Ознайомлювати учнів з елементарними основами конструювання сувенірів із паперу, картону, стрічок та тканини; розвивати конструктивні здібності, уяву, фантазію; виховувати акуратність, найкращі якості людей.
Мета: ознайомлювати учнів з елементарними основами конструювання сувенірів із паперу, картону, стрічок та тканини; розвивати конструктивні здібності, уяву, фантазію; виховувати акуратність, найкращі якості людей.
Обладнання: малюнки, схеми для виготовлення сувенірів, шаблони, картон, клей, ножиці, тканина.
Любов підносить серце над землею
І робить дивовижні чудеса.
Стає людина зовсім інша з нею,
Тоді в її душі живе краса.
II. Актуалізація опорних знань
Повідомлення теми і мети уроку
На дошці розвішані листівки до Дня Святого Валентина, «валентинки».
— Діти, розгляньте, чим прикрашена наша дошка і, спробуйте догадатися, про яке свято на сьогоднішньому уроці піде мова.
Спробуємо разом скласти план роботи на уроці.
План уроку
1. Бесіда про виникнення свята.
2. Як святкують День Святого Валентина.
3. Виготовлення святкової гірлянди з «валентинок».
Тож гаразд, часу не гаєм
III. Робота над темою уроку
За легендою, християнський священик Валентин жив за часів імператора Клавдія II Готського (III ст. від Р. Х.) й поруч з основним покликанням займався природничими науками та медициною.
Войовничий імператор Клавдій нібито вважав, що сім'я заважає солдатам воювати за імперію і видав едикт, яким забороняв воїнам одружуватися. Валентин, попри цей указ, продовжував таємно вінчати всіх охочих. За це його заарештували й ув'язнили під охороною офіцера, прийомна донька якого була сліпою. Священик оздоровив її, а опісля навернув на християнство батька й цілу родину. Довідавшись про це, імператор наказав відтяти йому голову, що й сталося 14 лютого.
Розповіді дітей про версії виникнення свята та традиції його святкування.
Існує ще багато легенд і версій про походження самого свята, та це не так важливо, на мою думку, адже так приємно, коли з’являються такі прекрасні звичаї і традиції. Коли ми намагаємось зробити цей світ кращим, нагадати близьким людям про те, що ми їх любимо…
3. Об’єднання учнів у групи
— Для того щоб ми змогли скоріше виготовити гірлянди, об’єднаємось у 4 групи. Кожна група буде виготовляти валентинки різних розмірів.
Але перед цим згадаймо правила користування папером, ножицями, та клеєм.
4. Практична робота (групова)
Допомагаю індивідуально, виправляю деякі помилки.
IV. Оцінювання та демонстрація дитячих робіт
V. Підсумок уроку
— Пригадайте, з яким матеріалом ми працювали на уроці.