Урок: " Тиха зимова ніч. "

Про матеріал

Допоможе вчителю продовжувати знайомити дітей з кольором як засобом

виразності; вчитись підбирати кольорову гаму до певного настрою; використовувати контрасти для більш емоційного сприймання та виразності образу; розвивати мислення, творчу уяву, здатність до асоціації; формувати відчуття гармонії

Перегляд файлу

Урок № 2

Тема: Тиха зимова ніч

Мета: продовжувати знайомити дітей з кольором як засобом

виразності; вчитись підбирати кольорову гаму до певного настрою; використовувати контрасти для більш емоційного сприймання та виразності образу; розвивати мислення, творчу уяву, здатність до асоціації; формувати відчуття гармонії

Тип уроку: комбінований

Обладнання: конверти з кольорами різного характеру; репродукції картин І. Шишкіна "Зимова ніч", "На півночі дикій"; малюнки учнів

Хід уроку

  1.             Організаційний момент
  2.         Повідомлення теми і мети уроку
  3.      Мотивація

Евристична бесіда

 

Учитель. Заплющуємо очі і всі помовчимо. Що почули? Тишу...

А що ви більш любите - тишу чи галас? Чи є від тиші користь? В тиші народжуються найрозумніші думки. Який характер у тиші? (тихий, спокійний)

Чи завжди ідеально-тихо вдень чи ввечорі? Чому? Коли все ж таки тихіше? (ввечері, вночі)

Знайдіть кольорову смужку - тиша в класі. Що можна почути в цій тиші?

Знайдіть кольорову смужку - тиша в місті. Що можна почути? (шум машин, голоси людей)

Знайдіть кольорову смужку - тиша в лісі. Що ж чуємо в цій тиші? (скрипіння дерев, крики сови і т.д.)

IV Пояснення нового матеріалу

Ітак, в лісі починається тиша, коли на землю починаються литися сутінки? Ви повинні були поспостерігати над кольором неба ввечері, вночі. Вночі зимою, що темніше - небо чи земля? (земля, бо лежить сніг) Знайдемо на палітрі колір неба, землі по пам'яті. Зверніть увагу на репродукцію картини І. Шишкіна, може вона вам допоможе створити певний колір. Змішуємо подвійні кольори, "земляні" кольори з синім в різній кількості фарби та води, знаходимо потрібний. Один з цих кольорів має бути теплим, інший - холодним. Цей легкий контраст підсилює й активізує колір, робить їх яскравіше та багатше.

  •    Підбираємо колір дерев на передньому плані, на середньому, дальньому. Колір стовбурів слабшає на дальньому плані.
  •    Діти, як змінюється характер лісу вночі, ввечері, як саме? (темнішають предмети) Але місяць на небі світить і ніч оживає. Чи темніше стало в лісі? Місячне сяйво освітлює гілки дерев, хмари. На маленьких ялинках блищить сніг. Який характер кольору на гілках дерев? Що освітлює місяць? (контраст форм - великий, малий; великі дерева - маленька ялинка тощо)

І так починаємо створювати тиху зимову ніч.

V Практична робота

  1.    Композиційне розміщення предметів.
  2.    Кольорове рішення. Знаходимо великі площини.
  3.    Проробка переднього плану та деяких деталей.

VI Підсумок. Усне висловлювання

Про що вам на вушко зашепотіла тиша?

VII Оцінювання робіт.

docx
Додано
13 вересня 2018
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку