Тема: Одноклітинні тварини.
Мета: сформувати знання про особливості організації та процеси життєдіяльності одноклітинних тварин як цілісних організмів, показати їхнє місце в природі; розвивати вміння працювати з підручником, додатковою літературою, удосконалювати вміння аналізувати, творчо розв’язувати поставлені завдання; виховувати бережливе ставлення до природи.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку.
Привітання. Побажання одне одному на сьогоднішній день.
4.1.«Мозковий штурм».
— Чому одноклітинних відкрили пізніше, ніж інші групи тварин?
— Чому клітини багатоклітинних організмів зазвичай побудовані простіше, ніж клітини одноклітинних тварин?
4.2.Використовую готові тести сайту «На урок». Наприклад тест автора Сеничак Н. https://naurok.com.ua/test/ameba-ta-infuzoriya-1797294.html
Зручно для закріплення знань використовувати саме флеш-картки або гру «Відповідності» тесту, а для перевірки знань сам тест.
Технологія «Незакінчені речення»
— Мені сподобалося…
— Мені не сподобалося…
Опрацювати матеріал підручника. Переглянути 3D зображення інфузорії туфельки.