які привели до успіху - -готує повідомлення / презентації і представляє їх - -аналізує, які якості йому / їй потрібні для досягнення мети -розпитує дорослих про походження географічних назв рідного краю |
|
|||||||||||||
16 |
20.09. |
Дослідження: «Особливості життя і поведінки тварини із Подільського зоопарку». Виготовлення планшетки, книжечки або буклета (на вибір) . |
25 |
|
||||||||||||||
17 |
21.09. |
Як спланувати подорож? Екскурсія до музею «Українська витинанка». |
26-27 |
- -укладає маршрути (користуючись схематичним планом, малюнками, фото, відео) прогулянок у межах свого населеного пункту та його околиць, зокрема місцями пам’яті, пояснює, чому ці місця важливі - -планує послідовність технологічних операцій із використанням технологічних карт - -пояснює послідовність дій та дотримується її під час виготовлення виробів із природних матеріалів, - -під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)
|
|
|||||||||||||
18 |
21.09. |
Як спланувати подорож? Козятин. |
28 |
|
||||||||||||||
19 |
22.09. |
Як спланувати подорож? Технологія виготовлення яблучного соку.
|
29 |
|
||||||||||||||
Пригода 4. У лісі
|
||||||||||||||||||
20 |
25.09. |
Г. Остапенко «У лісі». Ліс- природне угруповання. |
30 |
- -виявляє інтерес до подорожей Україною і світом - -спілкується, щоб висловити свої емоції та вдячність - -обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених - -знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання - -виконує математичні обчислення в навчальних і життєвихситуаціях - -знає правила поведінки у лісі -досліджує рослинний світ лісу, розташованого поблизу свого населеногопункту |
|
|||||||||||||
21 |
26.09. |
Які подорожі роблять нас щасливими? Віртуальна подорож до села Колодяжного. |
31-32 |
- -розрізняє трав’янисті рослини, кущі,дерева -ставить запитання, перевіряє достовірність інформації природничого змісту - -моделює доцільну поведінку в небезпечних ситуаціях (вогонь, вода, газ, небезпечніоб’єкти) - -вислуховує інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів -зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету - -розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформації
|
|
|||||||||||||
22 |
27.09. |
Які подорожі роблять нас щасливими? Замок Любарта. Сервірування столу. |
32 |
|
||||||||||||||
23 |
28.09. |
Які подорожі роблять нас щасливими? Ківерцівський національний парк «Цуманська пуща».Культурні і дикорослі рослини. |
33 |
|
||||||||||||||
24 |
28.09. |
Які пристрої допомагають нам під час подорожі? Прокладання маршруту за допомогою Google-карти. Шацькі озера. |
34-35 |
- -взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі - виконує різні ролі під час роботи у групі - -наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами - -створює прості аудіальні медіапродукти (презентує роботу групи, робить оголошення зі сцени, повідомляє новини через гучномовець тощо) самостійно та в групі - -знаходить значення числового виразу - -визначає джерела, потрібні для підтвердження чи спростування інформації - -переміщується веб-сторінками з використанням гіперпосилань -використовує цифрові пристрої для орієнтування в просторі і часі |
|
|||||||||||||
25 |
29.09. |
Перевір себе. Діагностувальна робота з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ». |
36 |
- -розрізняє трав’янисті рослини, кущі,дерева - -вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями - -наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами - -користується годинником і календарем длявідстеження та планування подій свогожиття - -вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями - -читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах,діаграмах - -описує, як відпочинок впливає на життя людини - -робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відеотощо) - -розрізняє істинні та хибні висловлювання -пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи |
|
|||||||||||||
ТЕМА 2. МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ
|
|
Які пристрої допомагають нам під час подорожі? (с. 36). |
||||||||||||||||
Пригода 1. Щасливий випадок |
||||||||||||||||||
26 |
02.10. |
Вступ до теми. Г. Остапенко «Щасливий випадок» |
42-44 |
- -виявляє та пояснює вплив часу і людей на пам’ятки культури - -співвідносить відомості про - найважливіші історичні події в часі - -переказує окремі факти своєї біографії - -пояснює на власному досвіді, як його/її вибір може вплинути на інших осіб - -окреслює власну мету на конкретний період життя і прогнозує можливі ризики -вислуховує інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів |
|
|||||||||||||
27 |
03.10. |
Що було, коли мене не було? Минуле нашої країни. |
45 |
-добирає необхідну інформацію з різнихджерел: шукає її у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, Інтернеті - -читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різноюметою - -визначає логічну послідовність подій - -читає, розуміє та аналізує графічні зображення схем, дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень,малюнків) - -самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власнимзадумом - -описує враження від змісту і форми медіатексту - -моделює геометричні - фігури із підручного матеріалу - переконує у правильності здобутих результатів і зроблених висновків -аналізує потреби інших, враховує їх та шукає можливості допомоги |
|
|||||||||||||
28 |
04.10. |
Що було, коли мене не було? Дніпро. |
46 |
|
||||||||||||||
29 |
05.10. |
Корисні копалини. Робота з пластичними матеріалами. Виготовлення панно. |
46 |
|
||||||||||||||
30 |
05.10. |
Як довідатися про минуле? Археологія. Палеонтологія. Неймовірні археологічні знахідки. |
47-49 |
- -описує властивості об’єктів дослідження - -робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно - -знаходить пропущені і / або помилкові дії у знайомій послідовності, виправляє помилки в ній - -розрізняє істинні та хибні висловлювання - -заповнює шаблони, схеми за наведенимзразком - -створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного - -зіставляє прочитане із - власним життєвим досвідом користується годинником для відстеження та планування подій свого життя |
|
|||||||||||||
31 |
06.10. |
Як довідатися про минуле? Подорож в еру динозаврів. Нотатки мандрівника. |
|
|
||||||||||||||
Пригода 2.Білі кристали
|
||||||||||||||||||
32 |
09.10. |
Г. Остапенко «Білі кристали». Знайомтеся: Донеччина. |
52 |
- -знаходить у тексті відповіді на - поставлені запитання - -виявляє в тексті неочевидну - інформацію, узагальнює її - -відзначає зміни емоцій, почуттів, настрою у співрозмовників і відповідно реагує - -створює власну ілюстрацію до прочитаного уривка - -знаходить на мапі та позначає на контурній карті Донецьку область та її обласний центр використовує різні - стратегії розв’язування проблемної ситуації - -визначає продукти, вживання яких потрібно обмежувати -визначає улюблені страви та аналізує їх корисність |
|
|||||||||||||
33 |
10.10. |
Що буде, коли я виросту? Наші мрії. Дослідження'. «Які професії мріють обрати однокласники?» |
53 |
- -ділиться своїми мріями та планами - -аналізує, які якості йому / їй потрібні для досягнення мети - -формулює мету та цілі; планує дії, які приведуть до їх досягнення - -ставить цілі та планує конкретні дії щодо досягнення успіху та задоволення потреб – власних та інших людей - -самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів - -висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в простому медіатексті - -оперує грошима в ситуації купівлі-продажу - -представляє дані за допомогою таблиць, схем, стовпчикових та кругових діаграм -створює різні конструкції, поєднуючи між собою площинні та об’ємні фігури |
|
|||||||||||||
34 |
11.10. |
Що буде, коли я виросту? Дружківський порцеляновий завод. |
54 |
|
||||||||||||||
35 |
12.10. |
Що буде, коли я виросту? Подорож до Маріуполя. |
55 |
|
||||||||||||||
36 |
12.10. |
Що буде, коли я виросту? Винаходи майбутнього. |
56-57 |
|
||||||||||||||
37 |
13.10. |
Як зберегти те, що є? Соляні дива. Вирощування кристала. |
57 |
- -обговорює зміст і форму простого медіатексту (комікс), виявляє очевидні ідеї у ньому - -проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг - -визначає логічну послідовність подій - -взаємодіє з іншими наоснові спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі -підтримує та заохочує інших, демонструє емпатію під час роботи угрупі |
|
|||||||||||||
|
|
Пригода 3.На заправку |
|
|
||||||||||||||
38 |
16.10. |
Г. Остапенко «На заправку» |
60 |
- -читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою - -розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті - -описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції - -знаходить на мапі та позначає на контурній карті Житомирську область та її обласний центр -складає небилицю за опорними словами |
|
|||||||||||||
39 |
17.10. |
Чому зникають рослини / тварини / речі? Знайомтесь: Житомирська область. |
61 |
- -знає, що таке Червона книга та мету її створення - -виготовляє у класі власну Червону книгу - -готує повідомлення / презентації і представляє їх - -планує розв’язування проблемної ситуації - -обирає, до кого з дорослих можна звернутися за підтвердженням почутої інформації - -спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору |
|
|||||||||||||
40 |
18.10. |
Чому зникають рослини / тварини / речі? Замок Радомисль. Виготовлення екопаперу за інструкцією . |
62 |
|
||||||||||||||
41 |
19.10. |
Чому зникають рослини / тварини / речі? Поліський заповідник. Червона книга України . |
63 |
|
||||||||||||||
42 |
19.10. |
Створення фото колажу «Збережімо те, що залишилось» |
64-65 |
|
||||||||||||||
43 |
20.10. |
Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє? Наші мрії. |
67 |
- -перевіряє свою ідею різними способами - -підбирає приклади, які пояснюють взаємозалежність людини і природи - -аналізує, що йому / їй вдається, а що – ні - -переконує друзів у важливості дотримання правил у процесі взаємодії, ілюструє цю думку прикладами (із власного досвіду,літератури) - -знаходить потрібну інформацію про винахідників, діячів культури і мистецтва відповідно до власнихзацікавлень - -аналізує зусилля на шляху до успіху на прикладах відомих людей - -прогнозує дії, необхідні для задоволення власних потреб та потреб інших, спираючись на власний досвід - -визначає продукти та послуги, придатні для ведення здорового способужиття -дотримується погоджених правил поведінки |
|
|||||||||||||
44 |
23.10. |
Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє? Славетні українці Житомирщини. |
68-69 |
|
||||||||||||||
45 |
24.10. |
Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє? Чи варто їсти назнайомі плоди? |
70 |
|
||||||||||||||
46 |
25.10. |
Створення квітки з осіннього листя. |
|
|
||||||||||||||
47 |
26.10. |
Перевір себе. |
71 |
- -зчитує інформацію з таблиці - -читає текст і виконує завдання до нього - -визначає істинність/хибність висловлювань - -взаємодіє з іншими наоснові спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі - -підтримує та заохочує інших, демонструє емпатію під час роботи угрупі - -визначає продукти та послуги, придатні для ведення здорового способу життя - -використовує різні стратегії - розв’язування проблемної ситуації - -виготовляє виріб за інструкцією - -пригадує назви деяких рослин/тварин, занесених до Червоної книги -аналізує, яких якостей набув/набула впродовж навчання |
|
|||||||||||||
48 |
26.10. |
Діагностувальна робота з теми «Між минулим і майбутнім». |
|
|
||||||||||||||
49 |
27.10. |
Підсумковий урок по темі «Між минулим і майбутнім». |
|
|
||||||||||||||
ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ |
||||||||||||||||||
Пригода 1. Несподівана зустріч
|
||||||||||||||||||
50 |
06.11. |
Вступ до теми. Г. Остапенко «Несподівана зустріч» |
72-74 |
- -наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами - -читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою - -відтворює фактичну інформацію з тексту - -знаходить у тексті відповіді - на поставлені запитання - -складає план прочитаного тексту - -пригадує результати таблиці множення числа8 - -фантазує на основі прочитаного - (складає продовження казки) |
|
|||||||||||||
51 |
07.11. |
Як безпека перетворюється на небезпеку?Чарівні перетворення розпочинаються. |
|
-знаходить шляхи вирішення проблеми й вирішує її -перевіряє достовірність інформації природничого змісту - -виявляє та пояснює вплив часу і людей на пам’ятки культури - -ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою - -описує пам’ятки культури, які він / вона вважає важливими, пояснює чому - -пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації -прогнозує можливі небезпеки, які можуть спричинити його дії у довкіллі - -дотримується правил безпечної поведінки вдома, у школі, у громадських місцях (вогонь, вода, газ, побутові хімічні сполуки тощо) - -знаходить інформацію, що підтверджує чи спростовує просте твердження - -упорядковує об’єкти за заданими та самостійно визначеними ознаками - -групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками - -досліджує різні джерела цифрових даних - -вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями - -виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини маси, вартості і часу |
|
|||||||||||||
52 |
08.11. |
Як безпека перетворюється на небезпеку? В гостях у Чугайстра. |
75 |
|
||||||||||||||
53 |
09.11. |
Як безпека перетворюється на небезпеку?Гори і водоспади Карпат. |
76 |
|
||||||||||||||
54 |
09.11. |
Чим небезпечне спалювання листя. Створення композиції із засушених пелюсток і листя за інструкцією. |
77 |
|
||||||||||||||
55 |
10.11. |
Як небезпеку перетворити на безпеку? Подорож до Мукачева. Привиди-охоронці. Проведення простих експериментів. |
78-80 |
|
||||||||||||||
Пригода 2. Насуваються хмари |
||||||||||||||||||
56 |
13.11. |
Г. Остапенко «Насуваються хмари» . Подорож до Хортиці. |
82 |
- -читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою - -дотримується правил літературної вимови у власному висловлюванні - -визначає із запропонованих числа, які діляться на 9 - -визначає істинність/хибність - висловлювань, обґрунтовує власні міркування -підтримує та заохочує інших, демонструє емпатію під час роботи у групі -знаходить на мапі та позначає на контурній карті Запорізьку область та її обласний центр |
|
|||||||||||||
57 |
14.11. |
Чому воду називають чарівницею? Всюди вода. Як вода подорожує? |
83-84 |
- -досліджує , як вода переходить з одного стану в інший - -застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання,прилади - -робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно - пояснює, як енергія води перетворюється наелектроенергію - -пропонує власні шляхи зменшення витрат природних ресурсів - -пропонує рішення щодо економії грошей, матеріальних цінностей та природнихресурсів - -раціонально використовує ресурси (збереження водних ресурсів) - -розрізняє істинні та хибні висловлювання - -визначає джерела, потрібні для підтвердження чи спростування інформації -знаходить значення числового виразу |
|
|||||||||||||
58 |
15.11. |
Чому воду називають чарівницею? Як енергія води перетворюється на електроенергію? |
85 |
|
||||||||||||||
59 |
16.11. |
Як опинитися в минулому без чарівної палички? Вперед у… минуле. |
86-87 |
- -аналізує, що йому / їй вдається, а що –ні - -вирізняє суспільно значущі вчинки та події - -описує історичні події та діяльність видатних історичних осіб - -описує віртуальну подорож до об’єктів культурної спадщини рідного краю, України, світу, ілюструючи її світлинами - -моделює надання допомоги собі та іншим у разі потреби - -розрізняє ресурси, які можна використати в разі небезпеки - -самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) із використанням паперу, картону,ниток пояснює послідовність дій та дотримується її під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів -висловлює доброзичливо своє ставлення до думок інших |
|
|||||||||||||
60 |
16.11. |
Як опинитися в минулому без чарівної палички? Життя козаків у Запорізькій Січі. |
88 |
|
||||||||||||||
61 |
17.11. |
Як опинитися в минулому без чарівної палички? Незвичайні здібності козаків. Створення ляльки-дергунчика за інструкцією. |
89 |
|
||||||||||||||
Пригода 3. Гуп-гуп-гуп чи не туп
|
||||||||||||||||||
62 |
20.11. |
Г. Остапенко «Гуп-гуп-гуп чи не туп». Мальовнича Івано-Франківщина. |
90 |
- -читає виразно вголос тексти різних видів та з різною метою - -зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвимдосвідом - -знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання - -описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору, ---наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції - -знає та називає результати множення та ділення на 3 і 5 - створює власний орнамент вишиванки - -знаходить на мапі - та позначає на контурній карті Івано-Франківську область та її обласний центр |
|
|||||||||||||
63 |
21.11. |
Чим приваблює природа Карпат? Привіт, Карпати! Говерла. |
91-92 |
- -спостерігає за погодою - -здатний / -а відмовитися від пропозиції, зокрема щодо вживання алкоголю, тютюну, інших небезпечних речовин - -обґрунтовує свій вибір щодо здорової поведінки та уникнення вживання алкоголю, тютюну, наркотиків - -аналізує та критично оцінює безпечність відповідних засобів та спорядження (речі та одяг) для активного дозвілля - -визначає об'єкти, їх властивості та значення - -з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування - -виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ) -обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації |
|
|||||||||||||
64 |
22.11. |
Чим приваблює природа Карпат? Яремче – туристичне місце. Уявляю- дію! |
93 |
|
||||||||||||||
65 |
23.11. |
Що я можу змінити власноруч? Вишиванка – національний символ України. Види швів. |
94 |
-ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою - -розпізнає факти та судження у життєвих ситуаціях - -самостійно дотримується безпечних пристосувань (використанняголки) прийомів
|
|
|||||||||||||
66 |
23.11. |
Що я можу змінити власноруч? Види швів . |
95 |
|
||||||||||||||
67 |
24.11. |
Досліджуємо разом. Чарівні квіти. |
96-97 |
|
||||||||||||||
Пригода 4. Крихка знахідка
|
|
|
|
праці під час використання інструментів та |
||||||||||||||
68 |
27.11. |
Г. Остапенко «Крихка знахідка» .Чим цікаве яйце? |
98 |
-прогнозує результат спостереження / досліду -порівнює здобутий результат із припущенням -описує властивості об’єктівдослідження -висловлює судження про корисність / шкідливість продуктів залежно від їхнього складу -перевіряє достовірність інформації природничого змісту -відбирає продукти харчування, орієнтуючись на свої харчові звички, смак і розуміння їхньої користі для здоров’я -вирізняє інформацію, корисну для збереження здоров’я, на пакуваннях та етикетках (складники, дата виготовлення, термін придатності тощо) -визначає логічну послідовність подій
|
|
|||||||||||||
69 |
28.11. |
Чим цікаве яйце? Чарівні перетворення з яйцем. |
99-100 |
|
||||||||||||||
70 |
29.11. |
Як зернятко перетворюється на хліб? У хлібині праця багатьох. |
101 |
-переконує у важливості відзначення державних свят і знаменних (ювілейних) дат, обмірковує, як ці події вплинули на сучасність -виявляє інтерес до власних традицій і традицій інших сімей / культур, ставиться до них із повагою -визначає улюблені страви національної кухні та аналізує їх користь -визначає достовірні джерела інформації про харчування -самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язуваннятощо) -економно використовує матеріали під час виготовлення виробу -розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її -добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби -розпізнає алгоритми в різних способах подання під час розв’язання задач у повсякденній діяльності |
|
|||||||||||||
71 |
30.11. |
Як зернятко перетворюється на хліб? Голодний дух. |
102-104 |
|
|
|||||||||||||
72 |
30.11. |
Виготовлення символу пам’яті про жертв Голодомору — незабудки. Створення колективного панно «Не забудь!» |
104 |
- |
|
|||||||||||||
73 |
01.12. |
Перевір себе. Діагностувальна робота з теми «Чарівні перетворення». |
106-108 |
-визначає час за годинником -знає правила поведінки на ковзанці та моделює відповіднуситуацію -вирізняє інформацію, корисну для збереження здоров’я -самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язуваннятощо) -запитує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування -називає тварин, які з настанням холодів змінюють колір хутра -відтворює діалог, вживаючи слова-ввічливості |
|
|||||||||||||
Тема 4. Енергія |
|
Перевір себе. Виготовлення білки (пластилін, шишки, жолуді) (с. 109). |
||||||||||||||||
Пригода 1.Зелепуха прокидається |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
||||||||||||||||
74 |
04.12. |
Вступ до теми. Г. Остапенко «Зелепуха прокидається». Енергія навколо нас. Таємнича Зелепуха. |
|
-читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою -знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання -висловлює припущення про наміри автора тексту, обґрунтовує свої думки -знаходить на мапі та позначає на контурній карті Кіровоградську область та її обласний центр -досліджує особисті відносини (конфлікт, пробачення, довіра, заздрість,підтримка) -аналізує, якого успіху досягнуто у виконанні завдання і які були труднощі |
|
|||||||||||||
75 |
05.12. |
Що таке енергія? Енергія і дія. |
110-112 |
-перевіряє достовірність інформації природничого змісту -формулює проблему, визначає відоме і невідоме в ній -визначає продукти та послуги, придатні для ведення здорового способужиття -визначає продукти, вживання яких потрібно обмежувати (з великим вмістом цукру, солі, жиру тощо) -аналізує власну поведінку для запобігання або зменшення ризику для життя таздоров’я -дотримується правил безпечної поведінки під час занять спортом чи активного дозвілля -знаходить значення числовоговиразу |
|
|||||||||||||
76 |
06.12. |
Що таке енергія? Перетворення енергії. Енергія для організму людини. |
113-115 |
|
||||||||||||||
77 |
07.12. |
Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води? Поновні і непоновні джерела енергії. |
116-117 |
-розрізняє джерела енергії (відновлювані й невідновлювані) -називає переваги і недоліки кожної з групп енергії -знає, як людина використовує енергію води, вітру, сонця -моделює ситуацію інтерв’ю з експертом за поданим планом -знає, як працює гідроелектростанція -знає і дотримується правил поведінки на ковзанці |
|
|||||||||||||
78 |
07.12. |
Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води? Використовуємо енергію природи. Виготовлення вітрячка з паперу. |
|
|
||||||||||||||
79 |
08.12. |
Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води? Вітер – добрий і злий. |
|
|
||||||||||||||
Пригода 2. Як дізнатися, що шукати?
|
||||||||||||||||||
80 |
11.12. |
Г. Остапенко «Як дізнатися, що шукати?» У пошуках мінералу. |
120 |
-читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою -знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання -висловлює припущення про наміри автора тексту, обґрунтовує свої думки
|
|
|||||||||||||
81 |
12.12. |
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Кримські гори. |
121 |
-порівнює здобутий результат із припущенням -перевіряє достовірність інформації природничого змісту -аналізує та критично оцінює безпечність відповідних засобів та спорядження (речі та одяг) для активногодозвілля -експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту -самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми зпаперу) -читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах,діаграмах -використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації -описує властивості об’єктів дослідження -виготовляє моделі для досліджень -у складі команди збирає інформацію і презентує її, пояснює фактори, які допомогли досягти успіху -користується годинником і календарем |
|
|||||||||||||
82 |
13.12. |
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Таємниці Чорного моря. Виготовлення фігурки одного з мешканців моря . |
122 |
|
||||||||||||||
83 |
14.12. |
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Наймілкіше у світі море. |
123 |
|
||||||||||||||
84 |
14.12. |
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Колаж двох морів. |
124-125 |
|
||||||||||||||
85 |
15.12. |
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Спорт для сміливців. |
126 |
|
||||||||||||||
Пригода 3 . Зимові клопоти
|
||||||||||||||||||
86 |
18.12. |
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Вулкан у банці. |
128 |
-читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою у тексті відповіді на поставлені запитанняназиває тварин, які накопичують і зберігають енергію длязимівлі -добирає і перевіряє дані на користь своєї версії -створює художні тексти (невеликі казки) -користується календарем для відстеження та планування подій свого життя |
|
|||||||||||||
87 |
19.12. |
Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі? Шукаємо їжака восени. |
|
|
||||||||||||||
88 |
20.12. |
Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі? Виготовлення їжачка з ниток. |
|
|
||||||||||||||
89 |
21.12. |
Г. Остапенко «Зимові клопоти» . Зима – казка чи клопіт? |
|
-описує традиції і свята у своїй родині, традиції та свята своїх друзів / однокласників / земляків; виокремлює спільне і відмінне -обґрунтовує на прикладі власної родини важливість традицій читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різноюметою -знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання -знаходить на мапі та позначає на контурній карті Луганську область та її обласний центр -пояснює, як позитивні емоції впливають на життя людини спілкується, щоб висловити свої емоції та вдячність |
|
|||||||||||||
90 |
21.12. |
Як заощаджувати енергію? Енергію рахуємо та економимо. |
129-130 |
-розрізняє джерела енергії (відновлювані й невідновлювані) -пояснює корисність застосування відновлюваних джерел енергії -знає, як заощаджувати енергію -самостійно створює виріб, повторно використовуючиматеріали -висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо) -виконує обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях |
|
|||||||||||||
91 |
22.12. |
Як заощаджувати енергію? Думаємо про наслідки. Виготовлення новорічної іграшки з лампочки . |
131 |
|
||||||||||||||
92 |
25.12. |
У чому сила роду? Деркульський кінний завод. |
132-133 |
-розпитує про попередні покоління у своєму роді; -розповідає про життя найдавнішого покоління, відомого у своєму роді -виявляє інтерес до власних традицій і традицій інших сімей / культур, ставиться до них із повагою -аналізує, які якості йому / їй потрібні для досягнення мети -описує важливість сумлінності та моральних якостей -знаходить помилки у групуванні об’єктів та пояснює їх -створює задані форми з використанням Танграму -розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію -визначає правдоподібність описаних подій і тверджень з медіатексту, виходячи з власного досвіду -імпровізує, використовуючи голос і мову тіла (міміку, жести, поставу, рухи) для виконання запропонованої/ обраної ролі , надає варіанти несловесних засобів (міміку, жести, поставу, рухи) і пояснює, чому обраний один ізних -передає своє враження від побаченої вистави у письмових відгуках (наприклад, запис у щоденнику вражень або в классному альманасі) -використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації |
|
|||||||||||||
93 |
26.12. |
У чому сила роду?Моя родина. |
133-134 |
|
||||||||||||||
94 |
27.12. |
Театр: минуле і сучасність. |
|
|
||||||||||||||
95 |
28.12. |
У чому сила роду? Отримуємо енергію – створюємо лимонну батарейку. |
135 |
|
||||||||||||||
96 |
28.12. |
Виготовлення новорічної листівки . Перевір себе. |
136-138 |
|
||||||||||||||
97 |
29.12. |
Діагностувальна робота з теми «Енергія». Підсумковий урок за І семестр. |
139 |
-розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію -відзначає зміни емоцій, почуттів, настрою у співрозмовників і відповідно реагує -порівнює інформацію природничого змісту з відомих їй / йому та запропонованих джерел -планує самостійне спостереження/експеримент -робить висновки із спостережень разом з учителем або самостійно -взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі,групі |
|
|||||||||||||