Урок. "Відрізок і його частини"

Про матеріал

Основні цілі уроку: встановити відповідність між цілим відрізком

і його частинами; закріпити навички додавання і віднімання в

межах 6; взаємозв'язок між частиною і цілим; розвивати

мислення, увагу, математичне мовлення; виховувати інтерес до вивчення математики.

Перегляд файлу

Урок математики

у 1 класі за педагогічною технологією «Росток»

вчитель вищої категорії Броварської ЗОШ I-III ст.№6

Сеник Людмила Василівна

Тема уроку: Відрізок і його частини.

Основні цілі уроку: встановити відповідність між цілим відрізком

і його частинами; закріпити навички додавання і віднімання в

межах 6; взаємозв’язок між частиною і цілим; розвивати

мислення, увагу, математичне мовлення; виховувати інтерес до вивчення математики.

Тип уроку: відкриття нових знань.

Обладнання: Петерсон Л.Г. Математика 1 клас, 2 частина, інтерактивна дошка, цеглинки LEGO.

Хід уроку

I. Самовизначення до діяльності.

-Побажання на урок.

Сядьте зручно, посміхніться

І на мене подивіться

 Зробимо в науку крок –

Починаємо урок.

II. Усний рахунок.

III. Актуалізація знань і фіксація утруднення в діяльності.

1. -Назвати число на один більше 4.

-На один менше 7.

-Назвати сусідів числа 5.

-Яке число наступне після 3.

-Попереднє 4.

2. Записати числа, які почуєте у віршах-загадках.

а) В кенгуру сумує син, бо у мами він один.

б) На лужку серед лози, заховались дві кози.

в) Три веселих киці, грались на травиці.

г) До годівниці, прилетіли чотири синиці.

д) Було у Марини шість ягід малини.

е) Сім метеликів літають і на квіточку сідають.

(1,2,3,4,6,7)

-Яке число пропущене?

-Що ми знаємо про число 5?

-Написати рядок цифри 5.

Фізкультхвилинка (вправи для очей)

IV. Виявлення причин утруднення.

       

-Що ви бачите на малюнку?

-Що ви знаєте про пряму лінію?

Якщо від прямої відрізати частинку, як можна назвати цю частинку

(відрізок).

На відміну від прямої, відрізок має початок і кінець. Початок і кінець можна позначити рисочками, а можна точками. Відрізку  можна дати назву великими буквами, які ставлять на початку відрізка і в кінці, а можна дати назву маленькими буквами. Тоді маленькі букви пишуть посередині відрізка.

V.Побудова проекту виходу з утруднення.

 

Для того, щоб накреслити відрізок, нам потрібно …

(А що нам потрібно відгадайте ).

Загадка

-Всі ми схожі, хоч і різні, дерев’яні чи залізні, чи з пластмасу,

Головне, в нас призначення одне, ми для креслення потрібні,

до паперу прикладеш, будь який відрізок рівно, акуратно проведеш (лінійка).

V. Побудова проекту виходу з утруднення.

1. Робота з підручником.

а) №1, №2 – прочитати назви відрізків, звернути увагу як позначено і як класти лінійку при кресленні.

б) Побудувати відрізки МК, СЕ, МС, КЕ.

(перший з допомогою вчителя, інші - самостійно)

Фізкультхвилинка

в) –Назвати відрізки, які ви бачите №4.

-Скільки відрізків?

VI. Включення в систему знань і повторення.

1. а) За відрізком скласти чотири рівності (дві на додавання, дві на віднімання). №5

б) Назвати частинки, ціле.

2. Скласти вираз за малюнком і малюнок за виразом. №7

3. Самостійно обчислити вирази №6.

(перевірка)

VI. Рефлексія діяльності.

-Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?

-Продовжити речення.

а) На уроці я зрозумів …

б) Найбільший успіх мій …

в) Найбільші труднощі відчув … .

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
1435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку