Урок " Травлення у шлунку"

Про матеріал
Розробка уроку "Травлення у шлунку "з теми "Травлення". Біологія 8 клас. Автор розробки Паламарчук Ольга Миколаївна
Перегляд файлу

 

Біологія 8 клас

Тема: Травлення в шлунку

Мета:

з’ясувати особливості будови  шлунка;  

ознайомитися з процесами травлення у шлунку та характером дії ферментів;

пропагувати відповідальне ставлення до власного здоров’я та вміння прогнозувати наслідки неправильного харчування.

Тип уроку:  комбінований

Методи і методичні прийоми:

1.Інформаційно- рецептивний:

а) словесний;

б) наочний;

2. Репродуктивний.

3.Проблемно-пошуковий.

4.Візуальний.

5.Релаксопедичний.

Основні терміни та поняття: шлунковий сік, пепсин, ліпаза, гастрин.

Обладнання та матеріали: малюнки у підручнику, таблиці, ІКТ.

                                Хід уроку

Ⅰ. Організаційний етап.

Ⅱ. Актуалізація опорних знань.

Мозковий штурм:

1.Які процеси відбуваються з їжею у ротовій порожнині?

2.Яка роль зубів?

3.Які ферменти виділяються слинними залозами?

4. Де розташовані смакові рецептори?

5.Які органічні речовини розщеплюються у ротовій порожнині?

 

      Ⅲ. Мотивація пізнавальної діяльності учнів: Їжа є будівельним матеріалом та джерелом енергії. Як же складні речовини перетворюються на енергію та будматеріали?

Ⅳ. Вивчення нового матеріалу

(Використання ІКТ, перегляд відео з наступним обговоренням та заповненням таблиці.  Інформацію про кишечник заповнюємо на наступному уроці.)  

 

Відділ травної системи

 

Особливості будови

 

Ферменти,що синтезуються

 

Процеси,що відбуваються

 

Шлунок

 

 

 

 

Тонкий кишечник

 

 

 

 

Товстий кишечник

 

 

 

 

По закінченні роботи з таблицею, робота з підручником. Запис ключових термінів.

Ⅳ. Узагальнення та систематизація знань.

Методичний прийом «Точка зору»

1.Який склад шлункового соку?

2.Які залози є у шлунку?

3.Яка роль хлоридної кислоти?

4.Чим шлунковий сік відрізняється від слини?

5. Чому шлунок сам  себе не перетравлює?

6. Яку реакцію має шлунковий сік?

7. Чому виникає печія?

 

Ⅴ. Рефлексія:

Мені на уроці сподобалося…..

Я зрозумів, що……

Мені не зрозуміло …..

Я дізнався …..

Я пам’ятатиму, що…..

 

 

 

Ⅵ. Підведення підсумків уроку.

Ⅶ. Домашнє завдання: опрацювати матеріал п.9  стор. 46-48.

Випереджувальне навчання: підготувати інформацію про печінку та підшлункову залозу, їх роль у процесах травлення.

 

docx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
20 січня
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку