Урок-тренінг «Корисна їжа - наше здоров’я». 2 клас.
Мета:
Очікувані результати
Наприкінці уроку учні:
Обладнання і матеріали :
Вітаміни А, В, С, Е, Д —
Кожен їх кругом знайде.
В рибі, яйцях, фруктах, дині,
В моркві, полуниці, сливі.
Всі вітаміни смачненькі –
І солодкі, і кисленькі.
Їжте, діти, їх охоче,
Кожен, хто коли захоче.
Щоб були ви здоровенькі
І красиві, й рум’яненькі,
Щоб росли міцними й дужими,
До хвороб були байдужими.
Стартові завдання
1.Знайомство. Оригінальне привітання: вправа «Якби я був їжею,то був би….» . Учні пояснюють свою відповідь.
2.Очікування. Роздати учням стікери. Напишіть, що ви очікуєте від уроку. Прикріпіть до яблуньки.
Мозковий штурм. Використовуючи правило піднесеної руки,скажіть:
а) для чого потрібно їсти;
б)назвіть одне блюдо,що вам подобається і одне,що не подобається;
Робота в групах.
Слово вчителя: «Як ви знаєте, поживні речовини складаються з білків, жирів, вуглеводів, вітамінів і мінеральних речовин. Зараз ви об’єднаєтесь у 4 групи і зробите повідомлення про ці поживні речовини. ( Кожна група доводить свою думку).
Руханка «Вітамінка» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7tW5LzugrbQ
Перегляд відео «12 фактів про їжу»
(https://www.youtube.com/watch?v=BZdZOiLSCA0)
Гра «Майстер - шеф».
Слово учителя: «Ви знаєте, що принципами раціонального харчування є помірність, різноманітність і збалансованість.
Інсценізація вірша.
Майстер – клас. Приготування корисної страви « Венігрет».
Гра» У супермаркеті».
Слово вчителя: «Використовуючи правило піднятої руки, покажіть, хто з вас час від часу купує хот-доги, чіпси, сухарики, колу, пепсі, фанту.
Пропоную вам віправитися до «супермаркету» і обрати продукти, які вважаєте для себе смачними і корисними.
(Діти «купують» і аргументують свої покупки)
Слово вчителя: тож давайте подумаємо, де росте джерело вітамінів?
Хто головний на городі? (Гарбуз)
Сценка «Гарбуз – господар на городі»
(Дегустація гарбузової каші)
Підсумкове завдання (закріпити набуті знання)
Зробимо висновки:
Слово вчителя: «Підводячи підсумки нашого уроку, звернемося до нашого дерева із яблуками. Перевіримо, чи виправдалися наші очікування. Якщо так, то стікери забираєте, якщо ні – залишаєте.
Наша яблунька красива, бо очікування від уроку здійснилися.
Сьогодні, 20травня - день вишиванки. Вишиванка - символ здоров’я і довголіття.
Вправа «Я бажаю тобі…»(Діти стають у коло.)