Урок тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів «Природно- заповідний фонд України».

Про матеріал
перевірити рівень знань і практичних вмінь та навичок учнів ; удосконалити в процесі виконання роботи навички узагальнення, систематизації, аналізу здобутих знань.
Перегляд файлу

Тема уроку: Урок тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів «Природно- заповідний фонд України».

Мета уроку: перевірити рівень знань і практичних вмінь та навичок учнів ; удосконалити в процесі виконання роботи навички узагальнення, систематизації, аналізу здобутих знань.

Тип уроку: контроль та коригування навчальних досягнень учнів

Засоби навчання: стінна фізична карта України, атлас, завдання для тематичного контролю знань учнів.

Хід уроку

І. Організація навчально  - пізнавальної діяльності учнів.

1 . Організація уваги і роботи учнів.

Інструктаж щодо організації робочого місця.( На парті залишить: атлас , контурна карта, зошит для тематичного контролю, ручка).

2. Повідомлення теми і завдань.

Говоримо кількість завдань, регламент.

3. Мотивування навчально-пізнавальної діяльності.

Сьогодні ви продемонструєте свої знання з теми  «Природно-заповідний фонд».

4.Ознайомлення учнів з критеріями оцінювання їхніх навчальних досягнень.

1-6 завдання по 1 балу (6 балів);

7-10 завдання по 2 бали (6 бали);

ІІ. Тематичний контроль і коригування.

1.Перевірка знань фактичного матеріалу та вміння розкривати елементарні зв’язки між географічними об’єктами і явищами.

1)Природо-заповідний фонд це:

А) території або акваторії, які виділені для збереження й охорони типових або унікальних природних комплексів і об’єктів;

Б) природоохоронні науково-дослідні установи з міжнародним статусом; 

В)  ділянки суші і водного простору, природні комплекси та об'єкти якi мають особливу природоохоронну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність.

      2) Природні заповідники  це:

         А) території або акваторії, які виділені для збереження й охорони типових  або унікальних природних комплексів і об’єктів;

Б) природоохоронні науково-дослідні установи з міжнародним  статусом;  

      3) До природно-заповідного фонду належать:

         А) природні й біосферні заповідники національні природні парки,     регіональні ландшафтні парки, заказники;

         Б) ботанічні сади, дендрологічні парки, зоологічні парки.

      4) Біосферний заповідник це:

          А)ботанічний сад;

          Б) природоохоронні науково-дослідні установи з міжнародним  статусом;

          В) природоохоронними рекреаційними установами місцевого чи регіонального значення, що створюються з метою збереження в природному стані типових або унікальних природних комплексів та об'єктів,.

     5) Які природо заповідні об’єкти є національними природними парками

          А) Канівський, Поліський;

           Б) Дунайський, Асканія-Нова;

           В) Софіїіка, «Тростянець»

           Г) Шацький, «Синевир»

      6) Укажіть документ, що належить до нормативно-правових актів екологічного законодавства

А) Закон України  « Про фермерське господарство»

Б) Житловий кодекс України

В) Закон України «Про природо-заповідний фонд »

2. Перевірка знання учнями основних понять, причинно-наслідкових зв’язків і закономірностей; спроможності пояснювати їх суть, наводити переконливі аргументи, приклади.

       Дайте визначення поняття:

       7) Регіонально ландшафтні парки  – це                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

 

3. Перевірка досвіду застосування учнями знань на репродуктивному і продуктивному рівнях.

8) 11 грудня 2009 р. створено парк  з метою збереження, відтворення й ефективно  використовування природних комплексів та об’єктів, що мають особливу природоохоронну, оздоровчу, історико-культурну, наукову, освітню ї естетичну цінність.  Парк має географічні координати 50º пн.ш та 32º сх.д

Напишіть назву регіонального ландшафтного парку                                                                                                                                                                                     

4. Визначення рівня оволодіння учнями вмінь і навичок та їх застосування у стандартних і нестандартних умовах. Робота з картами, графічні завдання на контурних картах тощо. Контроль оволодіння алгоритмами виконаних практичних робіт.

9) За допомогою карти атласу зробіть необхідні розрахунки та заповніть пропуски в тексті. Напишіть назву регіонально ландшафтного парку, та опишіть коротко його.

       Із міста Полтава(координати:__________________________) виїхав автобус до міста Пирятина (координати:____________________)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

5. Творче застосування знань, вмінь і навичок з метою здобуття нових знань. Виконання завдань проблемного спрямування.

10) Порівняйте критерії виділення природних і біосферних заповідників

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

ІІІ. Підбивання підсумків роботи учнів.

Повідомлення правильних відповідей. Самооцінювання учнів.

ІV. Коментоване пояснення домашнього завдання.

V.  Підбивання підсумку уроку.

 

docx
Додано
4 серпня 2022
Переглядів
670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку