Тема уроку: Члени родини. Лічба 1-5
Мета уроку: повторити і активізувати лексичний матеріал теми; удосконалювати навички вживати вивчені фрази та слова у своєму мовленні; Ввести слова: he, she, конструкцію this is… .
Розвивати навички усного мовлення, фонематичний слух, іншомовну вимову. Виховувати повагу та гордість за свою родину.
Обладнання: підручник, малюнки членів сім'ї , CD з записами пісень вітання, прощання та фізкультхвилинка, ноутбук, мікрофон.
1 клас
Тема уроку: Члени родини. Лічба 1-5
Мета уроку: повторити і активізувати лексичний матеріал теми; удосконалювати навички вживати вивчені фрази та слова у своєму мовленні; Ввести слова: he, she, конструкцію this is… .
Розвивати навички усного мовлення, фонематичний слух, іншомовну вимову. Виховувати повагу та гордість за свою родину.
Обладнання: підручник, малюнки членів сім’ї , CD з записами пісень вітання, прощання та фізкультхвилинка, ноутбук, мікрофон.
Зміст уроку
І. Організаційний момент. Введення в англомовну атмосферу
1. Привітання.
Good morning to you!
Good morning, dear teacher!
We are glad to see you.
T: Let’s start our English lesson.
2. Фонетична зарядка.
Фонетична зарядка. Тренування у вимові звуків.
Світить тепле сонечко еі-еі-еі
Десь літає бджілка z-z-z-z.
Поміж листочками гуляє вітер w-w-w-w.
У траві фиркає їжачок f-v-f-v-f-v.
2. Учитель пропонує дітям вправи на імітацію, пояснюючи учням, на що схожа вимова того чи іншого звука.
- вправа «Гуси» (звук [g]);
- вправа «Жуки» (звуки [ʒ] та [dʒ]);
- вправа «Їжачок» (звуки [f] та [v]);
- вправа «Мухи» (звук [ð]);
- вправа «Насос» (звук [θ]);
- вправа «Задуваємо свічки на торті» (звук [p] та [h]);
- вправа «Кашель» (звук [k]);
- вправа «Повітряні кульки» (звук [s]).
3. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Сьогодні ми вивчимо, як називати членів наших родин, навчимося рахувати до десяти, повторимо пісеньки.
ІІ. Основна частина уроку
- Song ‘Good morning, mr Rooster’
– And now before learning new material tell me please how are you?
Hello, hello, hello How are you? Hello, hello, hello How are you? I’m good! I’m great! I’m wonderful! Wonderful!
( Hello, hello, hello How are you? Hello, hello, hello How are you? I’m tired, I’m hungry, I’m not so good, Not so good. )
Робота з картками. Учитель показує малюнок, назива членів родини, учні повторюють.
Учитель ховає один малюнок і пропонує учням здогадатися, хто там зображений, учні вгадують по черзі.
1.Here is my mother,
Here is my father,
Here is my sister,
Here is my brother.
Father, mother, sister, brother
Hand in hand with one another
Good night, father,
Kiss your little son.
Good night, sister,
Good night, brother,
Good night, everyone.
3. Повторення вивчених віршів
5) Фізкультхвилинка
Daddy finger where are you?
Here I am.How do you do?
Daddy finger, what`s your name?
Учні повинні розповісти один про одного по черзі за прикладом
12345 jump
III. Заключна частина уроку
1. Підсумок уроку.
Технологія « Мікрофон»( учні висловлюють свої враження від уроку)
2. Закінчення уроку.
Good – bye Good - bye, Good - bye, Good - bye My doll.
Good - bye, Good - bye, Good - bye You all.
Clap your hands
Spin around
Jump up high
Ok!
Clap your hands
Sit down
Stand up
1,2,3,4
Goodbye, goodbye, see you again
Goodbye, goodbye, see you my friends
Goodbye, goodbye, I had fun today
I had fun today
Stomp your feet
Shake your body
Stand still
Ok!
Stomp your feet
Turn left
Turn right
1,2,3,4
Goodbye, goodbye, see you again
Goodbye, goodbye, see you my friends
Goodbye, goodbye, I had fun today
I had fun today, I had fun today
I had fun today
Goodbye!T: Stand up, please! The lesson is over. Goodbye, children.