Урок " Типізація країн світу за рівнем економічного розвтку "

Про матеріал
Урок "Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку." має мету розширити і поглибити знання учнів за темою « Світове господарство» Форма проведення: захист інформаційних міні-проектів.
Перегляд файлу

Тема : Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку.

Мета: розширити і поглибити знання учнів за темою « Світове господарство»

Форма проведення: захист інформаційних міні-проектів.

Зміст уроку:

Учні об’єднуються у  групи для виконання міні- проектів.

Групи учнів:

1.Представники ЄС.

2.Делегація від постсоціаластичних країн.

3. Представники ООН.

4.Китайська делегація.

5.Делегаці від НІК.

Кожна група отримує інструкцію для проведення досліжень типології країн світу за рівнем економічного розвитку. В ході роботи діти опрацьовують матеріал підручника стор. 30-49( підручник С.Г КберникР.Р. Коваленко «Географія 9 клас»), знаходять відповіді на спільне ключове та тематичні питання.

Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи  на місце країни у запропонованій класифікації?

Тематичні питання:

 1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?

2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?

Групи учнів:

1.Представники ЄС-міні- проект: «Високорозвинуті країни світу».

2.Делегація від постсоціаластичних країн – «Країни перехідної економіки»

3. Представники ООН -міні- проект «Найменш розвинуті країни»

4.Китайська делегація–міні-проект «Країни планової економіки»

5.Делегаці від НІК – міні- проект «Країни, що розвиваються»

Захист міні- проектів.

Спільний висновок: прийом «5 речень»

Домашнє завдання: опрацювати параграфи 6,7, скласти питання до інших груп.

Міні- проект: «Країни планової економіки».

Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи  на місце країни у запропонованій класифікації?

Тематичні питання:

 1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?

2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?

Змістові питання:

  1. Які країни увійшли до даного типу? Показати їх на карті.
  2. Який рівень ВВП та ІЛР вони мають?
  3. На якому етапі розвитку знаходяться економічні системи цих країн?
  4. До якого складника світового господарства можна віднести цей тип країн?
  5. Чому Китай не відносять до високорозвинутих країн?

 

Результати роботи оформити у вигляді таблиці, схеми або презентації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міні- проект: «Високорозвинуті країни світу».

Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи  на місце країни у запропонованій класифікації?

Тематичні питання:

 1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?

2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?

Змістові питання:

  1. Які країни увійшли до даного типу?Чи поділяється він на підтипи?

 Показати їх на карті.

2. Який рівень ВВП та ІЛР вони мають?

3.На якому етапі розвитку знаходяться економічні системи цих країн?

  1. До якого складника світового господарства можна віднести цей тип країн?
  2. Чи мають економічні проблеми ці країни?

 

Результати роботи оформити у вигляді таблиці, схеми або презентації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міні- проект: «Країни, що розвиваються».

Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи  на місце країни у запропонованій класифікації?

Тематичні питання:

 1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?

2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?

Змістові питання:

  1. Які країни увійшли до даного типу?Чи поділяється він на підтипи?

 Показати їх на карті.

2. Який рівень ВВП та ІЛР вони мають?

3.На якому етапі розвитку знаходяться економічні системи цих країн?

  1. До якого складника світового господарства можна віднести цей тип країн?
  2. Чому НІК за типізацією ООН та МВФ відносять до різних типів країн?

 

Результати роботи оформити у вигляді таблиці, схеми або презентації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міні- проект: «Найменш розвинуті країни».

Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи  на місце країни у запропонованій класифікації?

Тематичні питання:

 1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?

2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?

Змістові питання:

  1. Які країни увійшли до даного типу? Показати їх на карті.
  2. Який рівень ВВП та ІЛР вони мають?
  3. На якому етапі розвитку знаходяться економічні системи цих країн?
  4. До якого складника світового господарства можна віднести цей тип країн?
  5. Причини низького економічного розвитку цих країн?

 

Результати роботи оформити у вигляді таблиці, схеми або

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міні- проект: «Країни перехідної економіки».

Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи  на місце країни у запропонованій класифікації?

Тематичні питання:

 1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?

2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?

Змістові питання:

  1. Які країни увійшли до даного типу? Показати їх на карті.
  2. Який рівень ВВП та ІЛР вони мають?
  3. На якому етапі розвитку знаходяться економічні системи цих країн?
  4. До якого складника світового господарства можна віднести цей тип країн?
  5. Чи вплинув соціалістичний період історії на економіку цих держав?

 

Результати роботи оформити у вигляді таблиці, схеми або презентації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Географія 9 клас (Кобернік С. Г.,Коваленко Р. Р.)
Додано
26 жовтня 2023
Переглядів
558
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку