Урок №
Тема. Тварини. Кольори.
Мета: 1) навчальна: ознайомити учнів із кольорами; навчити відтворювати рухи; 2) розвиваюча: розвивати довготривалу і короткотривалу пам'ять, фонематичний слух, мовну здогадку, вчити спілкуватися іноземною мовою у межах вивченого матеріалу; 3) виховна: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, уважність, організованість та активність.
Обладнання: підручник Quick minds для 1 класу ( Пухта Г., Гернгрос Г.) зошит , лепбук, флеш – картки із зображенням кольорів, тварин; аудіо та відео додатки до підручника , СD-програвач, комп’ютер.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Очікувані результати: учні будуть вміти називати вивчені кольори, тварин, розуміти та виконувати прості інструкції та вказівки.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
Нello, children! Sit down please.
Дістаньте, буль ласка, ваші підручники, зошити. Хочу дізнатися, в якому ви настрої сьогодні на уроці (смайли настрою)
2. Presentation.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Дітки, подивіться, будь ласка, на дошку. Що це? Ви знаєте їх на українській мові, а тепер ми порахуємо на англійській.
Робота з підручником. (аудіосупровід)
Ех. 1, 2, 3 р.10
Фізкультхвилинка (Clap your hands)
Гра «Who Knows the Colours Best?»
Гра «Телефонний номер»
У мене є картки різних тваринок, давайте спробуємо назвати, якого вони кольору.
До нас завітав дуже цікавий гість. Спробуйте здогадатися. Він має певні числа. Зараз ви будете працювати в групах і спробуєте назвати ці числа і записати номери.
Фізкультхвилинка (Listen to music “Clap your hand”)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
А зараз ми з вами відправимось у веселу подорож до чарівного лісу. А для того, щоб познайомитись із новими тваринами, нам треба буде відгадати декілька загадок. Давайте заплющимо свої очі (Close your eyes) та уявимо, що ми йдемо по лісовій доріжці (грає музичний супровід)
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Сьогодні на вас чекає незвичайний урок , а урок- подорож до чарівного лісу. Отже, будьмо уважними та старанними! У нашому лісі ми побачимо різних тваринок.
(малюнок Лісу та аудіозапис звуків лісу)
Давайте з ними знайомитися.
Listen and point
Ex. 1 p. 12
Listen, point and say
Ex. 2 p. 12
Listen and follow the picture
Ex. 1 p. 13
Play the game (Саймон каже)
Ex. 2, 3 p. 13
(флеш – картки із зображеннями тварин)
А зараз ми разом з вами пограємо у гру «Назви тваринку». Вам необхідно назвати тварину та сказати якого вона кольору.
Гра «Ти тваринка».
Зараз дітки я роздам вам картки із зображенням тварин. Якщо тварина відповідає названій мною картці – ви присідаєте.
Фізкультхвилинка:
Funny Bird: Друзі, я бачу, що ви трішки втомились, давайте відпочинемо
Let’s have a rest (Bingo)
А тепер ми пограємо у гру «Крокодил». Вам необхідно показати тваринку, яку ви хочете. А всі інші мають відгадати, що це за тварина.
Гра ‘What’s missing’
Забрати картки з тваринами по черзі, подивитися на уважність дітей.
Colours
Listen, point and say
Ex.1 p. 14
Listen and say
Ex. 2 p. 14
Play the game. Hide and guess
Ex. 3 p. 14
Дітки, а давайте поглянемо у наш «Чарівний кошик», в яких лежать різні олівці: зелений, блакитний, червоний та жовтий, рожевий, коричневий, білий, фіолетовий, чорний.
V. Закріплення нового матеріалу.
Завдання у робочому зошиті
Ex. 1 p. 14
Ex. 2 p. 14
Фізкультхвилинка «Clap your hands»
VI. Підведення підсумків уроку.
Ви всі дуже добре попрацювали. Молодці.