Мета:
узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички учнів щодо означення, властивостей арифметичного квадратного кореня з числа, систематизувати навички виконання тотожних перетворень виразів, що містять квадратні корені;
сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів;
повторити та систематизувати знання учнів про життя і творчість видатного синаУкраїни – Тараса Григоровича Шевченка;
виховувати в учнів почуття патріотизму, любов і повагу до творчої спадщини Кобзаря.
Тип уроку: інтегрований урок математики та української літератури.
Т.Г. Шевченко
1.Народився Шевченко _________ _____ року, недалеко від Канева, в селі Моринцях, що на Черкащині.
2.Тарас Григорович як художник займає одне з найпочесніших місць в українському образотворчому мистецтві. Він прекрасно володів всіма відомими тоді засобами графічного зображення. Його перший малюнок з’являється у _______ році, коли йому було всього ____ років.
3. Т.Г. Шевченку було ____ років, коли вийшла його перша збірка поезії «__________» у _______ році. У першому виданні містилося лише 8 робіт, а вірш «Думи мої, думи мої, лихо мені з вами» став своєрідним епіграфом і видання, і всієї творчості Шевченка. Після того, як вийшла збірка поета почали називати Кобзарем.
4.Тарас Шевченко із ___ років життя
____ років був на засланні,
____ років — кріпаком,
і лише __ років — на волі.
5.Свій знаменитий «____________» Тарас Шевченко написав 25 грудня 1845 р. в м. Переяславі під час важкої хвороби.Помер Шевченко ___березня______ року у Петербурзі – на чужині, де і був похований. Друзі перевезли його тіло і поховали на Чернечій горі у Каневі.
2. Спростити вирази
1)
2)
3)
4)
3. Обчислити вирази
4.Парна робота 1)Обчисліть:
2)Розв’язати рівняння:
3)Знайти значення виразу:
Завдання гри «Хто швидше?»
7. Яке натуральне число знаходиться між числами
|
|