Тема. Квест « Виникнення та становлення Київської Русі-України» .
7-класи
Мета : узагальнити та систематизувати знання учнів з теми, поглибити знання учнів про історичну спадщину Русі –України; формувати повагу до традицій і звичаїв державотворення українського народу; сприяти розвитку пізнавальних інтересів, культивувати кращі риси української ментальності; розвивати творче мислення, пізнавальний інтерес; самоосвітню, інформаційну і життєву компетенції; виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності, створювати умови для самореалізації; виховувати почуття патріотизму до Русі –України та історичних особистостей, які творили державу Київську Русь-Україну.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань
Форма уроку: урок – квест
Наскрізні лінії: громадянська відповідальність
Ключові змістові компетентності: громадянські та соціальні компетентності, інформаційно-цифрові компетентності, загальнокультурна грамотність.
Обладнання: маршрутні аркуші із завданнями: кросворди, фотодокументи, ребуси, портрети князів, карта « Київська Русь-Україна», підручник Хлібовська О.та ін..»Історія України» 7 клас
І. Організаційний момент.
Умови гри.
Вчитель : ми розпочинаємо гру-квест, в якій нащадки русичів повинні показати свої знання, винахідливість , таланти та волю до перемоги. А ми з вами подивимось достойні вони наших предків русичів- українців чи ні?
Квест – це жанр інтелектуально – логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних завдань, загадок та пошук відповідей на запитання.
Сформувалися дві команди 7-А та 7 –Б класів
Гра відбувається у межах ліцею.
Кожна зупинка оцінюється певною кількістю балів, контролюється час виконання завдань учасниками, перемагає та команда ,яка швидше прийде до фінішу.
ІІ. Підбиття підсумків квесту та оголошення переможців
Маршрутний лист
Маршрутний лист