Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 11 по 20 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 21 серпня.

Урок "Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. Життєвий та творчий шлях Т.Г. Шевченка"

Про матеріал

Мета:

 узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички учнів щодо означення, властивостей арифметичного квадратного кореня з числа, систематизувати навички виконання тотожних перетворень виразів, що містять квадратні корені;

 сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів;

 повторити та систематизувати знання учнів про життя і творчість видатного синаУкраїни – Тараса Григоровича Шевченка;

 виховувати в учнів почуття патріотизму, любов і повагу до творчої спадщини Кобзаря.

Тип уроку: інтегрований урок математики та української літератури.

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Девіз уроку: Думаємо колективно, Працюємо оперативно. Сперечаємося доказово – Це для всіх обов’язково!

Номер слайду 3

Тотожні перетворення виразів,які містять квадратні корені

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Математика настільки Серйозний предмет, Що не треба. Пропускати можливість. Зробити його цікавим. Блез паскаль

Номер слайду 6

8 3 5 1 4 7 2 6 17 А Р И Ф М Е Т И Ч Н И ЙР А Д И К А Л Д Е К А Р ТВ І Д ’ Є М Н О Г ОП І Д К О Р Е Н Е В И ЙР А Ц І О Н А Л Ь Н ІІ Р Р А Ц І О Н А Л Ь Н ІБ І Л Ь Ш Е

Номер слайду 7

Номер слайду 8

9. 0 3. 1 8 1 4

Номер слайду 9

9.03.1814

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Спростити вирази1)𝟗+𝟒𝟐= ;2)𝟒−𝟐√𝟑=;3)(𝟐+√𝟐)𝟐−𝟒𝟐= ;4)𝟑𝟐−𝟓𝟎+𝟐= . 

Номер слайду 12

Погруддя жінки. Портрет французької акторки Адрієни Лекуврер.1830 р.

Номер слайду 13

Обчислити вирази2100+36= ; 2)100+(13+11 )*( 11−13 ) = . . 268

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Акровірш «Тарас»Т — А — Р— А —С —

Номер слайду 17

МАТЕМАТИЧНИЙФОКУСПіднесення до квадрату чисел, які закінчуються цифрою 5 𝟖𝟓𝟐=𝟕𝟐𝟐𝟓 8*(8+1)=72 і дописуємо 25

Номер слайду 18

10241) Розв’язати рівняння: 2) Знайти значення виразу: Обчислити: Обчислити: ПАРНА РОБОТА1347

Номер слайду 19

АВЗІОПТГра «Хто швидше?»{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}ЗАПОВІТ

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

В якому з випадкiв правильно виконано дiю? б) в) г) а) Пiдсумки уроку

Номер слайду 23

Номер слайду 24

05.03.2016http://aida.ucoz.ru24

Перегляд файлу

http://shotivkaschool.ucoz.ua/shevchenko.jpgТ.Г. Шевченко

1.Народився Шевченко _________ _____ року, недалеко від Канева, в селі Моринцях, що на Черкащині.

2.Тарас Григорович  як художник займає одне з найпочесніших місць в українському образотворчому мистецтві. Він прекрасно володів всіма відомими тоді засобами графічного зображення. Його перший малюнок з’являється у _______ році, коли йому було всього ____ років.

3. Т.Г. Шевченку було ____ років, коли вийшла його перша збірка поезії «__________»   у  _______ році. У першому виданні містилося лише 8 робіт, а вірш «Думи мої, думи мої, лихо мені з вами» став своєрідним епіграфом і видання, і всієї творчості Шевченка. Після того, як вийшла збірка поета почали називати Кобзарем.

4.Тарас Шевченко із ___  років життя

____ років був на засланні,

____ років — кріпаком,

 і лише  __ років — на волі.

5.Свій знаменитий     «____________» Тарас Шевченко написав 25 грудня 1845 р. в м. Переяславі під час важкої хвороби.Помер Шевченко ___березня______  року у Петербурзі – на чужині, де і був похований. Друзі перевезли його тіло і поховали на Чернечій горі у Каневі.

 

2. Спростити вирази

1)  (4 б)

2)  (4 б)

3)  (3 б)

4)     (2 б)

 

       3. Обчислити вирази

  1.                        =    (2 б)
  2.                      )( (3б)

 

       4.Парна робота

     1)Обчисліть:

    (3б)                                                            

     2)Розв’язати рівняння:

               (3 б)

3)Знайти значення виразу:

   (2 б)

  1.                    Обчислити:

                 (2 б)

 

 

Завдання гри «Хто швидше?»

  1.               Яка рівність є правильною?

А

Б

В

Г

= 6

= -6

= 8

= 3

  1.               Обчисліть: .

А

Б

В

Г

0,15

0,06

0,6

0,0015

  1.               Знайдіть значення виразу .

Є

Ж

З

И

36

54

108

18

  1.               Укажіть усі значення змінної х, при яких вираз має зміст.

І

Ї

Й

К

х ≤ 0

х < 0

х = 0

х >0

  1.               Розв'яжіть рівняння .

Л

М

Н

О

5

1

-3

3

 

  1.               Розв’яжіть рівняння х2 +5=30

П

Р

С

5;-5

5

-5

7.      Яке натуральне число знаходиться між числами  і ?

Т

У

Ф

Х

8

9

-7

таких чисел немає

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
15 січня
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку