3 клас
Здорове харчування та фізична активність
Урок-тренінг
Мета: ознайомити учнів із складовими їжі та їх значенням для дитячого організму; розвивати вміння та навички складати раціон харчування; виховувати бажання рости здоровими та активними.
Навчальні завдання
Наприкінці заняття учні повинні:
Обладнання і матеріали:
Орієнтовний план уроку
Вступна частина |
5 хв. |
Основна частина |
20 хв. |
Робота у колі |
10 хв. |
Заключна частина |
5 хв. |
Хід уроку
Дзвоник всім нам дав наказ:
До роботи швидше в клас!
Швидше в коло всі сідаймо —
Та урок розпочинаймо!
Учні по черзі передають флажок і говорять «Учні по черзі передають прапорець і продовжують речення: «Я Ррман, моя улюблена страва – …». Всі разом коментують страву товариша: «Це корисно!» (піднімають великий палець вгору) або «Це некорисно!» (великий палець вниз).
Правила роботи на уроці.
Давай те повторимо головні правила нашого уроку
(Відповіді учнів)
(Щоб не хворіти, почуватися бадьорими, сильними і красивими)
Роль їжі в збереженні здоров'я та нашої фізичної активгості дуже велика. Їжа має безпосередній вплив на працездатність, розумовий та фізичний розвиток, тривалість життя людини. Усі необхідні організму речовини людина отримує з їжі, яку споживає.
Ви зростаєте і розвиваєтесь. Також дуже багато рухаєтесь, тому ваш організм потребує поживних речовин більше, ніж організм ваших батьків чи інших дорослих, хоча вони і більші за вас. Але це не означає, що ви повинні їсти у двічі більше за них. Просто їжа повинна бути різноманітною: молоко, сир, яйця, м’ясо, риба, фрукти та овочі.
Обов’язково треба їсти яблука , моркву: в них багато вітамінів. Але, щоб зберегти міцне здоров’я, треба не просто споживати їжу. Харчуватися потрібно правильно, тобто дотримуватися гігієни, режиму харчування та обов’язково займатися спортом.
Руханка https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&t=15s
Об’єднати учнів в 5 груп (яблучка, грушки, апельсини, сливки, полунички).
Кожна група на свій день складає меню з урахуванням усіх необхідних організму поживних речовин.
Презентація меню групами.
Фізкультхвилинка. Руханка «Заборонений продукт на місці замри»
Учні танцюють під музику, вчитель показує картки з продуктами, коли бачуть продукт шкідливий – завмирають на місці.
Складання меню на тиждень, запис у зошит.
Руханка «Буревій»
Учні стають у коло. Починають кружляти за командою вчителя. Наприклад: «Буревій для тих, хто полюбляє салат…», «Буревій для тих, хто полюбляє рибу…», «Буревій для тих, хто полюбляє молоко…» тощо.
Діти передають м’ячик і говорять, що найбільше сподобалось на уроці.
Ось і пролунав дзвінок
Закінчився наш урок!
За роботу по заслузі
Дуже дякую вам друзі!