Тема уроку: Моделювання поясних виробів.
Мета уроку:
Навчальна: формування практичних вмінь та навичок моделювання виробу, понять про моделювання.
Розвивальна: просторову уяву, зорову пам'ять, творчі здібності
Виховувати: дисциплінованість, відповідальність, бережне відношення до майна, уситчивість, охайність, любов до праці.
Тема уроку: Моделювання поясних виробів.
Мета уроку:
Навчальна: формування практичних вмінь та навичок моделювання виробу, понять про моделювання.
Розвивальна: просторову уяву, зорову пам'ять, творчі здібності
Виховувати: дисциплінованість, відповідальність, бережне відношення до майна, уситчивість, охайність, любов до праці.
Об’єкт праці: моделі виробів.
Обладнання: зошит, ножиці, папір, кольоровий картон, роздатковий матеріал, шаблони, таблиці.
Тип уроку: формування вмінь та навичок.
Хід заняття.
І. Організаційна частина (1 хв.).
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів (10 хв.).
Бліц турнір.
Об’єднаємося в дві команди. Доповніть речення:
Правила техніки безпеки.
Санітарно – гігієнічні вимоги.
ІІІ. Мотивація навчально – трудової діяльності учнів.
На сьогоднішньому уроці ми зможемо відчути себе модельєрами і спробуємо змоделювати шаблони прямої спідниці.
IV. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.
Тема, сьогоднішнього уроку: «Моделювання поясних виробів»,
Практична робота: «Моделювання прямої спідниці».
V. Вивчення нового матеріалу.
Роздатковий матеріал. Ознайомлення і виконання.
Моделювання – творчий процес створення нових моделей одягу. Це початкова стадія процесу створення, під час якого враховується призначення одягу, фігура людини, колір, малюнок тканини та розкрій. Розрізняють два види моделювання: технічне та художнє.
Художнє (творче) – створення первинного зразка, фасону, моделі. Займаються художники – модельєри; дизайнери одягу. Художник, створюючи модель, працює над формуванням зовнішнього вигляду людини. Вони можуть не тільки самостійно розробляти, а й займаються пошиттям одягу. На сьогодні такі речі є унікальними. Їх оцінюють на досить високому рівні. Вони вирізняються, як за якістю так і ціною. Мабуть ви знаєте відомих Соня Рікель, Андре Тан, Dior, Коко Шанель та інші.
Технічне – створення нових фасонів одягу за ескізами і малюнками із журналів мод. Займається – модельєр. Для правильної побудови креслень виробу треба визначити ознаки фігури. Будують креслення за якими моделюють будь який фасон виробу.
Принципи моделювання:
Для кого?
Для чого?
Із чого?
VI. Практична робота.
Вступний інструктаж.
Завдання:
Виконати моделювання прямої спідниці:
- Моделювання спідниці з вертикальними рельєфами.
- Моделювання спідниці розширеної донизу.
- Моделювання спідниці з воланом.
- Моделювання спідниці розширеної донизу з овальною кокеткою.
Діти виконують практичну роботу.
Поточний інструктаж.
(По завершенні практичної роботи учні здають виконані роботи на перевірку).
Заключний інструктаж.
VI. Закріплення вивченого матеріалу. (Рефлексія).
Знання, які ви отримали під час вивчення цієї теми допоможуть вам у майбутньому. Тепер ви знаєте як можна виготовити викрійку для швейного виробу, затрачаючи на це мінімум часу та як виконати моделювання спідниці будь-якої із вивчених моделей на основі прямої спідниці.
Використання вправи мікрофон: «Що ви нового для себе взяли із нашого уроку?»
VII. Підсумки заняття та виставлення оцінок.
Діти, сьогодні ви активно попрацювали на уроці: змістовно відповідали на запитання, справились із завданнями практичної роботи. Відповідно кожен із вас отримає оцінку.