Урок-турнір. Історичний батл "Великі українці на грошах"

Про матеріал
МЕТА: - Сприяти вихованню патріотизму, любові до рідної країни; - Викликати в учнів інтерес до великих українців, зображених на гривнях; - Виховувати бережне та економне ставлення до грошей, прививати почуття поваги до людей праці; - Через історію грошей прививати інтерес до вивчення історії своєї Батьківщини.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Урок-турнір. Історичний батл

 

(7 - 8 класи)

 

 

 

 

 

 

 

 

02

 

 

 

 

 

 

 

 


МЕТА:

  • Сприяти вихованню патріотизму, любові до рідної країни;
  • Викликати в учнів інтерес до великих українців, зображених на гривнях;
  • Виховувати бережне та економне ставлення до грошей, прививати почуття поваги до людей праці;
  • Через історію грошей прививати інтерес до вивчення історії своєї Батьківщини.

ОБЛАДНАННЯ: ватман, 2 столи, 2 набори паперу, олівців, ручок, чорна скринька, 3 монети вартістю по 1 грн.

Вчитель.

Сьогодні свято буде в нас

На перемогу надію кожний має.

Ми всі вітаєм щиро вас

І на поєдинок команди викликаєм.

(заходять команди)

Вчитель. Представляє команди і знайомить присутніх із складом журі.

ГРА ПРОХОДИТЬ ЗА НАСТУПНИМИ КОНКУРСАМИ

1-й конкурс «Розминка».

Команди отримують великі аркуші паперу (півватмана) з позначенням 9 прямокутників (за кількістю банкнот) і набори портретів великих українців та архітектурних споруд, зображених на купюрах. Учасникам гри треба поєднати «купюри з портретами та архітектурними спорудами на них» (За кожну правильну відповідь нараховується по 1б + 1б. тому, хто виконає завдання швидше)

2-й конкурс «Біограф».

Командам треба виконати завдання: «П’ять слів - одна відповідь». (За вгадану особу нараховується 1 бал). На виконання завдання -5 хв.

  1. Ворота, собор, королева, тесть, бібліотека.  (Ярослав Мудрий)
  2. 980, Сонечко, Корсунь, Християнство, Візантія. (Володимир Великий)
  3. Суботів, Тиміш, війна, Батіг, Переяслав.  (Богдан Хмельницький)
  4. Коломак, церкви, бароко, Мотря, Бендери.  (Іван Мазепа)
  5. Каменяр, «Лис Микита», Беркут, доктор, 1916. (І. Франко)
  6. 10 томів, Заволока, Директорія, УЦР, 1934.  (М. Грушевський)
  7. 9 березня, Оксана, лотерея, Кирило-Мефодіївське братство, «Кобзар».                                                                                                                  (Т. Шевченко)
  8. Косач, Прометей, Мавка, драма, Грузія.  (Л. Українка)
  9. Байки, «вічний студент», співак, філософ, пателька. (Г. Сковорода)

 

3-й конкурс «Гонка за лідером».

Кожна команда повинна дати відповідь на 10 запитань, за що можна отримати 10 балів.

Запитання для 1-ї команди

  1. Наука, що вивчає монети.      (нумізматика)
  2. Лицьовий бік монети.      (аверс)
  3. Золота монета часів князя Володимира Великого.  (златник)
  4. Падіння купівельної спроможності грошей.   (інфляція)
  5. Рік, коли була запущена в обіг в Україні гривня.  (1996)
  6. Той, хто підробляє гроші.     (фальшивомонетник)
  7. Гроші, коштовності вилучені з обігу.    (скарб)
  8. Хто з великих українців, зображених на гривнях, жив найпізніше?

(М. Грушевський)

  1.  Як пов’язані між собою Т.Шевченко і 2500?

(за таку суму його викупили з кріпацтва)

  1. Співвідношення між вагою чистого благородного металу і загальною вагою монетного сплаву.                                                                                    (проба)

 

Запитання для 2-ї команди

  1. Наука, що вивчає паперові гроші.    (боністика)
  2. Зворотний бік монети.      (реверс)
  3. Срібна монета часів князя Володимира Великого.  (срібляник)
  4. Випуск грошей  в обіг.      (емісія)
  5. Сплав золота і срібла.      (електр)
  6. Назва основної грошової одиниці Української Народної Республіки

          (карбованець)

  1. До появи грошей у слов’ян їх роль виконували…  (хутра)
  2. Виготовлення монет, медальйонів карбуванням.  (чеканка)
  3. Скільки коштував поцілунок Іуди?    (30 срібників)
  4. За чим відправились аргонавти на чолі з Ясоном в Колхіду?

          (за золотим руном)

4-й конкурс «Гроші в прислів’ях і приказках…».

Кожна команда повинна скласти прислів’я, приказки, крилаті вирази чи прикмети пов’язані з грошима (по 1б.)

  1. Грішми воюють, грішми торгують, а без грошей - горюють.
  2. Гроші рахувати, треба розум мати.
  3. Золотий молоток і залізні двері відчиняє.
  4. Коли гроші говорять, тоді правда мовчить.
  5. Рахуй гроші стиха, не знатимеш лиха.
  6. Як копійка ведеться, то й добре живеться.
  7. Хто змолоду гроші береже, той на старість в нужді не живе.
  8. Золото - не мудрець; убогість - не дурень.

5-й конкурс. Домашнє завдання. Підготувати презентацію на тему: “Історія та Гроші”.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Виступ журі, нагородження команди-переможця. Оголошення оцінок.

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-турнірІсторичний батл між учнями 7 - 8 класів«Великі українці на грошах»Підготувалавчитель історії та правознавства

Номер слайду 2

МЕТА:1. Сприяти вихованню патріотизму, любові до рідної країни;2. Викликати в учнів інтерес до великих українців, зображених на гривнях;3. Виховувати бережне та економне ставлення до грошей, прививати почуття поваги до людей праці;4. Через історію грошей прививати інтерес до вивчення історії своєї Батьківщини.

Номер слайду 3

Сьогодні свято буде в нас. На перемогу надію кожний має. Ми всі вітаєм щиро васІ на поєдинок команди викликаємstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 4

1-й конкурс. “Розминка”2-й конкурс. “Біограф”3-й конкурс. “Гонка за лідером”4-й конкурс. “Гроші в прислів’ях і приказках…”5-й конкурс. Домашнє завдання. Підготувати презентацію на тему: “Історія та Гроші”. УРОК ПРОХОДИТЬ ЗА НАСТУПНИМИ КОНКУРСАМИ

Номер слайду 5

I конкурс «Розминка»

Номер слайду 6

II конкурс «Біограф»

Номер слайду 7

III конкурс «Гонка за лідером»

Номер слайду 8

IV конкурс «Гроші в прислів'ях і приказках»

Номер слайду 9

V конкурс. Домашнє завдання

Номер слайду 10

Вітаємо учасників!!!Дякую за увагу!

zip
Додано
15 вересня 2021
Переглядів
742
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку