19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Урок з трудового навчання "Конструювання із сірникових коробок багатоповерхових будинків"

Про матеріал
Створення композиції «Міська вулиця». Удосконалення умінь вирізати з паперу прямокутники потрібних розмірів, правильно користуватися креслярськими інструментами
Перегляд файлу

     Тема: Конструювання із сірникових коробок багатоповерхових будинків.     Створення композиції «Міська вулиця».

     Мета: Вчити учнів виготовляти із сірникових коробок макети багатоповерхових будинків. Удосконалювати вміння вирізати з паперу прямокутники потрібних розмірів, правильно користуватися креслярськими інструментами. Розвивати окомір, уяву, фантазію. Виховувати інтерес до праці будівельників.

     Обладнання: сірникові коробки,кольоровий папір, ножиці,лінійки,прості олівці, клей ПВА, зразки будинків.

     Хід уроку:

     І. Орг. класу.

Всі сідайте тихо діти,

Домовляйтесь не шуміти,

Руки гарно піднімати

Чітко влад відповідати

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати,

Щоб не було у нас мороки.

Всі готові до уроку?

Тож гаразд,часу не гаєм

І урок розпочинаєм.

     ІІ. Повідомлення теми і мети. У нашій країні трудяться мільйони людей різних професій. Все,що нас оточує: будинки, заводи, мости,кораблі, автомобілі,літаки – зроблено руками людей. Зараз пограємо у гру «Енерджайзер» (декілька учнів показують рухи професій: лікар, вчитель, кухар, столяр,будівельник. Учні класу повинні сказати назву професій та з ясувати,який товар чи послугу виготовляє ця людина).

      І на сьогоднішньому уроці всі теж будете будівельниками,які будуватимуть вулицю міста. Кожен будинок споруджуватиме двоє будівельників,хоча на будівництві справжнього будинку працюють десятки робітників. А ви споруджуватимете сірникові будинки із сірникових коробок (демонструю зразки будинків).

      ІІІ. Робота над темою уроку. 

     1.Вступна бесіда

     – З чого тільки не будують люди своїх жител!Бетон, скло, цегла,дерево,камінь, папір,тканини. У далекому минулому наші предки будували житло з кісток мамонтів і шкір тварин. Племена півночі – зі шкір морських тварин і снігових цеглин.

     Де тільки не живуть люди! У хмарочосах і землянках, печерах і куренях. 

     Люди,які споруджують будинки називаються(будівельниками).

     А мистецтво проектування і будівництва різних споруд називається – архітектурою. Від архітектора залежить, який має бути будинок – п’яти – чи десятиповерховий, з балконами чи без.

      2. «Гірлянда асоціацій» ( на дошці). Назвіть всі асоції, що виникають в пам’яті стосовно цього слова

 

 

 

 

 

 

 

 

     – Для чого потрібні всі ці предмети?

    

 

 

   

 3. Показ і коментування послідовності виготовлення будинків.

Ми коробочки візьмемо,

Гарно ми їх склеїмо,

Зробим вікна голубі,

Зробим гарні двері.

Все з єднаємо рядами,

Зробим кілька поверхів –

Буде вулиця міська

З будинками новими.

     а). продумуємо форму будинку;

     б). підбираємо кількість сірникових коробок і складаємо у відповідній до задуму послідовності;

     в). обклеюємо передню і задню частини будинку кольоровим папером;

     г). вирізуємо з кольорового паперу вікна з прямокутної форми і двері,і приклеюємо їх рядами на «поверхи»

     4. Закріплення дитячих знань.

     5. Повторення правил безпеки під час роботи.

     6. Самостійне виконання роботи (в парах). Учні працюють за девізом: «який майстер – така й робота» запис на дошці.

     7. Фізвиховання (під музичний супровід).

     8. Завдання кожній групі(ряду): установити композицію «Міська вулиця» на перших партах, придумати назву своїй вулиці та сказати: Чому так назвали?

     IV. Підсумок уроку

     1. Рейд « Чистота мого робочого місця»

     2. Демонстрація дитячих робіт, розповіді представника кожної групи про свою вулиць.

     3. Оцінювання.

     4. Заключне слово вчителя.

     – Які гарні вулиці з красивими будинками ви збудували. Це тому, що працювали дружно, допомагали один одному.

       Тож хай живе наш рідний дім – буду тепло й затишно нам у нім.    

Послухайте вірш і доберіть кінцівку.

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр –

Всі називають головною

Твою професію - …..(школяр).

Чи всі люди були нею пов’язані? (відповіді дітей).

docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
686
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку