Урок Тема: Вступ до всесвітньої історії

Про матеріал
Вступ. Мета: дати учням початкове уявлення про Середньовіччя як період всесвітньої історії та навчальний предмет; назвати хронологічні межі та періодизацію Середніх віків; ознайомити з історичними джерелами з історії Середніх віків; пояснити зміст термінів і понять «Середні віки», «історичні джерела»; сприяти зацікавленості учнів новим навчальним предметом.
Перегляд файлу

Вступ.

Мета: дати учням початкове уявлення про Середньовіччя як період всесвітньої історії та навчальний предмет; назвати хронологічні межі та періодизацію Середніх віків; ознайомити з історичними джерелами з історії Середніх віків; пояснити зміст термінів і понять «Середні віки», «історичні джерела»; сприяти зацікавленості учнів новим навчальним предметом.

Тип уроку: вступний.

Обладнання: підручник, атлас*.

Основні терміни і поняття: Відродження, Середні віки, історичні джерела.

Основні дати і події: 476—1492 рр.— історія Середніх віків.

Структура уроку

I. Організація навчальної діяльності

II. Вивчення нового матеріалу

1. Знайомство з новим навчальним предметом та підручником.

2. Що таке історія Середніх віків? Хронологічні межі й періодизація історії Середньовіччя.

3. Джерела вивчення історії Середньовіччя.

III. Закріплення нових знань

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель нагадує учням, що кожний період всесвітньої історії має свої особливості і для того, щоб з’ясувати місце епохи Середньовіччя в минулому людства, необхідно вивчити прикметні риси цього періоду. Після цього знайомить семикласників із темою, завданнями і запланованими формами роботи на уроці.

II. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Дидактична гра «Шість запитань»

Використання дидактичної гри «Шість запитань» сприятиме активізації навчальної діяльності учнів під час розгляду нового матеріалу.

Правила гри. Учитель доручає учням упродовж вивчення нового матеріалу скласти й записати на окремих аркушах шість запитань. Після завершення етапу вивчення нового матеріалу учні обмінюються аркушами та відповідають на запитання. Аркуші із запитаннями та відповідями учні здають учителеві. Форму оцінювання результатів роботи учнів учитель визначає самостійно. Найкращі запитання і завдання можна прикріпити до стенду в кабінеті й використати на наступному уроці під час перевірки домашнього завдання.

1. Знайомство з новим навчальним предметом та підручником Розповідь учителя

 

docx
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку