Тема : Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку.
Мета: розширити і поглибити знання учнів за темою « Світове господарство»
Форма проведення: захист інформаційних міні-проектів.
Зміст уроку:
Учні об’єднуються у групи для виконання міні- проектів.
Групи учнів:
1.Представники ЄС.
2.Делегація від постсоціаластичних країн.
3. Представники ООН.
4.Китайська делегація.
5.Делегаці від НІК.
Кожна група отримує інструкцію для проведення досліжень типології країн світу за рівнем економічного розвитку. В ході роботи діти опрацьовують матеріал підручника стор. 30-49( підручник С.Г КберникР.Р. Коваленко «Географія 9 клас»), знаходять відповіді на спільне ключове та тематичні питання.
Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи на місце країни у запропонованій класифікації?
Тематичні питання:
1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?
2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?
Групи учнів:
1.Представники ЄС-міні- проект: «Високорозвинуті країни світу».
2.Делегація від постсоціаластичних країн – «Країни перехідної економіки»
3. Представники ООН -міні- проект «Найменш розвинуті країни»
4.Китайська делегація–міні-проект «Країни планової економіки»
5.Делегаці від НІК – міні- проект «Країни, що розвиваються»
Захист міні- проектів.
Спільний висновок: прийом «5 речень»
Домашнє завдання: опрацювати параграфи 6,7, скласти питання до інших груп.
Міні- проект: «Країни планової економіки».
Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи на місце країни у запропонованій класифікації?
Тематичні питання:
1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?
2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?
Змістові питання:
Результати роботи оформити у вигляді таблиці, схеми або презентації.
Міні- проект: «Високорозвинуті країни світу».
Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи на місце країни у запропонованій класифікації?
Тематичні питання:
1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?
2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?
Змістові питання:
Показати їх на карті.
2. Який рівень ВВП та ІЛР вони мають?
3.На якому етапі розвитку знаходяться економічні системи цих країн?
Результати роботи оформити у вигляді таблиці, схеми або презентації.
Міні- проект: «Країни, що розвиваються».
Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи на місце країни у запропонованій класифікації?
Тематичні питання:
1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?
2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?
Змістові питання:
Показати їх на карті.
2. Який рівень ВВП та ІЛР вони мають?
3.На якому етапі розвитку знаходяться економічні системи цих країн?
Результати роботи оформити у вигляді таблиці, схеми або презентації.
Міні- проект: «Найменш розвинуті країни».
Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи на місце країни у запропонованій класифікації?
Тематичні питання:
1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?
2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?
Змістові питання:
Результати роботи оформити у вигляді таблиці, схеми або
Міні- проект: «Країни перехідної економіки».
Ключове питання: Чи впливають етапи розвитку економіки країн та їх економічні системи на місце країни у запропонованій класифікації?
Тематичні питання:
1.Яке значення мають різні типи країн у світовому господарстві?
2. Яке значення має типізація країн за рівнем економічного розвитку?
Змістові питання:
Результати роботи оформити у вигляді таблиці, схеми або презентації.