Урок ​Тема: Визначення маси та розмірів різних тіл.

Про матеріал

Тема: Визначення маси та розмірів різних тіл.

Мета: Навчитися користуватися приладами для вимірювання маси і розмірів тіла, закріпити знання про характеристики тіл, їхнє значення в житті людини .Формувати вміння та навички безпечного користування вимірювальними приладами.

Розвивати допитливість, організовувати свою роботу.

Виховувати відповідальність, акуратність.

Перегляд файлу

Тема: Визначення маси та розмірів різних тіл.

Мета: Навчитися користуватися приладами для вимірювання маси і розмірів тіла, закріпити знання про характеристики тіл, їхнє значення в житті людини .Формувати вміння та навички безпечного користування вимірювальними приладами.

Розвивати допитливість, організовувати свою роботу.

Виховувати відповідальність, акуратність.

Обладнання: підручник, зошит, лінійка, терези,  бруски або сірникові коробки, гумка, інструктивні картки.

Тип уроку: Практичне заняття.

                               Хід уроку.

I.                  Організаційний момент.

Перевірка домашнього завдання.

Бесіда.

1.Назвіть основні ознаки , за якими можна відрізнити одне тіло від іншого.

2.Якими приладами та інструментами можна виміряти лінійні розміри і масу тіла?

3.Порівняйте за розмірами а) зошит і двері класної кімнати; б) чайну і столову ложку.

4.Вилучіть зайве слово: а) літак, орел, бджола; б) екран, підручник, м’яч .Поясніть свій вибір.

Індивідуальна робота з картками.

Завдання №1.Знайдіть відповідність між характеристиками та одиницями вимірювання.

1. Довжина       А см, км, м

2.Об΄єм             Б т, кг, г

3.Маса               В мл, л, м

Завдання №2 Заповніть пропуски

 Одиниці довжини                                                  Одиниці маси

1 кілометр (1 км) = … м                                   1 кілограм (1кг)= … г

1 метр (1м) = …см                                             1 тонна (1т) = …кг

1 сантиметр (1см)= …мм                                   1 центнер (1ц)= …кг

Завдання №3.Задача.

Обчисли об’єм щоденника, якщо відомо, що довжина – 20 см, ширина 2 см, висота – 12 см .

Мотивація навчальної діяльності учнів.

     Сьогодні, виконуючи практичну роботу, ми навчимося вимірювати лінійні розміри тіл та визначати масу тіл .

Давайте пригадаємо правила роботи з уже відомим вам обладнанням. До вашої уваги інструкційні картки: 1. Правила роботи з терезами; 2. Визначення ціни поділки вимірювального приладу.

                                         Хід роботи.

IV.           Виконання роботи.

1.Роздивіться видане вам обладнання.

2.Виміряйте масу тіл – гумки, сірникової коробки (бруска), зваживши їх на  навчальних терезах.

Маса гумки –

Маса сірникової коробки –

Порівняйте одержані результати. Яке з тіл має більшу масу?

3. Виміряйте лінійні розміри гумки, сірникової коробки (бруска). Оберіть вимірювальний прилад, за допомогою якого встановіть довжину і ширину, виконавши наступні дії:

А) визначте ціну поділки приладу;

Б) виміряйте довжину  а) гумки -         б) сірникової коробки –

В)виміряйте ширину  а) гумки -            б) сірникової коробки –

Г) виміряйте висоту     а) гумки -           б) сірникової коробки –

Яке тіло має більшу довжину? Яке тіло має більшу ширину?

4. Виміряйте довжину і ширину вашого зошита та підручника.

Яке тіло має більшу довжину чи  ширину?

Зробіть висновки щодо виконаної роботи, доповнивши текст потрібними словами.

У ході виконання практичної роботи ми визначили_________________ різних тіл. Ми встановили, що довжину і ширину невеликих предметів зручно вимірювати _______, а великих за розміром _______ . Масу невеликих предметів можна визначити за допомогою ______ і набору важків до них.

Перевірка та закріплення знань.

Контрольно – перевірна бесіда.

За допомогою якого приладу можна визначати масу тіла?

В яких одиницях вимірюють масу тіла?

Якими приладами користуються для вимірювання розмірів різних тіл?

Які прилади для вимірювання маси і розмірів тіл є у вас дома?

Як визначити об’єм тіла неправильної форми.

Групова робота.

Учні діляться на 4 групи. Одержують комплект малюнків тіл та розділяють їх на групи.

1група – тіла живої і тіла неживої природи;

2 група – за формою (правильна, неправильна);

3. група – за розмірами;

4 група – за масою.

VI. Підсумок уроку.

Яким би тіло не було – його можна виміряти і порівняти з іншими тілами за розміром, масою, об’ємом .

VII .Домашнє завдання.

Повторити текст параграфа 6. 2.Повторити одиниці довжин, маси, об’єму .

Творче завдання: поцікавтесь у батьків якими були ваш зріст, маса, при народженні та в різні роки. Зробіть висновки, які саме зміни відбулися.

Складіть кросворд зі словами: метр, маса.

 

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання №1.Знайдіть відповідність між характеристиками та одиницями вимірювання.

  1. Довжина       А см, км, м      

2.Об΄єм             Б т, кг, г     

3.Маса               В мл, л, м

Завдання №2 Заповніть пропуски

 Одиниці довжини                                                  Одиниці маси

1 кілометр (1 км) = … м                                   1 кілограм (1кг)= … г

1 метр (1м) = …см                                             1 тонна (1т) = …кг

1 сантиметр (1см)= …мм                                   1 центнер (1ц)= …кг

Завдання №3.Задача.

Обчисли об’єм щоденника, якщо відомо, що довжина – 20 см, ширина 2 см, висота – 12 см .

 

Завдання №1.Знайдіть відповідність між характеристиками та одиницями вимірювання.

1. Довжина       А см, км, м      

2.Об΄єм             Б т, кг, г     

3.Маса               В мл, л, м

Завдання №2 Заповніть пропуски

 Одиниці довжини                                                  Одиниці маси

1 кілометр (1 км) = … м                                   1 кілограм (1кг)= … г

1 метр (1м) = …см                                             1 тонна (1т) = …кг

1 сантиметр (1см)= …мм                                   1 центнер (1ц)= …кг

Завдання №3.Задача.

Обчисли об’єм щоденника, якщо відомо, що довжина – 20 см, ширина 2 см, висота – 12 см .

 

Завдання №1.Знайдіть відповідність між характеристиками та одиницями вимірювання.

1. Довжина       А см, км, м    2.Об΄єм             Б т, кг, г   3.Маса               В мл, л, м

Завдання №2 Заповніть пропуски

 Одиниці довжини                                                  Одиниці маси

1 кілометр (1 км) = … м                                   1 кілограм (1кг)= … г

1 метр (1м) = …см                                             1 тонна (1т) = …кг

1 сантиметр (1см)= …мм                                   1 центнер (1ц)= …кг

Завдання №3.Задача.

Обчисли об’єм щоденника, якщо відомо, що довжина – 20 см, ширина 2 см, висота – 12 см .

 

Завдання №1.Знайдіть відповідність між характеристиками та одиницями вимірювання.

1. Довжина       А см, км, м    2.Об΄єм             Б т, кг, г      3.Маса               В мл, л, м

Завдання №2 Заповніть пропуски

 Одиниці довжини                                                  Одиниці маси

1 кілометр (1 км) = … м                                   1 кілограм (1кг)= … г

1 метр (1м) = …см                                             1 тонна (1т) = …кг

1 сантиметр (1см)= …мм                                   1 центнер (1ц)= …кг

Завдання №3.Задача.

Обчисли об’єм щоденника, якщо відомо, що довжина – 20 см, ширина 2 см, висота – 12 см .

 

Завдання №1.Знайдіть відповідність між характеристиками та одиницями вимірювання.

  1. Довжина       А см, км, м      

2.Об΄єм             Б т, кг, г     

3.Маса               В мл, л, м

Завдання №2 Заповніть пропуски

 Одиниці довжини                                                  Одиниці маси

1 кілометр (1 км) = … м                                   1 кілограм (1кг)= … г

1 метр (1м) = …см                                             1 тонна (1т) = …кг

1 сантиметр (1см)= …мм                                   1 центнер (1ц)= …кг

Завдання №3.Задача.

Обчисли об’єм щоденника, якщо відомо, що довжина – 20 см, ширина 2 см, висота – 12 см .

 

Завдання №1.Знайдіть відповідність між характеристиками та одиницями вимірювання.

1. Довжина       А см, км, м      

2.Об΄єм             Б т, кг, г     

3.Маса               В мл, л, м

Завдання №2 Заповніть пропуски

 Одиниці довжини                                                  Одиниці маси

1 кілометр (1 км) = … м                                   1 кілограм (1кг)= … г

1 метр (1м) = …см                                             1 тонна (1т) = …кг

1 сантиметр (1см)= …мм                                   1 центнер (1ц)= …кг

Завдання №3.Задача.

Обчисли об’єм щоденника, якщо відомо, що довжина – 20 см, ширина 2 см, висота – 12 см .

 

Завдання №1.Знайдіть відповідність між характеристиками та одиницями вимірювання.

1. Довжина       А см, км, м   

2.Об΄єм             Б т, кг, г   3.Маса               В мл, л, м

Завдання №2 Заповніть пропуски

 Одиниці довжини                                                  Одиниці маси

1 кілометр (1 км) = … м                                   1 кілограм (1кг)= … г

1 метр (1м) = …см                                             1 тонна (1т) = …кг

1 сантиметр (1см)= …мм                                   1 центнер (1ц)= …кг

Завдання №3.Задача.

Обчисли об’єм щоденника, якщо відомо, що довжина – 20 см, ширина 2 см, висота – 12 см .

 

Завдання №1.Знайдіть відповідність між характеристиками та одиницями вимірювання.

1. Довжина       А см, км, м    2.Об΄єм             Б т, кг, г      3.Маса               В мл, л, м

Завдання №2 Заповніть пропуски

 Одиниці довжини                                                  Одиниці маси

1 кілометр (1 км) = … м                                   1 кілограм (1кг)= … г

1 метр (1м) = …см                                             1 тонна (1т) = …кг

1 сантиметр (1см)= …мм                                   1 центнер (1ц)= …кг

Завдання №3.Задача.

Обчисли об’єм щоденника, якщо відомо, що довжина – 20 см, ширина 2 см, висота – 12 см .

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
3476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку