Урок-тренінг "Цінність і неповторність життя людини" для учнів 5 класів

Про матеріал

Урок організований у вигляді тренінгу, який має на меті не лише навчити учнів відповідній темі, а й дасть можливість познайомитися з учнями. Вправи різної форми та за різними методами передбачають детальну підготовку вчителя до проведення даного типу уроку.

Перегляд файлу

Урок-тренінг №1. Цінність і неповторність життя людини

Мета: познайомитися з учнями, продемонструвати підручник і зошит, за якими вони навчатимуться у 5-му класі, ознайомити з методами роботи на тренінгу, розробити правила групи, виявити очікування учасників, створити дружню атмосферу для відпрацювання навичок комунікації і групової роботи.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні вміти:

  •   назвати щонайменше три правила поведінки на тренінгу і пояснити, для чого вони потрібні;
  •   назвати принаймні два приклади небезпечної і безпечної поведінки, а також тієї, яка корисна і шкідлива для здоров'я;
  •   продемонструвати позитивне спілкування, активність і роботу в команді.

Обладнання і матеріали

  •   аркуші паперу формату А2 і АЗ;
  •   олівці, фломастери, маркери;
  •   журнали і газети з ілюстраціями;
  •   ножиці, скотч, клей;
  •   бейджики або клаптики паперу з безпечними шпильками.

Що підготувати заздалегідь

  •   заготовки для правил роботи на тренінгу та очікувань учасників;
  •   вирізки (малюнки й фотографії) з журналів і газет про безпечні й небезпечні ситуації та поведінку, що корисна для здоров'я, і таку, що шкодить йому.

Домашнє завдання: «Правила моєї групи».

Зміст тренінгу

1) Учнів сідають в коло, вітаються (2 хв).

2) Вправа «Знайомство»: «Хто я?» (5 хв). Найбільше підходить для першого знайомства, сприяє створенню доброзичливої атмосфери і зацікавленості.

На аркушах паперу (формату А4 або А5) проставте цифри від 1 до 5 і п'ять разів дайте відповіді на запитання «Хто я?». Використайте риси характеру, почуття, інтереси. Наприклад: «1. Я веселий; 2. Я люблю читати...». Після цього пришпильте аркуші паперу собі на груди і починайте ходити і читати написане в інших.

3) Кожен отримав бейджики (або папірці і безпечні шпильки). Записуємо на них свої імена і прикріпляємо їх до одягу (3 хв).

4) Правила групи (10 хв). Розробіть правила роботи групи. Оформляємо їх на аркуші паперу. Розберемо значення кожного правила.

5) Робота в групах (10 хв). Об'єднуємося у дві групи (гра «Струмочок»). Оформіть колажі з журнальних вирізок:

- перша група оформлює плакат «безпечно-небезпечно»;

- друга група «корисно-некорисно».

6) Презентація (5 хв). Зверніть увагу, ми будемо працювати за підручником «Основи здоров'я».

7) Вправа «Очікування» (5 хв). Дайте відповідь на питання, що ж ви очікуєте від наступних тренінгів (буде цікаво, дізнаємося щось важливе).

Чергові, роздайте клейкі папірці вирізані у формі зерняток. Ви можете написати одне своє побажання. Так ми оформимо плакат «Наші очікування», «посадемо» зерна в ґрунт.

8) Зворотний зв'язок (3 хв). По черзі продовжуємо фразу: «На цьому тренінгу я...»

9) Прощання. Вправа «Подякувати сусідові» (2 хв).

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Приз Вікторія
Додано
2 грудня 2018
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку