Урок-тренінг "Хоч не дикі, але небезпечні!"

Про матеріал
Мета уроку - формувати уявлення про домашніх тварин; закріпити знання про їхнє значення для людини; розкривати моральну, пізнавальну й практичну цінність домашніх улюбленців; знайомити з життям і повадками домашніх тварин; розвивати навички спостереження й догляду за ними; виховувати відповідальність за них.
Перегляд файлу

Урок – тренінг з основ здоров’я

                 Тема: Не дикі, але небезпечні

Мета:  - ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки у спілкуванні із свійськими тваринами;

- формувати відповідальне відношення до особистої безпеки;

- розвивати у молодших школярів санітарно – гігієнічні навики;

- виховувати доброзичливе ставлення  до тварин.

 

Хід тренінгу

Вступна частина

  1. Привітання. Вправа «Подаруй посмішку»

   -Давайте візьмемось за руки, посміхнемось і передамо тепло своїх долонь один одному.

(Сідають на стільчики)

  1. Правила

- Сьогодні наш урок з основ здоров’я ми проведемо у формі тренінгу. Давайте згадаємо правила.

( Правила вивісити на дошку)

3. Знайомство

   - До сьогоднішнього уроку ми всі готувались. Ви отримали завдання намалювати свого домашнього улюбленця. Давайте познайомимось. Виконаємо вправу знайомство.

Я… у мене є …. Це чудово!

  1. Очікування

 - Діти, це чудово, що у вас є менші друзі домашні тварини, але потрібно знати правила поведінки з ними, щоб спілкування з тваринами не нашкодило вашому здоров’ю.

     І тому тема нашого тренінгу  «Не дикі, але небезпечні», на якому ми дізнаємося як поводити себе при зустрічі із свійськими тваринами.

    А що ще ви би хотіли дізнатися? Будь ласка, прикріпіть свої стікери внизу нашого подвір’я та скажіть, що ви очікуєте від сьогоднішнього тренінгу.

« Я хочу дізнатися….»

 

Основна частина

  1. Міні – лекція

- Відповіді на ці питання ви отримаєте якщо будете уважними на нашому тренінгу. Прослухайте міні - лекцію. Увага на екран.

(Презентація.)

   -Як зробити, щоб такого не виникло. Може вони нам не потрібні зовсім. От, наприклад, героїня мультфільму «Троє із Простоквашино» вважає, що тварини нам не потрібні. Прогляньте уривок із мультфільму і скажіть погоджуєтесь ви з героїнею чи ні?

  1. Уривок з мультфільму «Троє із Простоквашино».
  2. Дебати
  • Так потрібні нам тварини, чи ні? Давайте проведемо з вами дебати.

Я пропоную назвати все позитивне, ( смайлик) що дають нам тварини і все негативне (смайлик).

Спілкування, гарний настрій, одяг, продукти харчування, лікування, хвороби, інфекції, укуси, травми, страх.

 

    - Сперечатися на цю тему можна довго. Тварини нам дають позитив, але є і негатив. Та якщо дотримуватися правил безпечного спілкування з ними то вони стануть нашими друзями.

  1. Руханка

- А зараз я пропоную вам відпочити. Виконаємо руханку «Ліліпути та велетні». Якщо відповідь так – ми велетні, якщо ні – ліліпути (присіли).

- У мене є котик.

-У мене є собака.

-У мене є корова.

-Я бачив коня.

-У мене є кінь.

-Я піклуюся про домашніх улюбленців.

-Я катався верхи на коні.

-Я мию руки після спілкування з тваринами.

5. Робота в групах

   - Об’єднаємось в групи за допомогою лічилки: (м’яв, гав, му, ой).

Пропоную вам попрацювати в групах з підручником.

  • Група «м’яв» складе нам пам’ятку спілкування з котами.
  • Група «гав» розроблять правила поводження з собаками.
  • Група «му» складуть правила поводження з коровами, кіньми та козами.
  • 4 група, «ой», розкажуть нам про правила надання першої медичної допомоги постраждалим від тварин.

    - Прочитайте матеріал підручника. Що треба пам’ятати при спілкуванні з тваринами і яких правил треба дотримуватися, щоб не постраждати від них. Після чого вам необхідно вставити в речення пропущені слова, з отриманих речень складіть текст для стенду «Пам’ятай та виконуй».

(Роздати завдання)

    На це вам 5 хвилин, тож слідкуйте за часом.

(магнітофон)

(Повісити малюнки)

-Закінчили. Повертаємося у наше коло. Тож послухаємо звітування кожної групи.

 

Заключна частина

  1. Тестування

- Тепер ми знаємо правила поводження із свійськими тваринами. Давайте це перевіримо. Проведемо тестування.

(Роздати листочки та ручки)

  • Увага на екран.
  • Передайте свої листочки тому, хто сидить справа. Перевіримо.
  • Поверніть листочки. Порахуйте скільки правильних відповідей.
  • Це буде ваша оцінка за урок.

 

  1. Зворотній зв’язок

- Сьогодні ми гарно працювали, створили стенд, склали правила безпечного спілкування з тваринами, дізналися як надати першу медичну допомогу потерпілому, і якщо ваші очікування здійснились розмістить свою тваринку на нашому подвір’ї. Виконаємо вправу «Закінчи речення».

« Я дізнався що…»

 

  1. Домашнє завдання

На наступний урок вам потрібно приготувати розповідь про зустріч з незнайомою твариною. «Одного разу я зустрів…»

 

  1. Прощання

   Давайте встанемо, візьмемось за руки і промовимо такі слова «Тварини – наші друзі».

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку