Квест «Весело про їжу »
Мета: сприяти отриманню учнями знань про поняття «здорова їжа»,
навчити учнів з раннього віку дбайливо ставитися до свого здоров’я,
формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті;
допомогти учням усвідомити вплив емоційної атмосфери на засвоєння їжі;
вчити висловлювати власну думку, збагачувати словниковий запас та взаємодіяти з однокласниками.
Обладнання: картки із зображенням овочів, фруктів, піраміда харчування, продуктів харчування, кошик, пазли, маршрутні листи, проектор,
Діти отримують листа - повідомлення, де казковий герой Здоров’ятко розповідає про те, що зараз діти здебільшого їдять не корисну, а шкідливу їжу, а також мало займаються спортом, проводячи час біля комп’ютерів. Він просить в учнів допомоги – відвідавши 5 станцій, виконати завдання. на кожній з них, отримати від помічників заохочувальні призи.
Правила гри: Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
Правило 2. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі. На виконання кожного із завдань дається до 10 хвилин.
Правило 3. З Помічниками, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!
Маршрутний лист:
|
Станція «Тарілка здоров’я» |
|
Станція «Музично - спортивна» |
|
Станція «Кошик споживача» |
|
Станція «Пізнавальна» |
|
Станція «Народна мудрість» |
1 станція «Тарілка здоров’я»
Завдання : Перерахуйте, які продукти харчування слід вживати, щоб бути здоровим. Створіть «Тарілку здоров’я» із запропонованих продуктів харчування (Додаток 1)
2 станція «Музично- спортивна»
Для того, щоб їжа краще засвоювалася треба рухатися та активно відпочивати.
Завдання : під музику за ведучим повторити комплекс вправ. Зараховується дружнє, синхронне та правильне виконання вправ.
3 станція «Пізнавальна»
Завдання: команди отримують картки із загадками. Потрібно відгадати назву продукту або страви та визначити корисна чи шкідлива ця їжа.
( Додаток 2)
4 станція «Народна мудрість»
Завдання: скласти пазли з прислів’ ями про їжу, пояснити їх зміст, пригадати правила здорового харчування та створити колаж. ( Додаток 3)
5 станція «Кошик споживача»
Завдання: уявіть, що ви потрапили до магазину. Вам потрібно перевірити строк придатності продуктів. Продукти харчування, термін придатності в яких збіг - викинути у сміттєвий бак
Закінчення квесту
По проходженню всіх етапів квесту учасники команд збираються на подвір’ї школи. Казковий герой Здоров’ ятко учням дякує за допомогу та дарує подарунки.
Список використаної літератури
В. Ієвлева // Шк. світ. – 2009. - № 6 (лют.). – С. 14-15
Розкажіть онуку. – 2009.- № 5-6 (бер.). – С. 120-121
здоровий спосіб життя / І. Кончиц // Шк. світ. – 2008. - № 40 (жовт.). – С. 12-18
Додаток 1
Станція «Тарілка здорового харчування»
1.Піраміда здорового харчування- це схематичне зображення основних правил харчування здорової людини.
Основа піраміди-це продукти, які мають бути на нашому столі щоденно, вершина-це продукти, яких слід уникати
2.Зараз, серед запропонованих продуктів, ви візьмете ті, якими хотіли б наповнити свою тарілку. За кожну корисну страву-отримаєте бал, за шкідливу-втратите.
1