Урок трудового навчання

Про матеріал
Проект 5. Об’ємна м’яка іграшка-мишка. Захист проекту. Мета: навчальна: узагальнити знання, отримані учнями на попередніх уроках; забезпечити засвоєння знань про методи оцінювання виробу; розвивальна:сприяти розвитку моторики рук, координації рухів; розвивати уміння організовувати робоче місце, дотримуватись ПТБ і санітарно-гігієнічних вимог під час виконання ручних робіт; виховна: виховувати акуратність й старанність під час виконання робіт, зацікавленість у навчанні.
Перегляд файлу

Проект 5. Об’ємна мяка іграшка-мишка. Захист проекту.

Мета:  навчальна: узагальнити знання, отримані учнями на попередніх уроках; забезпечити засвоєння знань про методи оцінювання виробу;

розвивальна:сприяти розвитку моторики рук, координації рухів; розвивати уміння організовувати робоче місце, дотримуватись ПТБ і санітарно-гігієнічних вимог під час виконання ручних робіт;

виховна: виховувати акуратність й старанність під час виконання робіт, зацікавленість у навчанні.

ТИП УРОКУ:  комбінований.

 

                                                                                     Не вчи неробства, а вчи рукоділля.

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина

Доброго дня! Почнімо наш урок. Девіз нашого уроку: «Вигадуй, пробуй, твори! Фантазію прояви!»

 

Прочитайте, будь ласка, вислів, записаний на дошці, та скажіть, як ви його розумієте.

(Учні пояснюють зміст вислову)

Тож я бажаю вам наполегливості, старанності та працездатності на цьому занятті.

Перевірка дом.завд.

Вам додому було завдання придумати казкову історію про свою іграшк.Тож слухаємо ваші історії.

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

  1. Що таке іграшка?
  2. Які види іграшок ви знаєте?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Тренінгова вправа «Злови мишку»

Учням пропонується по черзі взяти  одну мишку зі стола вчителя. На зворотному боці кожної мишки написано прислів’я. Усно відповідаючи, що воно означає, учень прикріплює минку на дошку.

  • Зароблена копійка краща за крадений карбованець.
  • Коли є до чого жагота, то кипить в руках робота.
  • Коли почав орати, то у сопілку не грати!
  • Маленька праця краща за велике безділля.
  • Аби руки і охота — буде зроблена робота.
  • Терпінням і працею всього добудеш.
  • Зробиш спішно, то й вийде смішно.
  • Кожна робота легка, коли охоче її робиш.
  • Добрий початок — половина діла.
  • Очам страшно, а руки зроблять.
  • Не святі горшки ліплять, а прості люди.
  • Бджола мала, а й та працює.

ІV.  Повідомлення теми, мети, завдань уроку

Цікаві історії про іграшки

 1. Найстаріший плюшевий ведмідь був випущений в 1894 році. Про це свідчить мітка з ганчірочки, яка пришита до лівої лапки ведмедика. Ця стара іграшка досі передається з покоління в покоління в одній сім’ї.

2. Існує так само ведмідь — мандрівник. У зв’язку з помилкою, якої припустилася федеральна поштова служба, ведмедик проїхав у посилці 329000 кілометрів. Два рази він побував у Мексиці, об’їхав всю Америку, п’ять разів повертався до Австралії. Тільки по закінченню 3 років він все-таки досяг адресата.

3. Бродвейська постановка «Короля Лева» знаменита тим, що в ній використовували за один раз величезну кількість ляльок. Для постановки знадобилося застосування 215 іграшок.

4. У 1939 році випустили найдорожчого Міккі — Мауса. Цей зразок відрізнявся від того, якого ми звикли бачити. Старий Міккі мав інший вираз обличчя, так само у нього були довші руки і інше розташування вух. Ця іграшка була придбана на аукціоні за $ 83,650.

5. Ляльку Барбі можна вважати чемпіонкою, так як вона б’є всі рекорди по варіаціях самої себе. Офіційно ця лялька має приблизно 30 професій. Лялька має такий гардероб, що можна тільки позаздрити: на даний момент у неї є більше тисячі нарядів. Найдорожча лялька Барбі у сукні, яку прикрашено діамантами, коштує 100 тисяч доларів.

 

 

Практична робота   Економічні розрахунки

1. Розрахунок витрат матеріалів (М)

Матеріали

Ціна (за м, шт.) (грн.)

Витрати матеріалів (м, шт.)

Вартість витрат (М), (грн.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом:

 

 

 

VІІІ. Підсумки уроку.

Чи було у вас сьогодні натхнення до роботи?

Чи справдились очікуванні результати роботи?

Про що ви хотіли б дізнатися більше?

Оцінювання учнів на уроці.

ІХ. Домашнє завдання.

Любити свою іграшку, гратися з нею.

ХІ. Прибирання робочого місця.

 

 

 


 

Картинки по запросу "миша""Картинки по запросу "миша""

Картинки по запросу "миша""Картинки по запросу "миша""Картинки по запросу "миша""Картинки по запросу "миша""

Картинки по запросу "миша""Картинки по запросу "миша""Картинки по запросу "миша""Картинки по запросу "миша""Картинки по запросу "миша""Картинки по запросу "миша""

docx
Додано
26 січня 2020
Переглядів
2679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку