Тема. Звуки голосні та приголосні. Овочі та фрукти. Подовжена похила лінія з петлею вгорі.
Очікувані результати:
- розрізняє голосні та приголосні звуки;
- обирає букви на позначення звуків на письмі;
- називає овочі та фрукти за допомогою малюнків;
- пише подовжену похилу лінію з петлею вгорі з допомогою.
Формувати предметні компетентності:
Ресурси уроку: дзеркальце, малюнки овочів та фруктів, зошит з друкованою основою, ноутбук.
Предмет: формування навичок читання та письма
Стіна слів: голосні звуки, приголосні звуки, фрукти, овочі.
Хід уроку
І. Актуалізація знань.
Гра «Чарівне дзеркальце» (Додаток 1)
Інструкція:
Питання:
Порівнюємо ще раз
ІІ. Повідомлення теми уроку
ІІІ. Перегляд уривка із відео (ресурси) з 1хв 44 с до 3 хв 12 с: голосні
- Як ти думаєш, які звуки – голосні чи приголосні використовували Кіт і Мишенятко коли заблукали?
- Давай ще раз послухаємо як вони кликали на допомогу.
Висновок
- Голосні звуки можна вимовляти вільно, без перешкод, їх можна проспівати, вимовити дуже голосно, прокричати.
Завдання 1
Завдання 2
ІV. Читання учителем вірша про приголосні (Додаток 4)
V. Перегляд уривка із відео (ресурси) з o з 3хв 12 с до 4.02 : приголосні
- Які голосні звуки є у слові «носоріг»?
Завдання 1
- Які звуки позначають букви, які ми не розфарбували?
- Назви ці звуки і розфарбуй їх синім кольором.
VІ. Пальчикова гімнастика (Додаток 6)
VІІ. Досліджуємо фрукти та овочі (Додаток 7)
- Запропонуйте взяти цеглинки Lego двох кольорів (синій –приголосні звуки; червоний – голосні)
- Які фрукти твої улюблені?
- Давай спробуємо надавати сигнал підняттям вгору цеглинки певного
кольору під час вимови назв фруктів.
- Які овочі ти любиш їсти?
- Давай спробуємо надавати сигнал підняттям вгору цеглинки певного
кольору під час вимови назв овочів.
голосні?
VІІІ. Письмо подовженої похилої лінії з петлею вгорі (Додаток 8)
Інструкція
1. Починаємо писати від верхньої рядкової лінії
2. Ведемо з нахилом угору
3. Заокруглюємо під верхньою міжрядковою лінією ліворуч і ведемо довгу пряму вниз до себе
4. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч
5. Дописуємо до верхньої лінії робочого рядка
6. Ведемо вниз на себе довгу пряму лінію до нижньої міжрядкової
ІХ. Читаємо слова (Додаток 10)
Х. Рефлексія
Щоденні 5
Робота зі словами Стіни слів: Приголосні. Голосні (Додаток 11)
Список використаних джерел
1. Ресурси сайту Розвиток дитини https://childdevelop.com.ua/worksheets/4335/
2. Голосні та приголосні звуки https://www.youtube.com/watch?v=Fmsu3LQroRs
3. І. Большакова «Українська мова. Буквар» (підручник для учнів 1 класу)
4. Зображення з мережі Інтернет.
:Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
Н О С О Р І Г
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
Додаток 9
Додаток 10
Додаток 11