Unit 2. The Zoo
Урок 16 (1)
Підтема: В зоопарку
Мета: вивчення нових лексичних одиниць - a zebra, a monkey, a hippo, a parrot, a snake, a bear, a tiger, a crocodile; продовження формування комунікативних навичок, формування навичок монологічного та діалогічного мовлення за заданою ситуацією, розвиток критичного мислення.
Обладнання:підручник, картки, аудіо матеріал, додаткові матеріали, клей, кольоровий папір, ножиці.
Очікуваний результат уроку: в кінці уроку учні можуть назвати тварин англійською, що вивчалися на уроці, можуть запитати та відповісти по формі: Do you like…? - Yes, I do.\No, I don’t .
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting.
T.: Hello, my friends! Nice to see you again! How are you? (покажіть смайл happy and sad, та запитайте малечу: Are you happy or sad (angry)?)
Ps.: Hello! We're happy!
T.: Great! Let's sing a song "Hello!" together.
Співаємо пісню
Фонетична розминка
Скоромовка
The wise old own sat on an oak.
The more he heard the less he spoke.
Checking homework.
Warming up
Можна порахувати веселіше. Для цього згадайте правила цієї гри. Потрібно пригати на одній та на двох ногах. Отже, перший раз рахуємо від 1 до 10 та стрибаємо на правій нозі, рахуємо в зворотному напрямку та стрибаємо на правій нозі.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Vocabulary presentation
Розділіть клас на 8 команд. Кожній роздайте пазли (див. додаток). Учитель пояснює, що сьогодні у них урок-подорож до зоопарку. Але яких тварин вони побачать у ньому, їм потрібно скласти пазл та дізнатися:
Також кожна команда отримує набір літер, з яких потрібно скласти слово, на дошці слова записані теж, адже учням потрібно візуальна допомога.
Команди називають, кого вони склали. Учитель запитує:
- Do you like snakes?
- Yes, I do!\No, I don’t
Повторюємо усіх тварин. Переходимо до роботи з підручником на сторінці 18. Розглядаємо малюнок, називаємо тварин.
Слухаємо аудіо до уроку .
Робота в групах або в парах на закріплення форм запитань Do you like…? (див. додаток)
Учні беруть по картці та запитують один у одного:
- Do you like snakes?
- Yes, I do!\No, I don’t
Memory Game
Використовуємо великі картки (див. додаток). Розкладаємо картки на дошці, даємо учням час запам'ятати порядок. Ділимо на команди. Кожна команда отримує малий набір карток (див. додаток). Учитель забирає картки та просить розкласти картки у тому порядку, в якому вони були на дошці.
Або учитель показує картки по черзі, а після учні в командах сортують їх.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Homework.
Підведення підсумків уроку.