Урок-тренінг "Корисна їжа - наше здоров'я"

Про матеріал
Урок-тренінг «Корисна їжа - наше здоров’я» формує в учнів поняття про корисну їжу; вдосконалює вміння працювати в групах; сприяє активному усвідомленню необхідності берегти здоров’я; виховує почуття відповідальності за збереження здоров’я та культуру харчування.
Перегляд файлу

 

 

Урок-тренінг «Корисна їжа -  наше здоров’я». 2 клас.

Мета:

  •      сформувати в учнів поняття про корисну їжу;
  •      вдосконалити вміння працювати в групах;
  •      сприяти активному усвідомленню необхідності берегти здоров’я;
  •      виховувати почуття відповідальності за збереження здоров’я та культуру харчування.

Очікувані результати                     

Наприкінці уроку учні:

  •      доводять ,що харчування буває корисним та шкідливим;
  •      знають принципи харчування;
  •      демонструють сценки,майстер-клас.

Обладнання і матеріали :

  •      класна дошка,папір,фломастери;
  •      комп’ютер,мультимедійний проектор;
  •      гарбуз, каша;
  •      інгредієнти  для приготування венігрету;
  •      костюми для сценок, маски.

Вітаміни А, В, С, Е, Д —

Кожен їх кругом знайде.

В рибі, яйцях, фруктах, дині,

В моркві, полуниці, сливі.

Всі вітаміни смачненькі –

І солодкі, і кисленькі.

Їжте, діти, їх охоче,

Кожен, хто коли захоче.

Щоб були ви здоровенькі

І красиві, й рум’яненькі,

Щоб росли міцними й дужими,

До хвороб були байдужими.

Стартові завдання

1.Знайомство. Оригінальне привітання: вправа «Якби я був їжею,то був би….» . Учні пояснюють свою відповідь.

2.Очікування. Роздати учням  стікери. Напишіть, що ви очікуєте від уроку. Прикріпіть до яблуньки.

Мозковий штурм. Використовуючи правило піднесеної руки,скажіть:

а) для чого потрібно їсти;

б)назвіть одне блюдо,що вам подобається і одне,що не подобається;

Робота в групах.

Слово вчителя: «Як ви знаєте, поживні речовини складаються з білків, жирів, вуглеводів, вітамінів і мінеральних речовин. Зараз ви об’єднаєтесь у 4 групи і зробите повідомлення про ці поживні речовини. (  Кожна група доводить свою думку).

 Руханка «Вітамінка» за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=7tW5LzugrbQ

Перегляд відео «12 фактів про їжу»

 (https://www.youtube.com/watch?v=BZdZOiLSCA0)

Гра  «Майстер - шеф».

Слово учителя: «Ви знаєте, що принципами раціонального харчування є помірність, різноманітність і збалансованість.

Інсценізація вірша.

Майстер – клас. Приготування корисної страви « Венігрет».

 Гра» У супермаркеті».

 Слово вчителя: «Використовуючи правило піднятої руки, покажіть, хто  з вас  час  від часу купує хот-доги, чіпси, сухарики, колу, пепсі, фанту.

 Пропоную вам віправитися до «супермаркету»  і обрати продукти, які вважаєте для себе  смачними і корисними.

(Діти «купують» і аргументують свої покупки) 

Слово вчителя: тож давайте подумаємо, де росте джерело вітамінів?

Хто головний на городі? (Гарбуз)

Сценка «Гарбуз – господар на городі» 

(Дегустація гарбузової каші)

Підсумкове завдання (закріпити набуті знання)

 Зробимо висновки:

  1. Здорове харчування – основа здорового розвитку людини.
  2. Використання необхідної кількості споживних речовин благотворно впливає на наше здоров’я.

Слово вчителя: «Підводячи підсумки нашого уроку, звернемося до нашого дерева із яблуками. Перевіримо, чи  виправдалися наші очікування. Якщо так, то  стікери забираєте, якщо ні – залишаєте.

Наша яблунька красива, бо очікування від уроку здійснилися.

Сьогодні, 20травня - день вишиванки. Вишиванка - символ здоров’я і довголіття.

Вправа «Я бажаю тобі…»(Діти  стають у коло.)

  •          Всі ви у вишиванках, покладіть руку на плече товариша і скажіть «Я бажаю тобі…»

                                

 

 

docx
Додано
20 серпня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку