Урок-тренінг "Світ захоплень".

Про матеріал
Довести, як захоплення дітей впливають на їх здоров`я, емоційний стан; формують уміння контролю власних емоцій.
Перегляд файлу

Урок – тренінг з фізичної культури для учнів 1 класу

Вчитель: Гаврилова Ірина Михайлівна

Тема: Світ захоплень.

Мета: довести, як захоплення дітей впливають на їх здоров`я, емоційний стан; 

формують уміння контролю власних емоцій;

розвивати бажання відпочивати активно;

виховувати бажання бути здоровим.

Обладнання і матеріали:

  • аркуші паперу;
  • кольорові олівці або фломастери.

 

Хід тренінгу

І. Вступна частина.

1. Привітання.

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день вчорашній.

І до сонця потягніться.

В різні боки нахиліться.

Веретеном покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте.

І за парти тихо сядьте.

 

2.Вітання-знайомство

Хто здоровий, той сміється,

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини,

Це ж чудово для людини.

  • Посміхніться один одному, щоб нам було приємніше спілкуватися.
  1.     Повторення правил хорошого настрою

Продовж фразу: ”У мене хороший настрій, коли…”

  1.     Намалюй свій настрій до уроку.

 

ІІ. Основна частина

  1. Мозковий штурм
  • Чи завжди ми маємо хороший настрій?
  • Як ми себе почуваємо, коли настрій хороший? А коли поганий?
  • Чи можна впливати на настрій?
  1.     Руханка “Емоції”

Показати мімікою емоції, які називає вчитель.

Позитивні - стрибаємо, плескаємо в долоні.

Негативні - присідаємо і сидимо.

  1.     Робота у групах

Розподіл за картками(обруч, скакалка, м`яч). Об`єднання в групи. Виконання завдань:

познайомитися з  правилами гри та пограти

І група - “Урожай”

ІІ група - “Риболовля”

ІІІ група - “Вліво-вправо передай”

Через 7 хвилин обмін зонами і завданнями.

 

ІІІ. Заключна частина

  1. Зворотній зв’язок

Учні відповідають на питання: “Чим ми можемо захоплюватися? Чи можуть наші захоплення змінюватися? А чи змінився ваш настрій до кінця уроку?”

  1.     Намалюй настрій у кінці уроку
  • Що допомогло вам його змінити? Отже, який відпочинок краще впливає на настрій та здоров`я пасивний чи активний?
  1.     Прощання

Усі учні беруться за руки і, починаючи з вчителя, передають один одному потиск.

Коли сигнал надходить до вчителя, всі піднімають руки і промовляють: «Хорошого усім настрою! Будемо активними і здоровими!»

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку