Мета: закріпити знання учнів, виявити недоліки в знаннях, розвивати логічне мислення, допитливість, кмітливість, збудити інтерес до нового предмета — історії.
Тип уроку: повторювально-узагальнювальний.
Обладнання: ребус, задачі , підручник , ілюстрації , ікт
ХІД УРОКУ
Домашнє завдання: Виконати прак.роботу 2
ІІ. Виконання контрольної роботи
гугл клас 5 : Урок 9 Тематичне оцінювання
Варіант 2 https://naurok.com.ua/test/homework/3109157
Додаткові завдання для узагальнення знань учнів.
Подорожуючи країною «Історія», ми маємо добре орієнтуватися у часі та просторі , щоб мати змогу повернутися у наше, ХХІ ст.
1. Визначити століття.
1917 р. |
1754 р. |
1877 р. |
1212 р. |
1615 р. |
1315 р. |
1819 р. |
1999 р. |
1515 р. |
808 р. |
716 р. |
51 р. |
2. Коли починається:
16 ст. |
11 ст. |
21 ст. |
7 ст. |
1 ст. |
10 ст. |
3. Коли закінчилося:
14 ст. |
19 ст. |
9 ст. |
5 ст. |
7 ст. |
20 ст. |
4. Фронтальне опитування учнів
• Що таке археологія?
• Кого називають археологами? (Розповідь про працю археологів.)
• Назвіть видатного українського археолога XIX століття?
• Яке відкриття зробило його видатним? (Розповідь про В. Хвойка, який відкрив трипільську археологічну культуру.)
• Історичні джерела та види ?
1. Запис подій за літами (роками). (Літопис)
2. Давній кочовий народ, який проживав на території України, створив свою державу. Своїх вождів ховали у великих курганах. (Скіфи)
3. Умовне позначення певної території, на якому нанесено назви географічних об’єктів (річок, гір, міст та ін.). (Карта)
4. Це цінне історичне джерело, на якому зображували портрети володарів, державні символи і використовували для купівлі і продажу або накопичення. (Монета)
5. Головний елемент Державного Герба України. (Тризуб)
6. У перекладі з грецької мови це слово означає «переказ», відтворює уявлення давніх народів про світ та його будову. (Міф)
• Для чого потрібно знати історію?
• Чого ви чекаєте від уроків історії?
Оцінювання учнів: за активну роботу з додатковим завданням учень отримує 1-3 бали до К.р.
V. Домашнє завдання . Відсутне .