28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок у 1 класі на тему: "Члени родини. Лічба 1-5"

Про матеріал

Тема уроку: Члени родини. Лічба 1-5

Мета уроку: повторити і активізувати лексичний матеріал теми; удосконалювати навички вживати вивчені фрази та слова у своєму мовленні; Ввести слова: he, she, конструкцію this is… .
Розвивати навички усного мовлення, фонематичний слух, іншомовну вимову. Виховувати повагу та гордість за свою родину.

Обладнання: підручник, малюнки членів сім'ї , CD з записами пісень вітання, прощання та фізкультхвилинка, ноутбук, мікрофон.

Перегляд файлу

1 клас

Тема уроку: Члени родини. Лічба 1-5

Мета уроку: повторити і активізувати лексичний    матеріал теми; удосконалювати навички вживати вивчені фрази та слова у своєму мовленні; Ввести слова: he, she, конструкцію this is .
Розвивати навички усного мовлення, фонематичний слух, іншомовну вимову. Виховувати повагу та гордість за свою родину.

Обладнання: підручник, малюнки членів сім’ї , CD з записами пісень вітання, прощання та фізкультхвилинка, ноутбук, мікрофон.

Зміст уроку

І. Організаційний момент. Введення в англомовну атмосферу

1. Привітання.

- Good morning, good morning!

Good morning to you!

Good morning, dear  teacher!

We are glad to see you.

T: Let’s start our English lesson.

2. Фонетична зарядка.

Фонетична зарядка. Тренування у вимові звуків.

  1. Діти,  їжачок живе у лісі, тож давайте уявимо, що і ми там прогулюємося. Слухаємо  і повторюємо за мною лише  звуки.

Світить тепле сонечко еі-еі-еі

Десь літає бджілка z-z-z-z.

Поміж листочками гуляє вітер w-w-w-w.

У траві фиркає їжачок f-v-f-v-f-v.

2.     Учитель пропонує дітям вправи на імітацію, пояснюючи учням, на що схожа вимова того чи іншого звука.

-         вправа «Гуси» (звук [g]);

-         вправа «Жуки» (звуки [ʒ] та [dʒ]);

-         вправа «Їжачок» (звуки [f] та [v]);

-         вправа «Мухи» (звук [ð]);

-         вправа «Насос» (звук [θ]);

-         вправа «Задуваємо свічки на торті» (звук [p] та [h]);

-         вправа «Кашель» (звук [k]);

-         вправа «Повітряні кульки» (звук [s]).

3. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Сьогодні ми вивчимо, як називати членів наших родин, навчимося рахувати до десяти, повторимо пісеньки.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Мовна розминка

- Song ‘Good morning, mr Rooster’

– And now before learning new material tell me please how are you?

 

  1.  Повторення раніше вивченого.
  • « Hello-song»

Hello, hello, hello How are you? Hello, hello, hello How are you? I’m good! I’m great! I’m wonderful! Wonderful!

( Hello, hello, hello How are you? Hello, hello, hello How are you? I’m tired, I’m hungry, I’m not so good, Not so good. )

  1. Вивчення нового матеріалу

 

  1. Повторюємо членів родини

Робота з картками. Учитель показує малюнок, назива членів родини, учні повторюють.

  1. Гра «Is this a…?»

Учитель ховає один малюнок і пропонує учням здогадатися, хто там зображений, учні вгадують по черзі.

  1. Повторення віршу

1.Here is my mother,

Here is my father,

Here is my sister,

Here is my brother.

Father, mother, sister, brother

Hand in hand with one another


  1. This is my father,
    This is my mother,
    This is my sister,
    This is my brother,
    This is me, me, me,
    And my whole family.
  2. Good night, mother,

Good night, father,

Kiss your little son.

Good night, sister,

Good night, brother,

Good night, everyone.


 

3. Повторення вивчених віршів

5)   Фізкультхвилинка

Daddy finger  where are you?

Here I am.How do you do?

Daddy finger, what`s your name?

  1. Вивчення літери Аа
  • Повторюємо за вчителем
  • Leap frog alphabet
  • А позначає різні звуки(із книги
  • Вправи на дошці
  • Пишемо у зошиті-прописах
  1. Гра «Ланцюжок»

Учні повинні розповісти один про одного по черзі за прикладом

  • This is Ann. She is a girl.
  1. Введення нових ЛО. Лічба до 10. Повторення за вчителем

  D:\Англ мова материалы\полиглотики\конспекти 1 клас\животные\thumb902201635205691.jpg

  1. Вивчення пісні

12345 jump

III. Заключна частина уроку

 1. Підсумок уроку.

 Технологія « Мікрофон»( учні висловлюють свої враження від уроку)

2. Закінчення уроку.

Good – bye Good - bye, Good - bye, Good - bye  My doll. 
Good - bye, Good - bye, Good - bye You all.


Clap your hands
Spin around
Jump up high
Ok!
Clap your hands
Sit down
Stand up
1,2,3,4

Goodbye, goodbye, see you again
Goodbye, goodbye, see you my friends
Goodbye, goodbye, I had fun today
I had fun today

Stomp your feet
Shake your body
Stand still
Ok!
Stomp your feet
Turn left
Turn right
1,2,3,4

Goodbye, goodbye, see you again
Goodbye, goodbye, see you my friends
Goodbye, goodbye, I had fun today
I had fun today, I had fun today
I had fun today
Goodbye!T: Stand up, please! The lesson is over. Goodbye, children.


 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
1260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку