Урок. Тема: "Урок- подорож з Незнайком"

Про матеріал
Урок сплановано відповідно до програми НУШ. Урок містить багато цікавих завдань, які допомагають досягти поставленої мети та провести його в веселій та невимушеній атмосфері.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                          Вчитель: Гук Н.С.

 

d0bad0bed0bfd0b8d18f-d0b1d0b5d0b7d18bd0bcd18fd0bdd0bdd18bd0b9-1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Мета: повторити й активізувати ЛО теми; повторити букви й звуки; повторити назви тварин та кольори; розвивати навички діалогічного мовлення. Виховувати пізнавальний інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання: робочий зошит ,лялька Незнайко, «чарівний мішечок» з іграшковими звірями, картки з буквами, олівці, ксерокопії малюнків для розфарбовування, повітряні кульки, відео для проведення фізкультхвилинки.

                                                                                  Хід  уроку

І.Good morning!

Who is on duty today?

Who is absent today?

Show me your books!

Show me your copy-books!

Show me your pens!

II Бачте, у нас сьогодні багато гостей. Але крім наших вчителів, в нас є ще один незвичайний гість. Це Незнайко. А чи знаєте ви чому він так називається?(відповіді учнів)

ІІІ. Ось  недавно він вирішив подорожувати. І поїхав він не куди-небудь, а в Англію. А в Англії якою мовою розмовляють? Так, вірно, англійською. А він же англійської зовсім не знає. І таке з ним трапилось ,що аж страшно згадати. Ось він і попросився до нас на урок, щоб навчитись розмовляти англійською. Допоможемо йому? Давайте покажемо йому як вітатись англійською мовою.(вітання англійською мовою)

В Англії Незнайко зустрічався з багатьма людьми, але не знав як з ними познайомитись                      (мікродіалог «Знайомство»).

ІV.Хто це стукає? Нам прийшла телеграма. «Допоможіть! Допоможіть! Допоможіть! Злий Бармалей зачарував всіх звірів. Доктор Айболить.»

«Чарівний мішечок»( діти дістають іграшки звірів з мішечка і називають їх англійською мовою).

V.Повторення букв. Діти ідуть до дошки і пишуть їх. На картках написані слова з даними буквами. Учні повинні знайти й обвести їх.

V.Фізкультхвилинка (відео «Head and shoulders”). 

VI.Незнайко захворів. Пішов він до лікаря. Лікар каже йому сісти, а він стоїть. Каже руки вгору, а він стрибає як м'ячик. Незнайко ж не знає команд, які знаємо ми.

Вчитель дає команди ,учні виконують їх.

Go! Run! Jump! Swim! Fly! Climb the tree! It is night, sleep! It is morning, wake up!

VII. А ось ще яка прикра пригода сталася з Незнайком. В Англії його запросили на день народження. Він вирішив піти і купити повітряні кульки в подарунок. Але ж він не знав кольорів англійською мовою. І почав показувати пальцями. Продавці не захотіли нічого продавати такому невихованому хлопчику. Давайте допоможемо йому вивчити кольори(повторення кольорів)

Дітям роздаються ксерокопії з малюнками, учні розфарбовують  кожен малюнок олівцем потрібного кольору.IMG.jpg

VIII. Незнайко прийшов до нас в гості не з пустими руками, а з подарунками. Але він боїться, що на всіх їх не вистачить, адже він не вміє рахувати. Давайте порахуємо.( Вчитель роздає учням повітряні кульки, при цьому рахуючи їх).

IX. Підсумки уроку.

Домашнє завдання. Намалюйте нашого гостя Незнайку.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гук Наталія
Додано
14 квітня 2019
Переглядів
1100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку