Урок " Тихий океан. Географічне положення. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна."

Про матеріал
Урок вивчення та засвоєння нового матеріалу з використанням прийомів формувального оцінювання
Перегляд файлу

Тема уроку: Тихий океан.

Географічне положення. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна.

Практична робота №12.

 Мета уроку: навчальна-вивчити історію дослідження Тихого океану, удосконалювати навики роботи учнів з географічною картою;

розвиваюча- формувати вміння описувати географічне положення океану та будову його дна;продовжити формувати вміння працювати з підручником та атласами;

виховна- виховувати в учнів інтерес до пізнання невідомого, любов до природи.

 

Обладнання: мультимедійна презентація, фізична карта світу, портрети дослідників Тихого океану, атласи, контури Тихого океану,

Хід уроку:

І. Організація учнів до уроку.

Ми починаємо вивчати новий розділ «Океани». Програмою на нього виділяється 5 уроків, Питання із даного розділу виносяться на ЗНО.

Урок буде складатися з декількох етапів під час . яких ви будете виконувати завдання які будуть оцінюватись в певну кількість балів загальна сума яких і буде Вашою оцінкою за урок. В цілому це буде 12 балів. Успіхів.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Випереджальне домашнє завдання повторити частини Світового океану.

  1. Прийом «Асоціативний куш» (2б).

Скласти схему з яких частин складається світовий  океан.(2хв)

Взаємоперевірка учнями.(1правильна відповідь- 0.5б)

  1. Географічний диктант (2б)

Дати відповідь на запитання.

1)

2)

3)

4)

Взаємоперевірка учнями.(1правильна відповідь- 0.5б) - оцінення

 

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

Бесіда Як ви зрозуміли ми будемо вивчати океани нашої планети?

З якого океану розпочнемо?

  1. Прийом «Най най …» (1б)

Перерахувати яка частка «Най…» притаманна для Тихого океану

Найбільший, найглибший.

Взаємоперевірка учнями.(1правильна відповідь- 0.5б) - оцінення

ІУ. Вивчення нового матеріалу.

Мандрівку хвилями Тихого океану почнемо  із загальних відомостей.

Географічне положення(самостійна робота з підручником – форзац 2 та атласом)

  1. Площа океану = 178,7 млн. км 2 .

Висновок: Т.о. – найбільший в світі.

Географічне положення

(самостійна робота з підручником – форзац 2 та атласом )

Діти самостійно характеризують географічне положення відповідно до плану.

Бесіда (корегування відповідей)

  1. Межі океану будуть проходити … ?

3. Скільки материків омиває Тихий океан?

4. Яку частину світу він не омиває?

5. Який материк Тихий океан не омиває?

6. Обриси берегової лінії: на заході …, на сході…, на півночі…, на півдні…(географічна номенклатура- моря, затоки, протоки, острови- відповідно до пр.р.12)

Таке географічне положення буде дуже впливати на його природу. 

Екскурс в історію дослідження Т.о. (самостійна работа з підручником ст.249) (мультимедійна презентація)

Наш корабель несеться хвилями Т.о. можливо перед нами небезпека… Нам необхідно знати будову дна.

 

(робота з підручником ст.251 мал.267)

 

Висновок: Отже Т.о.  найглибший: а) у ньому знаходиться Маріанський жолоб, б) середня глибина 4028 метрів (запис на дошці) в) Т.о. лежить у межах Тихоокеанської літосферної плити.

У. Закріплення вивченого матеріалу.

Щоб закріпити набуті знання сьогодні на уроці і додати балів до своїх оцінок я запрошую всіх в екстремальну пригоду: занурення батискафом на дно Маріанської западини. Хто із вас подолає тестові завдання 10 питань, той і дістанеться глибини 11022 метри. Отримає – 5б

Тести (5 балів). Використовується мультимедійна презентація.

Занурення до дна Маріанської западини.

 

1. Площа Тихого Океану:

А) 180 тис км2

Б) 178,7 тис км2

В) 178,7 млн. км2

 

2. Назву «Тихий» океанові дав:

А) Геродот

Б) Магеллан

В) Колумб

 

3. Екватор перетинає Тихий океан

А) У північній частині

Б) по середині

В) у південній частині

 

4. Найбільше море Тихого океану:

А) Японське

Б) Берінгове

В) Чорне

 

5. Тихий океан не омиває:

А) Африку

Б) Південну Америку

В) Антарктиду

 

6. Найбільша западина Тихого океану:

А) Алеутський жолоб

Б) Філіппінський жолоб

В) Маріанський жолоб

 

7. Маріанський жолоб був виявлений радянським судном «Вітязь» у:

А) 1956р

Б) 1957р

В) 1975р

 

8. Серединно-океанічний хребет Тихого океану поділяють на дві частини. Південнотихоокеанське та східнотихоокеанське підняття.Загальна довжина двох частин приблизно дорівнює:

А) 11022 м

Б) 11500 м

В) 11500 км

 

9. Тихий океан вивчав наш співвітчизник:

А) С. О. Макаров

Б) М. В. Лазарєв

В) В. Ю. Пестушко

 

10. Першим серед європейців досяг берегів Тихого океану:

А) Ф. Магеллан

Б) Васко Нуньєс де Бальбоа

В) Васко да Гама

 

 

 

 

 

Взаємоперевірка учнями.(1правильна відповідь- 0.5б) - оцінення

Учні підсумовують загальну кількість балів отриманих за урок. Виставляють оцінки.

УІ Рефлексія

Отримання додаткових 2 бали.

Перерахувати інформацію яку учень запам’ятав на уроці про Тихий океан. (географічні обєкти , визначення, прізвища та ін.)

Прийом «Гронування»-(2б)

Перевірка вчителем. Додає отриманий бал до загальної оцінки за урок.

Виставляю оцінки до журналу

УІІ. Домашнє завдання:

§ 57, виконати пр.р.12(1,2) вивчити географічну номенклатуру

 

1

 

doc
До підручника
Географія 7 клас (Чернов Б.О., Стадник О.Г., Миколів І.М.)
Додано
7 листопада
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку